Motorola Moto X 16 GB / wit / (dualsim) - Reviews

16 GB opslag
Besturingssysteem
Android 5.1.1
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto X 16 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,1

leon 04-03-2016

9,4
Beste telefoon van dit moment, super camera, super snel, zeer degelijk. kwalitatief veel beter als een IPhone. De telefoon heeft een zeer goede accu die met gemak 2 dagen meegaat ook bij intens gebruik

ameen 19-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

ik werk veel online met mobiel, deze maakt mijn tablet haast overbodig van wege de lange accuduur, verder heerlijk relaxen s avonds naar de radioluisteren, allround voor een goede prijs, foto's redelijk tot goed, in t donker minder, enige minpuntje

Juulian 05-01-2016
  • Product maand in bezit

Telefoon is erg snel. Geen last van haperingen bij intensief gebruik. Batterij gaat ruim de hele dag mee. Na een keer vallen van redelijke hoogte helemaal geen schade. Kortom erg tevreden met dit toestel!

EnglishFan 02-01-2016

6,8
Een mooie telefoon om te zien, en de prijs lijkt redelijk. Echter:
-Dual sim werkt niet (in Nederland?),
-Volume en power knoppen hebben veel speling,
- cash back actie bij aankoop via Mediamarkt werkt niet: het in te vullen Nummer wordt niet herkend,
- display reageert hakerig bij scrollen,

Display prima. Totaalplaatje: niet bevredigend door bovengenoemde afknppers.

Margriet 11-11-2018

Fijn toestel

Geschreven voor: Motorola Moto X 64 GB / sterling blue / (dualsim)

Het toestel voldoet aan mijn verwachtingen, de foto's zijn prima, het toestel is prettig in gebruik, als het toestel uit is doet de wekfunctie het nog steeds. De minpuntjes hieronder aangevinkt is vooral gedacht vanuit iemand anders, voor mij is het niet echt een probleem, ik heb het toestel in een uitvouwbaar hoesje, dus heb ik er geen hinder van dat het toestel best glad is. Ik heb kleine vingers, dus geen last van de kleine volume knopjes.

Pluspunten

• weinig google apps
  • motoacties: o.a. schudden voor zaklamp

Minpunten

• volume knopjes klein
  • toestel is er glad