Samsung Galaxy S7 Edge goud / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 708 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

John Woo 08-04-2016 Product paar weken in bezit

Geen Note 5???.......Welkom S7 Edge

Na lang wachten uiteindelijk de hoop opgegeven, GEEN NOTE 5 naar Nederland. Aangezien ik een behoorlijk Note-Fan ben en altijd tevreden ben geweest heb ik mijn moed verzameld en toch de S7 Edge aangeschaft. Op voorhand maakte ik me zorgen over de grote van het scherm. De overstap van 5,7 inch naar 5,5 inch valt mee. Het pennetje mis ik niet tot nauwelijks en voor de rest is het gewoon feest met de S7 Edge. Kan nu mijn toestel met 1 hand bedienen en de camera is ECHT goed en snel. Batterij is snel opgeladen (1,5 uur) en heeft een behoorlijke uithoudingsvermogen (1,5 dag). Enige minpunt is de vingerafdrukscanner, werkt niet goed.
Kort samengevat, aanrader voor iedereen. Komende jaren zit je met dit toestel goed!

Michael 06-03-2017 Product paar maanden in bezit

Prachtig toestel

Nu enkele maanden in gebruik. Het overzetten van data vanaf mijn oude toestel (S6 Edge) ging dankzij NFC zeer eenvoudig en draadloos. Het toestel voelt beter aan als de S6 edge dankzij de gebogen achterkant. Dit heeft verrassend genoeg geen afbreuk gedaan aan de kwaliteit, want het toestel voelt zeer solide en stevig aan. Het scherm is zeer helder en kan (na upgrade naar Android 7.0) worden ingesteld op resolutie, dit is echt een topfunctie gelet op baterijverbruik. De batterij gaat overigens fabriekaf lang mee bij intensief gebruik, ik red makkelijk anderhalve dag, maar na de upgrade echt een stuk langer nog. Na de eerste maanden het toestel gebruikt te hebben met Android 6.01sinds vorige week de - zoals genoemd - geupgrade naar Android 7.0. Naast dat de al zeer goede en snelle camera fabriekaf is deze na de upgrade softwarematig nog beter en is het nieuwe besturingssysteem nu ook een stuk kleiner (c.a. 3GB kleiner in omvang). Ook loopt android 7.0 een stuk soepeler en vlotter, dit merk je direct. Verder natuurlijk de innovaties die ik op de S6 ook reeds had zoals snelladen, draadloos opladen en het unieke beeldscherm. De Edge Panels kun je nu ook echt iets mee, het is dus niet zozeer meer een gimmick. Zijn er ook minpunten? Jazeker wel, de achterkant is zeer vingerafdruk gevoelig door het glas, om deze reden zou ik zelf niet snel voor het zwarte exempkaar kiezen. Soms tik ik per ongeluk een punt i.p.v. enter, maar dit zal meer met het formaat van het toestel temaken hebben of wellicht dat ik ergens eens de toetsenbordinstellingen moet raadplegen. Voorts kan het Edge scherm (de randen) een enkele keer iets registeren als aanraking, maar dit is in mijn geval sporadisch en een kwestie van wennen. Kortom, zoek je een goede, betrouwbare en zeer mooie telefoon is dit toestel een absolute aanrader, het is ook een echte blikvanger en veel van mijn iPhone vriendjes en vriendinnetjes zijn vaak verbaasd ove dit toestel. Het is dan ook een (naar mijn smaak) zeer mooi en innovatief toestel.

Pluspunten

• Uniek Design
  • Batterij
  • Camera
  • Beeldscherm
  • Innovatief

Minpunten

• Achterkant is gevoelig voor vingerafdrukken
  • Soms registreert edge aanraking
  • Samsung laat op zich wachten met upgrades

Lois 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung galaxy s7 edge gold

Deze telefoon is een must!! Fraaie vormgeving, super beeldkwaliteit en top batterij! Batterij gaat superlang mee. Na 2 dagen intensief gebruik en dan 21% over hebben, wie wilt dit nu niet?! Ook fijn is dat de telefoon koel blijft! Kortom een product wat zijn geld waard is.

pacod 17-06-2016 Product maand in bezit

Tevreden gebruiker

9,6
Het is spijkers op laag water zoeken om minpunten van het apparaat aan te stippen. Als ik die dan toch mag noemen, dan zijn het de volgenden zaken
- micro-USB aansluiting i.p.v. USB-C.
- Vingerafdrukgevoelig
- Speakergeluid wat minder dan de S6 Edge.

