Sony Xperia Z5 groen / 32 GB

Sony Xperia XZ blauw / 32 GB

Sony Xperia XZ blauw / 32 GB

Eduard_GN 30-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijn toestel

Goed en mooi toestel. Zeer fijn in gebruik, met een camera die hele mooie foto's maakt. Maar....zoals zoveel nieuwe toestellen met een groot scherm is hij wel redelijk snel leeg.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooi geluid
  • Camera

Minpunten

• Accu

Robert 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijn toestel mooi en compact. Reageert snel en is makkelijk in de bediening. Het geheugen is uitbreidbaar.
Enige nadeel het toestel is wel wat dik.

Meijvogel 27-05-2016 Product kwartaal in bezit

Fijn en compact toestel

Dit toestel is snel en overzichtelijk. Een leuk voordeel is de Xperia Lounge waar je veel prijzen kan winnen. De matte achterkant vind ik een mooie uitstraling hebben. Daarnaast werkt het toestel snel en heb ik er eigenlijk nooit problemen mee. Ik ben heel tevreden met het toestel. Dat komt ook door de zeer goede camera die je volledig zelf kan afstellen.

Arman 26-05-2016 Product paar weken in bezit

De beste mobiele telefoon ooit!

9,6
De Sony Xperia Z5 is de beste telefoon die ik ooit heb gehad na de Xperia Z1.Xperia Z5 heeft veel mogelijkheden qua technisch en camera met 23MP.
Prima telefoon

Michel de zeeuw 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima toestel

Na jaren een Samsung te hebben gehad toch maar is gekozen voor een Sony. Heb hem nu pas een week in bezit maar het is aan begin wat zoeken maar hij bevalt me prima.

Mazen Alhaj Hasan 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfection

De Sony Xperia Z5 heeft geen grenzen, het is echt een perfecte toestel met geweldige specificaties,Ik hou gewoon alles over, de ontzagwekkende ontwerp, de krachtige prestaties en de camera,Ik had veel Android-apparaten ervaren en daarna kan ik gemakkelijk zeggen dat de Xperia Z5 is de perfecte Android-toestel ooit op dit moment.

Ruud 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

What else then Xperia?

In alles een prima toestel. Maar vooral een super goede camera aan boord. Helder scherm en snel met video's afspelen. Geen hapering te bespeuren. Goed dat ik overgestapt ben van IPhone naar Xperia 😄

Bernd 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Beter dan de x serie

Toegegeven, ik ben een fan geworden van sony maar niet zonder reden. De Z5 sluit bijna totaal aan bij mijn wensen; een fm radio, een cpu die niet te heet wordt, rond de 5 inch scherm, goede camera, goede software support door de jaren heen en handige knoppen (lees: niet op de achterkant). Wat ik nog mis is nog sneller opladen, een grotere batterij (de z2 die ik hiervoor had was zeer goed qua energieverbruik) en draadloos opladen. De meegeleverde oordopjes waren wat minder vergeleken met de high quality in ear oordopjes die ik bij de z2 kreeg maar alsnog wel handig. Ik kan de z5 aan iedereen aanraden. Snel, mooi, betaalbaar en future-proof.

Bob80 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

super telefoon

Na de Xperia Z1 en de Z3 compact, heb ik nu de Z5 compact. Telefoon is heel prettig in gebruik. De Z5 heeft veel mogelijkheden om het toestel naar je eigen smaak in te delen.

RVermeeren 25-05-2016 Product half jaar in bezit

Xperia Z5 topper

De Sony Xperia Z5 is een top toestel. Geluid is goed, zowel zonder als met oordopjes. Mooie kleurenscherm, top camera, stabiel OS.
Batterijduur is voldoende, 1 a 1,5 dag. Dit hangt natuurlijk sterk af van je gebruik. Toestel komt solide over, toestel is niet meteen stuk als je deze laat vallen. En natuurlijk 'waterdicht', (de Xperia Z was de eerste) heerlijk als je het toestel gebruik voor navigatie op de fiets of motor.

Diana Valk 25-05-2016 Product kwartaal in bezit

Nog steeds superblij mee.

