Huawei P9 grijs, zwart / 32 GB - Reviews

32 GB opslag

8,9

Alex van Griensven 09-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Strakke telefoon

Mooie telefoon, die goed is afgewerkt. Formaat is prima en ligt lekker in de hand. Verder werkt de software prima en kan hij best tegen een stootje. Al een paar keer perongeluk laten vallen, maar nog steeds geen kras of barst in mijn scherm.

Pluspunten

• Lekker formaat
  • Strak
  • Software draait goed

Minpunten

• Te veel huawei apps
  • Niks verder

Arjan 08-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne telefoon

Telefoon heeft een prettige werking, en een mooi scherm.
Vooral de camera presteert erg goed, dit is met name te merken bij minder goede licht omstandigheden. Flitser treedt alleen in werking bij donker.
EMU ben ik minder over te spreken, Huawei had beter de standaard Android versie zo veel mogelijk in tact gehouden.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Minpunten

• Software aanpassingen aan Android look

Anouska Verdult 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

Top, perfect toestel, echt een aanrader!

Ik ben altijd een enorme Samsung fan geweest en deed altijd met de nieuwe toestellen weer mee. Maar de prijs begon toch boven mijn budget te stijgen. Ik nam een gok en stapte over. Echt super tevreden. Betaalbaar en een top toestel die zeker niet onder doet voor Samsung. Enkele vrienden zijn zelfs inmiddels op aanraden overgestapt. Super tevreden klant! Ik blijf op de Huawei!

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • snelle processor
  • veel apps tegelijk mogelijk
  • Prachtige en degelijke vormgeving
  • voldoende geheugen en uit te breiden

prinsesje67 08-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooiste foto's

Hij is snel, mooi vormgegeven, helder en heeft een prachtige camera met oneindige veel mogelijkheden. Mijn spiegelreflex camera komt vrijwel niet meer tevoorschijn sinds ik de P9 heb. De foto's zijn mooi met dezelfde mogelijkheden als de spiegelreflex! Geen extra camera meer nodig en aangezien ik mijn toestel het meeste gebruik voor social media en WA ben ik uitermate tevreden met deze keuze.

Pluspunten

• camera
  • directe bewerking van foto's
  • helder

Minpunten

• usb c kabel

Edko66 07-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Redelijk

Het toestel is prima, maar glas is zeer zwak. Spontane breuken, maar door dynafix wordt gezegd dat het drukschade is. Service wat dat betreft is slecht.
Toch raad ik toestel wel aan, maar doe er beschermfolie op.

Pluspunten

• Snelle toestel
  • Ligt lekker
  • F goede geluid en foto kwaliteit

Minpunten

• Scherm.

Tom 05-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gemakkelijke snelle allrounder

In april 2016 getwijfeld tussen twee toestellen, de LG G5 en de Huawei P9. Op basis van voornamelijk prijs, maar ook de reviews van zijn voorganger, de P8, gekozen voor de Huawei P9. Sindsdien geen spijt gehad van deze keuze. De P9 beschikt over een razendsnelle vingerscanner, prima camera en voldoende capaciteit om snel te kunnen switchen tussen apps.

De skin die Huawei gebruikt (EMUI) is even wennen, onder meer omdat er geen app-drawer beschikbaar is, alhoewel dat na wat tijd geen echt gemis blijkt. Alle bekende opties uit android zijn gewoon beschikbaar en de hoeveelheid aan vooraf geinstalleerde apps (bloatware) valt mee. Het notification schermpje bestaat uit twee 'delen', waardoor je moet switchen om bij de instellingen te komen; soms wat onhandig, maar niet echt hinderlijk.
Daarnaast is de foto-app soms wat sloom bij opstarten, maar eenmaal draaiende zijn er enorm veel instellingen die mij doen denken aan mijn DSLR-camera. Prettig dus, en de uiteindelijke resultaten liegen er niet om!

Daarnaast ziet de telefoon in titanium versie er ook nog eens erg prettig uit. De P9 is onwijs dun, mooi, maar nadeel is wel dat de telefoon echt een hoesje nodig heeft, wil je wegglippen (en vallen) voorkomen.

Pluspunten

• Snelle, prachtige telefoon
  • Goede camera met veel instelbare opties
  • Snelle vingerscanner

Minpunten

• Huawei's EMUI is soms even wennen
  • Iets gevoelig voor krasjes

L.c. Happel 04-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Huawei, er is geen betere!!!

