WIKO LENNY 2 wit, zwart - Reviews

Android OS
Os versie
5.1

Bob 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke toestel voor weinig geld

Deze smartphone is een heel leuk toestel voor onze beginnende kleinzoon.
Makkelijk in gebruik en bied veel voor weinig geld.
Wel direct een extra sdcard bijgekocht om wat meer opslagruimte te verkrijgen.

Pluspunten

• voordelige prijs
  • gebruiksvriendelijk
  • heldere displar

Minpunten

• 4Gb opslag

Jan 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Voor dat geld ?

Heb hem maar kort, maar zeer tevreden. Na een paar mislukte pogingen om het systeem te upgraden, dacht ik, oei, maar na hem weer naar fabrieksinstelling te zetten ging het prima. Ik gebruik de tel. weinig en probeerde de accu leeg te krijgen omdat men leest eerst een paar keer helemaal leeg gebruiken en dan weer opladen [is goed voor de accu], maar accu is niet leeg te krijgen =). Wel is het geheugen wat weinig, maar dat komt omdat Google z'n goedbedoelde rotzooi er op pleurt, dus een kaartje erbij is een must.

Jan 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Voor dat geld ?

qualitymanager 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Goede telefoon

Deze telefoon werkt heel goed en is te vergelijken met een Samsung alleen vele malen goedkoper. Het geheugen is vrij weinig maar met een SDcard kom je een heel eind. Je kunt alle apps op de SDcard zetten. Waarom een dure GSM kopen terwijl je voor een leuk prijsje ook een geweldig toestel hebt? Een echte aanrader!

johnmar 08-05-2016 Product paar dagen in bezit

TevredenJohn

Sinds een maand gebruik ik deze smatphone. voldoet aan alle eisen en wensen. gebuik het ook voor mijn werk om via wireless thuis, op het werk en waar wireless beschikbaar is mijn zakelijke mail, agenda enz te kunnen lezen. Heb het uitgebreidt met een 16GB kaartje en kan gerust uitrbreiden.
Na deze ervaring begrijp ik echt niet waarom mensen hele dure telefoons moeten aanschaffen.
Echt zonde van je dure GELD.

Frl 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekende telefoon. Zeker zo goed als de Samsung die ik hiervoor had. Fotokwaliteit kan wat beter, maar dat gebruik ik nauwelijks. Voelt stevig aan en mooi groot scherm. Software is snel en ook de geinstalleerde gratis navigatie (Here) werkt uitstekend, dus de GPS is erg goed. Drie maanden in bezit en erg tevreden.

Darthvader71 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Mooie grote stevige telefoon die in niets onderdoet voor duurdere concurrentie van bekende merken.
Mooi beeld en design, werkt snel en goed. Zeker zijn prijs waart als je niet veel wilt uitgeven voor een volwaardige smartphone.