Samsung Galaxy S6 SM-G920F blauw / 128 GB - Reviews

Android OS
Opslag
128 GB opslag

Evh1256910 13-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, snelle telefoon in een prachtige kleur!

Ik ben superblij met deze telefoon. Hij is snel, praktisch en alles wat ik zoek in een smartphone. Met daarbij de grote opslag is het een perfecte telefoon!

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

Remko 12-07-2016 Product maand in bezit

Top Toestel

Super mooi toestel. Zeer scherp beeld. goede audio, en zeer gemakkelijk in gebruik. Alles wat je van een smartphone verwacht kan hij. De kleur is super, valt erg op. enige nadeel vind ik hoe glad hij is aan de achterkant. niet zo zeer als je hem vast hebt, maar als je hem ergens op legt. Als het maar een klein beetje scheef is, dan glijdt hij er zo vanaf. (zo ging hij van mij al eens van de bank af) maar gelukkig degelijk genoeg om die val op te vangen.

Bertje065 20-03-2016 Product kwartaal in bezit

Communicatiemonster

Komend van een S4 moest Samsung mij overtuigen of het nog beter kon. En dat hebben ze waargemaakt ! Wat een heerlijk toestel. Prachtig design waarbij eindelijk de plastic achterkant verdwenen is. Telefoon is supersnel en ik gebruik hem dagelijks voor alle soorten communicatie, van bellen tot internetten van sms'en tot appen. Alles gaat soepel en snel ! Wat al eerder is gemeld, telefoon is zeer glad en dun, even wennen dus aan het vasthouden. hij glipt zo uit je hand als je niet uitkijkt.