Sedert 5 jaren, zijn wij met 3 gezinsleden in het bezit van een Huawei toestel. We hebben de P7 gehad. Mijn zoon heeft nu de P8, mijn vrouw en ik, hebben beiden de Nexus. Ik raak thuis geen computer meer aan want ik doe werkelijk alles met mijn Huawei Nexus. Gebruik m in de auto, op een bus, overal is mijn Huawei bij aanwezig.
Krijg vaak complimenten vanwege mijn mooie foto's die ik maak. 8 megapixel camera, waanzinnige acties kan je filmen. Dat het er allemaal in zit, het is onvoorstelbaar.
Ik raad iedereen aan om een Huawei aan te schaffen. 1 woord, een geweldig toestel.

Pluspunten

• 8mp camera
  • Handzaam
  • Geweldige vormgeving
  • Glasplaat is niet nodig. Sterk van zichzelf.
  • Heel snel,10 min., Op te laden.

Minpunten

• Haal t net niet met1 x

Rineke 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een geweldige krachtpatser!

Altijd al fan geweest van Huawei, maar deze is werkelijk fantastisch! Het toestel is snel, heeft een super helder groot scherm, prachtig geluid, maakt geweldige foto's, ook binnenshuis! Strakke vormgeving, de batterij is zuinig in gebruik, en het toestel is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Razendsnel
  • Prachtig geluid
  • Eenvoudige bediening
  • Prachtige foto's en video's
  • Uitgebreide software voor foto's

Marian 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Huawei P9

schitterend toestel, gemakkelijk in gebruik, lange batterijduur en een mooie opvolger van mijn Huawei P7
mooie actie met hoesje en folie erbij en de vip-service

Pluspunten

• lang gebruik van de batterij
  • mooie foto's
  • handig in gebruik

Regina 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een geweldig fijne smartphone

Ik heb de Huawei P9 nu al enige tijd in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Makkelijk en fijn in gebruik en maakt fantastische foto's met veel verschillende mogelijkheden. Ik heb nog geen dag spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• Maakt fantastische foto's
  • Groot, duidelijk beeldcherm

Gulcan 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

P9 super telefoon

Ik heb sinds mei een Huawei P9 ben zeer tevreden zowel over de foto kwaliteit als batterijduur en gebruik. Echt een aanrader!

Bas 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Briljante camera, prachtig design, aftwerking perfect

Ik ben al een tijd lang van mening dat Huawei de enige fabrikant van Android telefoons is die qua industrieel design de jongens uit Cupertino evenaart en soms voorbijstreeft. Daar waar de meeste reviewers vaken focussen op het feit dat veel designelementen gekopieerd zijn van andere fabrikanten, zou ik ze willen uitdagen een fabrikant aan te wijzen die telkens weer met een dusdanig afgerond, gebalanceerd en goed uitgevoerd design op de proppen komt. Ik lees ook altijd weer klachten over de UI, waarbij men er steeds aan voorbij gaat dat op Android bijna alles naar eigen smaak aan te passen is.

De telefoon is prachtig uitgevoerd, er is geen kraakje of naadje te bespeuren, het aan de randen gebolde glas heeft een mooie uitstraling en een prettig gevoel in de hand. Het belangrijkste vind ik nog dat de camera's niet uitsteken, zodat de telefoon plat op de tafel kan liggen (waar vind je het nog?) en niet onnodig slijt aan de randen.

De fingerprintscanner werkt perfect en faalt alleen in de meest extreme omstandigheden, en is ook op een hele goede plek geplaatst.

De tweede camera is een daadwerkelijk toegevoegde waarde dankzij de correct uitgevoerde Depth-Of-Field simulatie (je kunt dus foto's maken die de achtergrond op een natuurlijke wijze vervagen, zoals een 'grote' cameralens dat doet) en de prima camerasoftware in het algemeen.

De performance is bijzonder goed, zeker op CPU gebied. Er zijn telefoons met snellere GPU's maar daar heb je geen last van.

Huawei's eigen UI is op zich aardig, maar had naar mijn smaak naar een nog hoger niveau getrokken kunnen worden door het minimalisme van het hardwaredesign meer terug te laten komen in wat je op het scherm ziet. Nu is het soms wat rommelig. Maar zoals gezegd, dit is gemakkelijk aan te passen en dus geen enkel probleem.

