Samsung Galaxy S6 edge SM-G925F groen / 32 GB - Reviews

Android OS
Opslag
32 GB opslag

MIKETHEHIKE 23-04-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstraling en degelijkheid van dit toestel is buitengewoon. Uniek in zn soort, en door de gebruikte materialen, zeer, maar dan ook zeer degelijk. Zeer intuïtief, supersnel. Scherm is erg scherp en de kleuren zijn erg helder.

Robért de Jong 12-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer te spreken over mijn nieuwe S6 edge 64 Gb white.
Specifiek vond ik de app "Smart switch" heel prettig deze zeker een 10.

Seb1992 12-04-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de Samsung Galaxy S6 Edge White 32GB. Ik was in eerste instantie huiverig vanwege het niet mogelijk zijn van geheugenuitbreiding en accuverwisseling. De redenen voor mij om bij Android(Samsung) te blijven. Die zijn nu verdwenen.
Toch de sprong gewaagd, en ben zeer tevreden.

ACCU:
De accu duur is ongeveer 20 uur bij whatsapp/facebook gebruik. Bij een rustig dagje kan dit mijnsinziens wel 30uur zijn.
De batterij kan in een kwartier opgeladen worden tot 80%. Hierdoor kan de batterij nog 6uur meegaan!
Volledige lading kost 1,5 uur, maar dan gaat de telefoon veel langer mee natuurlijk!

Geheugen:
Van de 32GB is er ruim 24GB beschikbaar voor opslag. De overige 6Gb is bestemd voor het systeem. Dit is voldoende om foto's en films op te slaan. Foto's worden overigens zeer rap weggeschreven. Zodoende blijft de foto die je net genomen, niet even hangen voordat het weggeschreven wordt. Mocht je meer geheugen nodig hebben, dan is het gebruik van cloudopslag te adviseren. Dit is gratis meegeleverd in de S6.

Uiterlijk:
De telefoon ligt zeer goed in de hand. Door het gewicht en vormgeving heeft het een zeer degelijke feeling. De EDGE is leuk en grappig, maar veel gebruik zul je er niet van maken.

Audio:
De audiodrivers produceren een goed geluid, zeker in combinatie van de Samsung oortjes. Deze zijn goed afgestemd op elkaar. Het geluid zonder oortjes is redelijk goed. Op luidspreker is de stem goed te verstaan en zelfs met harde omgevingsgeluiden, hoort de persoon mij goed.
Dit is zeker een pluspunt t.o.v. van de S4, waarbij NIEMAND mij hoorde, op luidspreker.

Prestaties:
Dit is heel simpel. De prestaties zijn snel! Echt super. De processor loopt als een beest, maar gebruikt niet meteen al je batterij. Dus zeker een pluspunt.

Besturingssysteem:
Dit hoofdstuk valt een beetje onder prestaties. Het besturingssysteem loopt zeer soepel, door de goede processoren. het interface(menu) is zeer versimpeld, dus alles is makkelijk te vinden. Geen frustraties van dingen die je niet kunt vinden. De instellingen van heel de telefoon, maar ook bvan edge, zijn praktisch eindeloos. Dus neem de tijd en stel alles in zoals jij het hebben wilt!
Er zijn meerdere manieren om de camera snel te activeren. De camera springt verbazingwekkend snel aan!

Grafisch:
Grafisch gezien is dit een hét HIGH-END toestel van dit moment. Er zijn vrijwel geen toestellen die hier tegenop kunnen! Alle spellen, ook de grafisch zeer zware, gaan de S6 moeiteloos af. Dus zelfs voor de gamers is dit een toptoestel.

Wellicht klinkt de review alsof ik een ingehuurde promoter van Samsung ben, maar dat ben ik niet. Het toestel is werkelijk een prachttoestel en zeer up-to-date en innovatief. Het draait zeer soepel en de EDGE is een leuke innovatieve toevoeging.

Hoop dat jullie iets aan mijn review hebben!