Huawei P8 Lite goud, wit / 16 GB - Reviews

Animal46 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

Nu een maand of 4 in gebruik ben er zeer tevreden over, de batterij moet wel elke dag opgeladen worden maar dat is met de tegenwoordige smartphones blijkbaar normaal, dat is wat ik tenminste om mij heen hoor, en die hebben allemaal andere merken dan ik. voor de rest een prima toestel moet echter nog steeds wennen aan de grote van het scherm heb hem hierdoor al bijna een paar keer laten vallen. Maar des ondanks een geweldige mooi apparaat.

Dafna 15-02-2016 Product kwartaal in bezit

Omdat mijn Samsung Galaxy s6 is gestolen, moest ik op zoek naar een nieuw high end toestel. Ik wilde dit keer niet een al te duur toestel. Op aanraden heb ik dit toestel gekocht en ik ben nog steeds verbaasd over de mogelijkheden! Het is een fijner toestel dan de Samsung Galaxy s6 omdat het geen nutteloze apps bevat, je geheugen is niet belachelijk groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet (en dus ook niet gevoelig is qua cpu om te heet te worden of vast te lopen). Het geluid is helder en de oortjes hebben een hele fiune fijne bass. Het toestel voelt niet aan als goedkoop, ook al is het scherm niet van gorilla glass gemaakt. Eigenlijk is dat laatste alleen maar gunstig als je zoals ik af en toe wat onhandig bent. Dan is het niet erg als ie een keertje op de grond valt. Ik heb nog nooit gekke dingen meegemaakt met de Huawei p8 lite terwijl ik dat met andere telefoons vrij snel had. Eindelijk kunnen mensen mij weer verstaan met bellen. Dat was ook een probleem bij het merk van de voorganger. De emui overlay is echt superfijn en mooi en het maakt het allemaal net wat degelijker. Kortom, ik had geen betere koop kunnen doen!

Vulcan75 19-06-2016

De P8 Lite heeft wel degelijk Corning Gorilla Glass, om precies te zijn Corning Gorrialla Glass 3.
Zie: https://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/huawei/p8-lite/specificaties

Johanna 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Ervaring met de P8 lite

Na een half jaar het gebruik van de P8 lite te hebben ondervonden ,kan ik met een gerust hart zeggen : "Hij voldoet in alle opozichten wat een telefoon zou moeten doen.

Frank Kwantes 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Huawei P8 lite

fantastische telefoon ,met voldoende mogelijkheden. snelheid is prima. beeldscherm is zeer goed. zelfs tv kijken is een genot.
prijs is uitstekend voor de mogelijkheden en de kwaliteit.

Von 21-03-2016 Product maand in bezit

Prettig en handig te hanteren intuïtief toestel met goede geluids- en beeldkwaliteit en redelijk lange batterijduur.

Cor 19-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie en handige telefoon voor een fijne prijs.

Ik heb deze telefoon nu 8 maanden in gebruik, maar er is blijkbaar vocht in gekomen, waardoor hij defekt was. Nu precies hetzelfde toestel gekocht, omdat ik supertevreden erover ben. Mooi duidelijk, groot scherm, gebruiksvriendelijkheid qua menu's is super, zitten zeer veel functies op. Kortom, voor een mooie prijs een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk.
  • Mooi groot scherm.
  • Maakt perfecte foto's.
  • Makkelijjk navigeren.

Minpunten

• Uitkijken met vocht.

Srecko 19-05-2016

mooi mobiel

9,4
uitstekende mobiele telefoon die voldoet aan al mijn behoeften. .............................
Great telfoon can be compared with other brands lik iphone

Karin 06-05-2016 Product kwartaal in bezit

Een aanrader

fantastische telefoon ,met voldoende mogelijkheden. snelheid is prima. beeldscherm is zeer goed.Batterijduur ook prima.
prijs is uitstekend voor de mogelijkheden en de kwaliteit.

sissy 27-02-2016 Product maand in bezit

9,6
Ik heb nog nooit zo'n gebruiksvriendelijke telefoon gehad. Ik ga helemaal voor dit nieuwe merk. Ik had er nog nooit van gehoord maar nu wil ik niet anders meer.

lianne 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

mooie grote degelijke telefoon met heeeeeeel veel mogelijkheden, ben er erg blij mee, en dat alles voor een klein bedrag.

Christa Olde 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Leuk toestel, lekker snel, mooie kleuren. Apps doen het moeiteloos en het overstappen van Iphnone naar Huawei viel me mee, alleen de chatgeschiedenis van whatsapp is niet gelukt o dat over te zetten.

