LG NEXUS 5X 32GB wit / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag

8,1

stadler 29-01-2016 Product paar weken in bezit

De Nexus is een top telefoon voor iemand die niet de hoofdprijs wil betalen voor een telefoon. Bij het instellen is de telefoon ontzettend makkelijk en alles wijst zichzelf. De snelheid, kleuren en gemak zijn top. Hij ligt makkelijk in de hand en is overzichtelijk. Wat vooral een voordeel is , is het sd slot. Je kan het geheugen uitbreiden! Dat in tegenstelling tot de iPhone en nieuwste modellen van Samsung. Aangezien ik mijn telefoon gebruik voor social media, email en agenda is dat het eerste waar ik naar kijk. Binnen no time heeft de nexus mij overtuigd !
Een minpuntje vindt ik persoonlijk dat hij er niet gestoomlijnd en bijzonder er uitziet.

humpie 30-03-2016

SD slot????? Heb deze telefoon al anderhalf jaar met heb geen slot kunnen vinden

Jimmy 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima Android toestel

Na de Iphone 3GS, 4 en 5 toch maar eens gekozen voor een Android toestel.
Ik verwachte niet dat een Android (7.1.1) toestel een Apple IOS toestel kon evenaren, maar ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
Het toestel is prima degelijk gebouwd, er is alleen veel gebruik gemaakt van kunststof (plastic).
Door het gebruik van plastic is het toestel wel erg licht in de hand.
De snelheid van het toestel is prima en ook maakt de camera goede foto's en video's.
Ik vind dit (vooral op stock Android) een aanrader voor iedereen die wil overstappen van IOS naar Android.
De mindere punten van het toestel is het warm worden bij zwaar gebruik of multitasken (alhoewel dit de prestaties niet beïnvloed)
Tevens is de USB-C aansluiting nog niet veelgebruikt in producten van andere partijen.

Conclusie: prima toestel voor degene die niet het uiterste eist van zijn/haar mobiele telefoon.

Pluspunten

• Prima camera
  • Snelle updates
  • Vingerafdrukscanner
  • Stock Android
  • Vormgeving

Minpunten

• Accuduur houd niet over
  • USB-C
  • Opslag niet uitbreidbaar

Johanlandhuis 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein maar ffijn

I.v.m. Met mijn ziekte heb ik een betrouwbare telefoon nodig zonder veel nitteloze software, en nadat mijn oude Iphone brak miste ik dit. I.v.m. De dure maanden was dit het beste dat ik me kon veroorloven, en het stelde me niet teleur. Prima batterij, scherpe, mooie camera, geweldig scherm en hij werkt bijzonder soepel. Ook niet veel nutteloze apps, gewoon soepel. Ik kon het niet beter trevven. Geluk bij een ongeluk

Pluspunten

• Soepel werkend besturingssysteem
  • Prima camera
  • Prima batterij
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Scherpe prijs in dure tijden

Minpunten

• Glibberige achferkant, hoesje erom