De batterijduur is goed, niet uitmuntend, maar je krijgt daar een heel slanke telefoon voor terug... ook heel wat waard! Ik ben alleen teleurgesteld in de USB-C poort, niet omdat hij niet fijn is, maar jammer genoeg omdat er nog steeds veel te weinig telefoons zijn die het ondersteunen en je dus altijd je eigen kabeltjes bij de hand moet hebben. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Pluspunten

• Camera en camerasoftware
  • Geen camerabobbel achterop
  • Performance

Minpunten

• USB-C slaat nog niet echt aan
  • UI nog niet op het niveau hardware

Danny - P9 lover 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super toestel met super camera

Compacte alles-kunner.
Perfect toestel voor de gebruiker die mooie foto's wil maken en niet wil inboeten op andere functies. Toestel ligt goed in de hand en ik ben helemaal wild van de fingerprint sensor. Super snel en nooit enig probleem met aanmelden.
Kortom een héél goed product. Normaal heb ik 2 GSM's per jaar versleten vrees dat mijn P9 het langer gaat uit houden ... uniek voor mijn ervaring!

Pluspunten

• camera(s)
  • formaat
  • scherm
  • looks

Minpunten

• soms niet altijd online

Martin 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherm,uitstekende camera"s,prima accu duur.

Ik heb dit toestel aangeschaft als opvolging van mijn Huawei P7.
En daar heb ik geen spijt van. Het in alle opzichten een grote vooruitgang. En met goede prijs en kwaliteits verhouding.Ben er zeer gelukkig mee.

Pluspunten

• Degelijke constructie
  • Veel camera instelmoglijkheden kleur en zwart/wit.
  • Zeer snelle vingerprint herkenning.

Sarah 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top camera, snel opgeladen en goede/stevige kwaliteit!

Ben heel tevreden over mijn Huawei P9, hij is niet alleen mooi maar de camera maakt geweldige foto's! Ik heb hem ook al vaak laten vallen en hij is nog helemaal heel. Super snel opgeladen ook!

Pluspunten

• camera
  • kwaliteit
  • laadduur

Minpunten

• typ snel punt ipv spatie bij smsen

Jerry springer 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Terecht toestel van het jaar

Geweldig toestel die het zeker op kan nemen tegen samsung en apple. Steeds meer mensen ontdekken dit merk, en volledig terecht. Subliem beeldscherm, razendsnel, perfecte service.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Snelheid
  • Garantie/service

Peter 24-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mijn beste telefoon ooit!

Heerlijk snelle bediening en een glashelder scherm. Automatische lichtsterkte past zich goed aan aan de omstandigheden. De batterij gaat lekker lang mee, de oplader mag gewoon thuis blijven. De foto kwaliteit is geweldig en alle camera opties maken dat ik mijn spiegel reflex camera ga verkopen!

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Accuduur
  • Camera opties
  • Snelheid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken na 4 maanden

Mikail 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfect

De smartphone is echt super beveel het heel erg aan heb de telefoon sinds het uitgekomen is rond eind april uitgekomen de telefoon zit er strak en simpel uit voelt fijn in ne handen en is licht als telefoon zijnde de scherm gaat lang mee kan goed tegen sleutel krassen. De dual camera is de mooiste telefoon camera die ik heb gehad je kan erg prachtige foto's mee maken en selfies de beste wat ik vindt van de telefoon is dat je veel games kan spelen en veel apps tegelijk open kunt laten staan en als nog snel verder is de huawei p9 een fantatische telefoon en niks voor niks smarthphone van het jaar.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Mooie scherm
  • Dual camera van 12megapixel voor mooie foto's
  • Snelle proccessor

M. Both 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel in strak design

Na de 6,7,8 nu de keuze gemaakt voor de P9. Uitstekend toestel met een mooie strakke vormgeving zoals alle voorgangers eenvoudig te bedienen en weer net zo herkenbaar de vorige toestellen waren zeer betrouwbaar vandaar weer de keuze voor de Huawei. Prijs is zeer aantrekkelijk en een echte blikvanger

Pluspunten

• mooi design
  • mooie foto's door de keuze van de Leica lenzen

Minpunten

• universele stroom aansluiting aangepast

jongbl 22-11-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige telefoon

Het is een heel fijne telefoon, heel gebruikersvriendelijk en super camera, alleen de duur van de accu is helaas iets minder. Maar desondanks een aanrader!!

Pluspunten

• super camera
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• accuduur