Rianne 10-03-2016

Ik zit te twijfelen of ik een Iphone moet kopen, of een andere (zoals deze). Vind jij deze fijner dan de Iphone?

Willemsmit 01-08-2016 Product maand in bezit

Zeer slecht WIFI bereik

5,6
WIFI valt steeds weg na uit/aan zetten weer heel even wifi bereik , daarna weer hetzelfde, GEEN wifi Super slecht.
tekst letters veranderen spondaat en geen idee om ze terug te zetten.
Waardeloos apparaat, voor mij dan
Heet groot, veel te grote rand onder en boven het scherm , moet veel compacter kunnen.
en bedondert bij Vodafone, Bisonspoor Maarssen met dit toestel

tobi 27-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Huawei P8 lite: veel voor weinig

Een echt fijne telefoon!

Even kort belangrijkste functies van deze telefoon:

Belfunctie werkt goed. Zou standaard moeten zijn maar helaas zijn er genoeg telefoons die hier ondermaats presteren. Deze P8 lite geeft helder geluid en heb ik niet kunnen betrappen op een te gevoelige mic (windsuizen) of krakerige speaker. (mijn vrouw heeft deze tel ook, dus ik kan bellen en gebeld worden goed testen).

Prestaties (apps)
Apparaat werkt soepel en snel. Praktisch geen haperingen. Ik speel geen games, kan niet zeggen of dat ook vloeiend werkt.

Accu
Voor een smartphone van 5inch presteert deze denk ik gemiddeld, misschien net iets onder gemiddeld. Met weinig gebruik haal ik 2 dagen op 1 lading, bij erg veel gebruik is een dag soms zelfs niet haalbaar.

Software(gebruiksgemak)
Dit is de reden voor de aankoop van deze tel voor mij. Ben zeer te spreken over de EMUI-skin. Deze kan dan wel gejat zijn van andere fabrikanten, het werkt geweldig. Erg veel instellingsmogelijkheden, ook per app. Geen apart menu maar alles op het hoofdscherm werkt ook prettig. Ik begrijp echt niet dat over EMUI zo negatief wordt gedaan. Is voor mij echt een pluspunt.

Deze telefoon is een aanrader. Maker of breaker is wel de EMUI-skin. Daarnaast vermoed ik dat de hevige gebruiker wel moet bijladen, gedurende de dag. Voor de rest kent deze tel mijns inziens geen gebreken. Zeker voor de prijs een goede koop!

Hendrik 20-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie telefoon met een makkelijke bediening. Voor deze prijs heb je een goede telefoon met een mooi groot en helder scherm, Top leuk toestel de Huawei P8 lite goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ben er blij mee.

harold 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
heb het toestel pas 19 dagen maar tot nu toe tevreden.
uitstekende camera. gebruiksvriendelijk. werkt beetje als iphone en als android-toestel. daardoor makkelijk in gebruik. octacore processor, 13mp-camera. veel waar voor je geld.

Marco 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Top toestel de huawei p8 lite.
Goed geluid , mooi design en handig in gebruik.
Ik heb nog geen nadeel gevonden

Brkovi 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een uitstekende smartphone!

Heb een paar jaar een Iphone 4S en 5 gehad. Gewoon een goede smartphone! Maar laat 'm niet vallen. Wordt dan een zeer dure grap. Nadat dit mij nu twee keer is overkomen, ben ik op zoek gegaan naar een goede middenklasser die niet duur is en datgene kan wat ik er meestal mee doe.
Ik bleef steken bij deze Huawei P8 lite. Heb hem net en tot nu toe gewoon een superding! Werkt vlot met android 5. Maar nu, met marshmallow geïnstalleerd, lijkt hij nog soepeler te lopen.

Pluspunten

• Vlotte werking
  • Uitstekende camera
  • Licht

Minpunten

• Geluid met mijn eigen koptelefoon is minder goed.

De vries 29-09-2016 Product paar maanden in bezit

Niet kopen

Wifi ontvangst niet goed, kijk maar op internet,als je huawei benaderd hoor je helemaal niets. Dus niet kopen

Sander 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind het gewoon op alle manieren een heel prettige telefoon. Snel, gebruikersvriendelijk, mooi vormgegeven.

Ina Kettenes 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik kan dit toestel nog niet goed beoordelen, daarvoor heb ik het te kort in mijn bezit. Daarom voor alles een gemiddelde 6. Later na ingebruikname zal ik het beter beoordelen.

anna k 12-04-2016

hoi Ina misschien kun je nu je review aanpassen? Ik was als potentiele koper benieuwd naar negatievere reviews, maar dit is een review die het totaalcijfer onnodig drukt en voor niemand echt nuttig.