Het weegt niet op tegen de pluspunten die ik hier op een rij zet:
- Waterdicht
- Snelheid
- Design
- Mogelijkheden
- Scherm
- Accu (eindelijk een foon waar ik zonder problemen de dag mee doorkom!)
- Camera (prachtige foto's en filmpjes kan je hiermee schieten)
- Uitbreidbaar geheugen ten opzichte van de S6 Edge

Het laatste gebruik ik niet voor het bewaren van data, maar om tijdelijk via Smart Switch een backup te bewaren die ik na een herinstallatie snel weer terug kan zetten.

HermanHW 04-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Nooit meer Samsung

Na jaren Apple gebruiker te zijn geweest mede op grond van testresultaten overgestapt naar de Samsung 7 Edge. De eerste maanden heel enthousiast totdat opeens van de een op de andere dag er een roze streep over mijn scherm zichtbaar was. Direct googelen en wat bleek: honderden mensen hebben hier last van. Volgens een medewerker van de helpdesk is dit een bekende hardware fout. Het vreemde is echter dat de firma Samsung toch gewoon deze toestellen op de markt blijft gooien. Na wekenlang discussie met de genoemde helpdesk was de enige uitkomst dat ik het toestel op mag sturen aan Dynafix. Het valt namelijk onder de garantie. Dit Dynafix is echter in november een groot item geweest in Radar. Mensen zijn soms weken hun toestel kwijt en wanneer er ook maar een klein krasje op je toestel zit, vervalt de garantie en kun je je niet gerepareerde toestel voor 160 Euro (onderzoekkosten) terug krijgen. Of 400 Euro aftikken voor reparatie. Dit dus gewoon terwijl het ondanks een eventueel krasje een bij Samsung bekende fout was. Al met al kijk ik nu al een half jaar tegen een zeer irritante streep aan en zal ik dus nooit meer iets van Samsung kopen.

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Product wordt verkocht met bekende hardwarefout

ro.es 04-07-2016 Product half jaar in bezit

Niks op aan te merken

Heb deze telefoon nu een halfjaar is gebruik en is deze Samsung met recht een Top toestel. Snel en is met name de ingebouwde camera van grote klasse. Al met al een een heel fijn toestel.

svebby 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Toptoestel!!!

9,4
Een geweldig toestel met slechts 2 minpuntjes:
- Geluid is niet goed te noemen door toedoen van de waterdichtheid
- IR blaster zit er niet in maar een (overbodige) hartslagsensor wel...

Verder is alles beter, mooier en sneller dan de s6. Wat een geweldig mooie kleuren en een spatzumiver scherm. De edge-functies zijn handig maar ook even wennen. Ik hoop dat er nog wat meer functionaliteit volgen. Ik heb een paar maanden getwijfeld, gewikt en gewogen tussen deze S7 Edge en de iPhone s6 Plus maar ik ben blij dat ik voor de Edge gekozen heb!!!

ralph40 02-05-2016 Product maand in bezit

Samsung Galaxy S7 Edge

6,2
Op 11 maart 2016 ben ik overgestapt van de samsung Galaxy S5 naar de samsung Galaxy S 7 Edge .
Ik betreur het ,want de S 5 ligt beter in je hand en het scherm is breder .
De sorftware is nu ook op de S5 android 6.0.1 geinstalleerd .
De S 5 ontvangt de draadloze signalen van Ziggo veel beter voor internet ontvangst .
Kort om voor mij is de S5 een top telefoon .
Deze bril Gear VR ,die je gratis erbij kreeg voor 10 maart is een aanfluiting .
Deze is alleen maar te gebruiken voor 3D filmpjes normale foto"s kun je er niet op bekijken .

Mech 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Scherp groot beeld, super camera en praktisch

Zelfs de mensen die een Apple hebben, zijn helemaal weg van het gebogen grote duidelijke scherm. Tevens is de telefoon erg praktisch en overzichtelijk

Pluspunten

• Scherm
  • Praktisch
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Helemaal niets

superphone 17-04-2017 Product paar weken in bezit

Superphone

Gekozen voor design , het edge scherm is echt geweldig , heel scherp beeld , nooit beter gezien. Camera is geweldig , batterijduur is bovengemiddeld zuinig .
Echt een heel fraai toestel , echter ook een belangrijk minpunt !
Laat hem alsjeblieft niet vallen , want daar kan hij absoluut niet tegen !
Ik vind het een heel kwetsbare telefoon , doordat de body geheel van glas is gemaakt.
Ik heb hem dus laten vallen van een hoogte van ongeveer 50 cm , toestelscherm flikkert alleen nog maar , reparatiekosten 425 Euro !
Ik heb hem pas 2 weken in gebruik !
Dit is voor mij een heel grote domper , maar toch buiten het vallen om beste smartphone ooit in gebruik gehad .

