Motorola Moto G zwart / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

Amanda 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne telefoon

Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuwe telefoon, maar ik kwam er niet echt uit. Ik had een paar wensen; goede foto's, snelle telefoon, niet te groot en niet te duur. Uiteindelijk kwam ik met hulp van reviews en vrienden uit op deze telefoon. Hij bevalt heel goed! Foto's zijn prima, accuduur is oké, hij had alleen wat kleiner mogen zijn, maar dat geldt wat mij betreft voor meer telefoons tegenwoordig

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Snelle telefoon
  • Scherp beeld

Minpunten

• Formaat

Eddy 07-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prijstopper in de Middenklasse

Heel fijne telefoon, die zich makkelijk laat installeren, snelle processor en door het 2 GB werkgeheugen lopen alle processen vlot en heb je een vlotte reactie op je telefoon bij elke aanraking. Camera laat zich makkelijk bedienen en de instellingen zijn makkelijk en vlot aan te passen aan de omgeving.
Voor een gemiddelde smartphone gebruiker is het een hele goede telefoon voor een uitstekende prijs. Motorola is duidelijk ondergewaardeerd want voor dit geld krijg je bij de concurrentie veel minder waar voor je geld. Enige minpuntje is misschien dat het aantal pixels van het beeldscherm iets lager is als bij de meeste telefoons.

Pluspunten

• snelheid processor
  • goed werkgeheugen
  • groot scherm

Minpunten

• pixels beeldscherm

h.hanssen 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte smartphone

Als je geen superhoge eisen stelt ivm zware games of zo, dan is dit toestel alleen maar aan te bevelen. Ik heb overigens wat games uitgeprobeerd en dat liep vlekkeloos.
Mijn Samsung S3 was aan vervanging toe en na wat speurwerk op internet kwam de Motorola Moto G 3rd gen als een heel goede optie bovendrijven. Via ebay.de heb ik deze uiteindelijk voor €133,- nieuw op de kop kunnen tikken.

Het feit dat het toestel op een vrijwel standaard Andoid versie draait (dus zonder veel wijzigingen van de fabrikant) heeft ook zo zijn voordelen vwb de performance, geen lastige apps waar je niets mee doet en de snelheid waarmee het toestel over kan gaan naar nieuwere Android versies. De Moto heb ik direct kunnen upgraden naar Andoid 6 Marshmellow.

Het enige waar ik bevreesd voor was, was het 8gb interne geheugen. Die vrees is tot nu toe ongegrond gebleken. Ik heb een 32gb sd erin geprikt en alles draait nog steeds perfect, ondanks de apps die ik erop gezet zoals Spotify, Dropbox, VLC, google agenda, Videostream, imap-mail, Ziggo Horizon etc. Kennelijk gaat het apparaat automatisch slim met de sd om. Overigens biedt Android 6 de mogelijkheid de sd zo te installeren dat deze eigenlijk als intern geheugen gebruikt wordt. Eis is wel dat je een snelle sd (SDHC-1 OF SDXC-1) gebruikt. Ik gebruik nu een 32gb SDHC-1. Dit is volgens de beschrijving het maximum, maar ik heb een 64gb geprobeerd en die draaide gewoon. Wellicht ligt dat aan Andoid 6.

Het laden van het toestel gaat snel en een lading gaat bij gewoon gebruik wel 2 dagen mee.

Kortom, ik ben erg blij met dit toestel.

