Fysic FDC-200 Draadloze deurbel met camera - Reviews

alda 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudige bediening en montage.

voor ouderen een eenvoudige bediening maar jammer dat het niet op de bestaande bel gaat , en het scherm mocht ook wel wat groter zijn verder een mooi apparaat.

Pluspunten

• eenvoudig bediening
  • montage

Minpunten

• adapter of batterij niet meegeleverd.

Ben Hendrikis 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijk spreek en gehoor geluid, simpele instelling menu

prijs van de aanbieding was goed en werd er via een mailing op dit product gewezen, helaas toch de Fysic FDC-200 terug moeten sturen, in de gebruik aanwijzing werd niet het bereik (afstand) vermeld, tussen de binnen/buiten unit, waardoor deze vaak niet functioneerde bij ons, afstand was +/- 12 meter, jammer.

Minpunten

• niet voldoende informatie over het bereik

Jos 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Heel makkelijk in gebruik

We hebben de FDC-200 Deurintercom met Camera van Fysic gekocht. Daardoor hoeven we 's avonds niet de deur open doen maar kunnen we eerst vragen en zien wie er aanbelt en wat deze persoon wil. Het is een geweldig apparaat. Hij vervangt de 3 jaar geleden gekochte en 2x zo dure Abus-deurintercom. Deze was nu al kapot en zeer ingewikkeld om te bedienen. We vonden deze Fysic.
De Fysic valt op door zijn eenvoud, zowel voor wat betreft plaatsing als gebruik. Heel belangrijk is, dat je er standaard een kunststof bevestiging bij krijgt waardoor je dit geweldige apparaat onder een hoek kunt monteren. Dat geeft veel betere opnames want de beldrukker zit altijd naast de deur en de mensen staan daardoor meestal net buiten beeld.
Als er gebeld wordt dan hoor je op de draadloze intercom een ding-dong geluid. Als je met de persoon die aanbelt wilt spreken hoeft je alleen op de intercom op de groene knop te drukken en je kan gewoon iemand horen en zelf terugspreken. Gewoon met losse handen want de draadloze intercom staat keurig in een houder die hem ook altijd oplaad. Bij mijn vorige apparaat moest je om te praten een knop ingedrukt houden loslaten als je de ander wilde horen. Ook moest je zelf de opgeslagen opnames opzoeken en weggooien.
De Fysic doet dat veel slimmer. Hij maakt altijd een foto en slaat deze op het apparaat op. Tijdens het gesprek heb je gewoon beeld van degene met wie je praat. Als er 50 foto's zijn opgeslagen gaat hij de oudste foto's overschrijven. Het geluid is heel helder, zowel voor de gene die gebeld heeft als voor mij. We zijn zo tevreden, dat we het nog wel werkende apparaat aan de achterzijde van de woning ook gelijk vervangen hebbenFDC-200.

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • Heel eenvoudig in gebruik
  • diuidelijk te verstaan
  • je kan éen extra foto maken

Minpunten

• Je kan geen andere melodie kiezen