En trots op mijn toestel. Ik heb een goude. Ik leer elke dag weer wat nieuws. Genoeg opties. Camera is top. Superfoto's zowel automatisch als handmatig. Nu moet ik nog leren hoe ik kan inzoomen zonder kwaliteitsverbetering. Genoeg opslag voor foto's en muziek. Na genoeg mobieltje gehad te hebben is dit de eerste die zo veelvuldig gebruikt wordt.

Oday Ibraheem 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

This very good mobile i like so much

This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much

Aflanis 25-05-2016 Product half jaar in bezit

Een 8 voor mijn schat

De Sony past perfect in mijn leven. Ik kijk er veel series op en door het mooi beeld en geluid kwaliteit stoort het me niet dat ik mijn series op een kleine beeldscherm kijk.

Rinus 24-05-2016 Product maand in bezit

Perfecte telefoon

Voordat ik in bezit was van mijn eerste Sony telefoon had ik een Samsung, maar ik had er veel problemen mee. Ik heb toen een Sony Xperia Z2 gekocht, deze was geweldig en werkte goed, anderhalf jaar later heb ik de Z5 gekocht. Hij werkt perfect, heeft een uitstekende camera, vingerafdrukscanner werkt goed, is snel, ziet er mooi uit en heb er nooit problemen mee gehad. Mijn volgende telefoon zal zeker weer een Sony zijn

Ruben 24-05-2016 Product kwartaal in bezit

Een echt high end toestel!

Ik ben zeer tevreden met mijn Xperia Z5! Ik heb hem ongeveer sinds de releasedatum. Ik heb hem gekocht om de camera. En alles is zeker waar. Ook vind ik de telefoon er erg mooi uit zien en hij is erg snel.

S 24-05-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvol en elegant toestel

Ik ben een echte Sony fan!
Dit is mijn derde Sony.(elke 2 jaar een nieuw model.)
Moest mijn abbonnement verlengen,maar alle toestellen werken nog optimaal en wilde ook een ander model na 2 jaar.
Ik vind het een stoer, maar ook elegant toestel en heeft een fantastische camera!
Gebruiksvriendelijk en functioneel en origineel.
Ik wordt er blij van.😀

MMJ 24-05-2016 Product kwartaal in bezit

Mooi, functioneel en degelijk gaan goed samen in de Z5 compact

Ben zeer te spreken over de vormgeving en het functioneren. Ook kan het toestel goed tegen een klein stootje. Batterijduur is ook goed, ik doe twee dagen met een volle accu bij normaal gebruik. Kortom, zeer tevreden!

Mike 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie mobiel

Ik ben zeer tevreden met mijn z5. Erg fijn in gebruik. Handig in gebruik en mooie vormgeving. Ik ben ook erg fan van de 4k ondersteuning

Haan 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Beoordeling Sony Z5

De sony z5 heb ik speciaal aangeschaft omdat ik hem als navigatie apparaat gebruik, ook op de fiets. Dankzij de gecertificeerde waterdichtheid van dit toestel hoef je niet bang te zijn voor een regenbui.
Kortom: een aanrader voor een ieder die zich veel in vochtige ruimtes begeeft (zwembad toezichthouders e.d.)

Arezuu 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect toestel

Ik had jaren iPhone en was ik gevent aan kleine toestel.
Eigenlijk ik was op zoek naar een toestel met perfecte camera (ik maak graag 📷 foto's ).
Dus de medewerkers van KPN hebben Sony Expedia z5 aan mij laat zien dat die heeft 23 mega pixel camera.
Dat heeft die wel maar je moet in vrije tijd met alle dietels oefenen om te zien in welke situatie welke diteel moet gebruiken.
Foto's met 23mp zijn kleiner dan 20 mp en 20mp van 18 mp en zo.
In de album je heb geen vuilnisbak net als iPhone, als je een foto's per ongeluk verwijderen dan gaat die voor altijd weg. Dit miss ik heel erg op dit toestel.
In de iPhone tot een maand blijf de verwijderde foto in vuilnisbak dan gaat vanzelf weg.
Ik wou heel graag dat Sony bedrijf een oplossing voor dit vinden.
Geluid is perfect 👌.
Prijs is normal niet echt duur.
En Uiteindelijk dit toestel is super snel alleen moet even wennen dat is het. 💐😊👋