Pluspunten

• Stock Adroid6 Marshmellow
  • Prijs/kwaliteit
  • Batterij gaat lang mee
  • Goed scherm
  • Waterdicht

Minpunten

• Touchscreen soms gevoelig

mar 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

super!! betaalbare kwaliteit

na een samsung s2 die inmiddels echt vervangen moest worden (hoewel het van veel s series en andere samsungs toch een van de sterksten was... heel wat gestuiterd zonder problemen) eens gaan kijken en na veel lovende woorden over de moto 3rd gen deze maar besteld. 8 gig met een 16 gig sd leek me genoeg voor mij.
de reden dat ik voor de 3rd gen ben gegaan en niet voor de 4 is dat de 4 NOG een slag groter is en niet waterdicht.

ik heb de telefoon nu 2 dagen.. en wauw!!!!
geen vol geheugen met onzinnige apps die standaard geleverd worden zoals samsung doet.
degelijk en stevig voelend ligt heerlijk in de hand (en ik ben een dame met niet erg grote handen) werkt duidelijk en overzichtelijk
enige twee "nadelen" is dat het toevoegen van contacten wat vreemd gaat ... de terug knop is opslaan, nergens staat een knopje opslaan. en alle apps die op de achtergrond draaien kun je rechts onderin weg klikken maar dit moet 1 voor 1.
het geluid van het bellen is ook even wennen in t begin.

ik snap al met al niet waarom Samsung het leidende merk is gezien die prijzen relatief hoger liggen en je er een enorme lading onzin apps bij krijgt.

hier in ieder geval een zeer tevreden motorola klant!

Yohan 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekend door eenvoud.

Tel Motorola, Google en Lenovo bij elkaar op en je hebt een SmartPhone met het beste in verbindingstechniek, software en hardware. Een eenvoudige uitziende telefoon met kale Android 6 met prima specificaties en prestaties.

LittleElephant 16-10-2015 Product paar weken in bezit

Voor mijn idee is dit de beste telefoon op dit moment verkrijgbaar voor deze prijs. Mijn vorige telefoon was een Iphone 4 en de verbetering is gigantisch.

Een paar voordelen zijn:
- Stock Android (geen traagheid of extra rotzooi op je apparaat)
- 2GB RAM, in tegenstelling tot z'n goedkopere variant
- Waterdicht, dus je kan m gewoon in de toiletpot laten vallen
- Batterij gaat minstens een dag mee bij intensief gebruik
- Goede camera
- Uitbreidbaar met een SD (maar daar kan je geen apps op zetten). Ik heb er 32GB extra in, met al mijn foto's en muziek krijg ik dat nog niet vol :)
- Achterkantje met ribbeltjes zodat je betere grip hebt
- Je hebt gewoon beschikking over Google Play Store en dus een grote keuze in apps
- De extra motorola-apps zijn ook écht nuttig.

De nadelen die ik tot nu toe gevonden heb:
- De vormgeving. Het eerste wat me opviel was, dat de telefoon niet zo lomp maar wel veel groter was dan ik gedacht had. Ook is de achterkant ietwat bol, waardoor typen als de telefoon ligt vervelend is. Ik had gehoord dat de rand snel beschadigd zou raken, maar daar heb ik geen last van.
- Moeite met het instellen van de notificaties. Ook is er geen notificatielampje, persoonlijk mis ik dat ook niet.
- Het speakergeluid klinkt nogal hol

Overall geeft de Motorola G3 echt het idee van een veel duurdere telefoon. Als ik hem naast de Samsungs leg die mijn vriendinnen hebben voor dezelfde prijs of meer, heb ik geen moment spijt van mijn keuze - vooral de Stock Android en waterdichtheid zijn hierbij voor mij doorslaggevend. Zeker een aanrader!

Joshua5 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een heel knappe telefoon voor die prijs. Ik kom van de Moto G 4G en merk wel dat ie sneller is. Persoonlijk vind ik deze voorlopig nog iets te groot omdat ik de 4.7 inch gewoon ben, maar dat went waarschijnlijk wel.

Minpuntjes:
- jammer dat de 8GB versie geen 2GB ram heeft
- een 32bit Android op een 64bit CPU
- geen NFC (aanvaardbaar voor die prijs, voorlopig nog niet echt nodig)
- gebogen achterkant maakt tekst invoeren terwijl hij neerligt heel moeilijk want hij schommelt constant