LG NEXUS 5X 32GB wit / 32 GB - Reviews

Android OS
Opslag
32 GB opslag

stadler 29-01-2016 Product paar weken in bezit

De Nexus is een top telefoon voor iemand die niet de hoofdprijs wil betalen voor een telefoon. Bij het instellen is de telefoon ontzettend makkelijk en alles wijst zichzelf. De snelheid, kleuren en gemak zijn top. Hij ligt makkelijk in de hand en is overzichtelijk. Wat vooral een voordeel is , is het sd slot. Je kan het geheugen uitbreiden! Dat in tegenstelling tot de iPhone en nieuwste modellen van Samsung. Aangezien ik mijn telefoon gebruik voor social media, email en agenda is dat het eerste waar ik naar kijk. Binnen no time heeft de nexus mij overtuigd !
Een minpuntje vindt ik persoonlijk dat hij er niet gestoomlijnd en bijzonder er uitziet.

humpie 30-03-2016

SD slot????? Heb deze telefoon al anderhalf jaar met heb geen slot kunnen vinden

Johanlandhuis 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein maar ffijn

I.v.m. Met mijn ziekte heb ik een betrouwbare telefoon nodig zonder veel nitteloze software, en nadat mijn oude Iphone brak miste ik dit. I.v.m. De dure maanden was dit het beste dat ik me kon veroorloven, en het stelde me niet teleur. Prima batterij, scherpe, mooie camera, geweldig scherm en hij werkt bijzonder soepel. Ook niet veel nutteloze apps, gewoon soepel. Ik kon het niet beter trevven. Geluk bij een ongeluk

Pluspunten

• Soepel werkend besturingssysteem
  • Prima camera
  • Prima batterij
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Scherpe prijs in dure tijden

Minpunten

• Glibberige achferkant, hoesje erom