Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

8,9 (624)

Samsung Galaxy S7 32 GB / roze goud

Samsung Galaxy S7 32 GB / roze goud
8,9 (624)

Samsung Galaxy S8+ 64 GB / blauw

Samsung Galaxy S8+ 64 GB / blauw
7,3 (1384)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1688 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl op Kieskeurig.be.

Anoniem 09-02-2019

Na 3+ jaar nog prima!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

Ruim 3.5 jaar geleden heb ik een abonnement gekocht met de S6. Na 2 jaar abonnement was de telefoon nog prima in orde ondanks ontelbare valpartijen. De glasplaten zijn na verloop van tijd wel gescheurd door al het vallen maar de telefoon functioneert nog prima! Na de abonnementsverplichtingen heb ik nog 1.5 jaar sim only gebruik gemaakt van dit toestel! Hierdoor toch dubbel en dwars de investering eruit gehaald. Nu heb ik de Note 9 gekocht. Toch blijft de S6 mijn backup toestel want hij werkt nog prima. Zelfs de batterij is nog relatief goed en gaat ongeveer een dag mee als ik niet continue YouTube kijk.

Kortom: Zoek je een betrouwbaar en nu ook betaalbaar toestel dan kan ik de S6 aanraden! Ik heb er nooit extra kosten in geïnvesteerd.

Mitchel74 14-01-2019

Superfijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

Ik heb de s6 2 jaar gebruikt en er nooit problemen mee gehad. Een superfijn toestel en makkelijk in gebruik. En daarom heb ik nou de s8 genomen

Robbiebobbie 21-12-2018

Voldoet prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

Telefoon 3 jaar geleden gekocht en voldoet nog steeds prima. Ligt lekker in de hand. Gebruiksvriendelijk.

janet 22-12-2016

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

ik heb deze telefoon nu 1 jaar...ik ben er erg blij mee...hij is snel en loopt niet vast....alleen jammer dat de batterij nu steeds sneller leeg loopt...en kan hem niet meer vervangen...ook jammer dat je geen sd kaartje in kan doen....maar verder toppy

nick 07-12-2016

toptoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

ik heb de s6 nu anderhalf jaar, nog geen 1x vastgelopen, alleen jammer dat de accu nu minder is gaat op een normale dag gewoon de hele dag mee alleen is hij nu sneller leeg. verder een zeer fijn toestel ligt lekker in de hand en lekker snel alle functies zijn handig. de meegeleverde oortjes gaan helaas snel kapot al verscheidene nieuwe gekocht.

Sacha 04-11-2016

Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

Na 1 maand had ik al problemen met het opstarten, toen ging hij 2 dagen niet aan. later dit vaker gehad en nog steeds vaak problemen met aan en uit zetten, hier heeft hij nu bijna 5 minuten voor nodig. Foto's met de camera zijn mooi maar de selfie camera valt ook erg tegen. Met de selfie camera filmen is niet erg mooi via apps, via de camera functie (wanneer je buiten staat met goed licht) wel. Uitstekende camera ook niet erg handig, komen snel krassen op. In het gebruik verder wel snel en een mooi beeldscherm en 10 keer sneller dan een s4 of s5.

misun 02-03-2016

this is good to use

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

This is quite literally the best mobile device I have ever bought from Samsung. It looks and feels fantastic, and is lightning fast.

misun 29-02-2016

this product is good to use

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 32 GB / white pearl

Had this phone since the day it came out and I love it, it's super fast there's no freezing when loading apps and the battery life is amazing. Would definitely recommend:)