WIKO Pulp 4G wit / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

Nicky 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Super mobiel voor weinig

Na veel uitzoeken en reviews lezen uitgekomen bij de Wiko pulp en besteld voor verjaardag van zoon.
Na een paar dagen uitproberen zo enthousiast dat onze andere zoon ook alvast zijn verjaardagskado wilde.
Inmiddels dus 2 blije zoons in huis.
Hij bevalt tot nu toe super en heb al gezegd dat als mijn mobiel het begeeft er nog een Wiko komt.
Fijn groot scherm, ligt lekker in de hand, stevige behuizing en ja, er kan perfect Pokemon Go mee gespeeld worden dus ze komen ook ineens veel buiten 😉

Michiel 07-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

budget-model, goed genoeg

Na bijna een jaar gebruik, kan ik zeggen: Prima toestel voor het weinige geld. Minpunten die toch (erg) gaan irriteren: het scherm (lijkt niet overal even gevoelig, te vaak traag bij het vegen van schermen en het beveiligspatroon wordt soms niet herkend), de camera (werkt alleen goed bij daglicht en geen beweging), voorgeinstalleerde apps (teveel, nare agenda), sim/geheugen (LET OP: extra sim OF extra geheugen, NIET beide), software-systeemupdates (NIET), handleiding (summier, geen uitleg hoe een schermafdruk te maken, dat lukte mij op geen enkele wijze).

Pluspunten

• Geheugen voldoende
  • Dual-sim (maar dan geen extra geheugen)
  • Grootte scherm: niet te groot of te klein.

Minpunten

• Geen extra geheugen bij tweede sim-kaart
  • Aanraakgevoeligheid scherm is matig
  • Belichting/kleur + scherpte camera teleurstellend
  • Geen Android-updates (5.1.1 sinds mrt 2016)

Lisette 27-01-2017

Schermafdrukken maak je door de volume omlaagknop en de aan uit knop gelijktijdig in te drukken ;-)