Samsung Galaxy J3 goud / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mar 25-07-2017

Geluid snel stuk.

Ik kreeg deze telefoon in combinatie met een abonnement. Geweldig mooi ziet het er uit.
Ik gebruikte het bijna een jaar tot dat de wekker niet meer af ging, als ik werd gebeld kon ik het wel zien maar niet horen. Ik heb het laten maken voor € 40,-. Een week later was het weer mis, geen geluid meer. Er was niets mee gebeurd, alleen normaal gebruikt. Erg jammer Samsung WAS een goed merk.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Geluid gaat snel stuk

Eric 18-04-2017

slechte service samsung

Na lang aarzelen eindelijk eind januari een smartphone gekocht, de Samsung Galaxy J3. Ik wilde nog een screenprotector kopen maar die had de winkel niet op voorraad. De winkel ging daarna failliet en ik had even weinig tijd ivm werk. 2 weken terug (begin april) geeft het scherm ineens de geest. Blijkt het scherm spontaan gebroken. Ik terug naar een collega telefoonwinkel waar men wist te vertellen dat het apparaat klem heeft gezeten o.i.d. Nou ik weet van niks. Ik denk gewoon dat het een zwakke plek was. Uiteindelijk met Samsung gebeld met de vraag of dit normaal is voor zo'n toestel. Krijg ik een blije jongedame aan de lijn die precies snapt wat ik bedoel, het helemaal met me eens is, maar er geen zak aan ban en wil doen. Kortom de service van Samsung is gewoon helemaal .... Mijn volgende toestel wordt geen Samsung meer

Pluspunten

• mooi toestel

Minpunten

• zwakke constructie
  • service van Samsung
  • bereikbaarheid van Samsung

Arianne 17-11-2016

Goede keus!

Prima toestel; redelijk gebruiksvriendelijk. Werkt vlot en duidelijk. Geluid is prima, scherm is helder en de camera is redelijk goed. Fijne maat; niet zo lomp groot. Batterij zou het wel iets langer vol mogen houden.

Pluspunten

• Normaal formaat
  • Prima prijs/kwaliteit
  • Helder scherm

Minpunten

• Batterij

Georges 03-02-2017

Prima aankoop

Was voordien in het bezit van een gewone GSM Nokia. Wat een evolutie om met
deze smartphone te werken. Zeer vlotte bediening. Prima werking .Scherm is tamelijk groot, maar niet belemmerend. Veel diverse mogelijkheden.
Mooie kleuren. Goede verhouding prijs/kwaliteit