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijk
  • handzaam
  • camera

Minpunten

• kwetsbaarheid
  • zeer dure reparatiekosten

Lalaland 06-04-2017 Product paar dagen in bezit

Snel en stabiel besturingssysteem, zeer mooi design

Eenvoudig in gebruik, overzichtelijk, goede camera, functioneert uitstekend. Ik was even afgestapt van Samsung, maar dat zou ik niet gauw weer doen.
1 minpunt: ik vind het toestel zwaar. Aan de andere kant is het toestel ook groot dus daar kies je dan zelf voor.

Mathieu O. 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige telefoon van binnen en buiten

De Samsung Galaxy S7 Edge ziet er niet alleen prachtig uit, hij heeft ook nog eens goede hardware waardoor alles soepel werkt. De accu gaat heel lang mee en de camera's geven ook goede foto's, met name de kwaliteit front-camera heeft mij positief verrast. Het enige nadeel is dat de 'edge' randen nog wel even wennen zijn in het begin, en kunnen soms nog wel voor gezeur zorgen, maar na een tijd went het. Al met al zult u niet snel teleurgesteld zijn wanneer u de S7 Edge koopt.

Pluspunten

• Accuduur
  • Uiterlijk
  • Camera
  • Speaker

sarwan 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Echte aanrader!

Handig in gebruik. Als echte Samsung liefhebber zou ik deze zeker willen aanbevelen. De edge geeft kwaliteit aan beeld. Accuduur is een plus. Niet te vergeten de camera-beeld kwaliteit.

Frank 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en technisch hoogstandje

De S7 Edge is sowieso al een mooi toestel om te zien. Daarnaast was ik onverwacht verbaasd over de hoge kwaliteit fotos en beeldweergave. Daarnaast heeft de batterij een lange levensduur. Ik twijfelde of ik het nieuwste en dus duurste toestel van Samsung zou nemen, maar heb er nog geen moment spijt van en ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Groot scherm
  • Lange batterijduur
  • Minder voorgeïnstalleerde apps
  • veel cameramogelijkheden

Minpunten

• groepsgewijze weergave van apps
  • toch een paar niet te verwijderen apps
  • minder leuke beltonen

Theekoker 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, licht in gewicht

Deze telefoon net een dag in huis, super mooi design en heel erg licht. tot nu toe erg makkelijk in gebruik. Zelf ban ik altijd voorstander van een losse accu, wat dus nu niet meer is. Even afwachten wat ik daarvan ga vinden.

Pluspunten

• Gewicht
  • Mooi scherm
  • Foto's mooi

M. Masoumi 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

De snelste en beste android van 2016

- Erg snel
- Prachtige scherm
- Veel opties
- Laadt snel op / batterij niet snel leeg
- Gamebooster / Gametools voor het opnemen van games en andere activiteiten

Pluspunten

• Snelle toestel
  • Prachtige scherm
  • Veel opties
  • Erg goed geoptimaliseerd
  • Laadt snel op / Accu gaat lang mee

Minpunten

• Bloatware ( voorgeinstalleerde software )

abdur rashied 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

rashiedozir

ik heb vier jaar galaxy s4 gebruik toen ik de s7edge dacht ik dat ik met mij televisie loop zo een mooie beeld

Samsung galaxy s7 edge 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aangeraden

het is een supper goede mobiel, hij ligt goed in je hand en is supper snel aleen nadeel is dat het geluid net geweldig is

mwjagt 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed!

Na de S3 en de S5, weer een geweldige smartphone.
En.... je kunt er mee bellen :-)
Vormgeving is mooi en fijn dat het geheugen weer kan worden uitgebreid vis SD.

René 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een toppertje

Een fantastisch toestel waarvan ik veel plezier heb. Zeer gebruikersvriendelijk, ik kon als leek op het gebied van de smartphones dit toestel zonder enig probleem geheel zelf installeren. Ook het gebruik wijst vanzelf. de beeld-, geluids- en fotokwaliteit is geweldig tot bijna subliem te noemen. Kortom een toppertje die ik iedereen zou willen aanbevelen.