Huawei Y6 zwart / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag

ivan1 30-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

UITERST ONBETROUWBAAR

Nog nooit had ik zo'n slechte telefoon. Het toestel is vooral zéér onbetrouwbaar in tegenstelling to t mijn vorige Huawei Ideos X5. Huawei kan dus wel goede toestellen maken, maar op dit toestel is duidelijk (te veel) bespaard : té weinig geheugen, onbetrouwbaar : het toestel valt uit, verstuurd berichten aan andere ontvangers dan je geselecteerd hebt (dit is zowat het meest vervelende wat ik tot hiertoe meegemaakt heb, met gelijk welk toestel) De gesprekskwaliteit voor de ontvangers valt écht tegen. Dikwijls moet ik mijn gesprekspartners terugbellen op de vaste lijn omdat de huawei een zéér slechte uitgaande verbinding heeft (onverstaanbaar) terwijl het toestel nog geen 9 maanden oud is. Zonde van het geld, maar het toestel zal snel de deur uitgaan voor iets beters (géén Huawei meer !!!!) Regelmatig krijg ik te horen van mensen dat ze me niet konden bereiken (sms én telefoon) Het ding zal snel in een vuilbak belanden ...

Pluspunten

• Goede batterij (enige pluspunt volgens mij)

Minpunten

• Zeer onbetrouwbaar toestel op alle vlakken
  • Krap geheugen

Marlinde 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Erg fijne telefoon

Dit is de vierde Huawei telefoon die ik koop, en ze stellen nooit teleur. Het scherm is groot en helder en het design van de telefoon bevalt me erg goed. De telefoon is snel en heeft alle bedenkbare mogelijkheden incl. 4G. Aanrader!

Barry 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende telefoon voor het die 123 euro dat ik voor dit toestel heb betaald. Dual sim erg handig,goede foto's, goed verstaanbaar, 4g en voor de dagelijkse dingen heel goed te gebruiken. Wellicht enige minpunt is dat t geheugen vrij beperkt is. Top aankoop voor deze prijs.

romamut 26-01-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goed en degelijk toestel voor zijn prijs. Geleverd met de laatste Android-versie 5.1 Lollipop, dewelke probleemloos draait. Voor mobiel internet reeds de 4G. Zeer interessant is de GPS functie. Download een "free offline navigatie" app uit de playstore en je hebt een volwaardige GPS zonder mobiel internet in te schakelen. De accu gaat vrij lang mee, toch tot 3 dagen als je internet (wifi) uitschakelt. Afmeting van 143x72mm is misschien vrij groot, maar het toestel ligt wel goed in de hand. Foto's zijn minder van kwaliteit, maar het is ook geen spiegelreflexcamera. Ik gebruik het voor bellen, sms'sen, emails, soms GPS en beetje internetten (sociale media). Je kan stellen dat Huawei de Chinese Samsung is. Ik ben er zeer tevreden mee.

durk 12-01-2016 Product maand in bezit

goed toestel. makkelijke bediening, snel. goed geluid. veel mogelijkheden. . prijs kwaltijd verhouding goed.

Henk 28-10-2015 Product paar weken in bezit

Zeer snel en gebruiksvriendelijk toestel met nieuwigheden die ik op andere toestellen nog niet tegenkwam. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Dubbele sim, 2gb ram, prima camera.