LG G4 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 202 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G4 32 GB / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kristl 25-09-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

Great smartphone! Verbluffende camera in combinatie met prachtige beeldkwaliteit. Snelle processor, handig en eenvoudig in gebruik. Het mooie design met de lederen backcover zorgt voor de opvallende looks. Zowel voor privé als professioneel gebruik een aanrader.

Carlitosway 19-08-2015

Great smartphone!
Verbluffende camera in combinatie met prachtige beeldkwaliteit.
Snelle processor, handig en eenvoudig in gebruik.

shllmns 14-08-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

Ik heb mijn G4 nu sinds enkele weken. Ik heb in eerste instantie voor de G4 gekozen vanwege het stylish, licht gebogen design, maar gaandeweg ontdek ik dat dit alles behalve een slechte keuze geweest is.

Naast het standaard bellen, whatsappen en sms’en gebruik ik mijn smartphone voornamelijk om foto’s te trekken en filmpjes te maken. De camera van deze G4 is dan ook één van de grootste troeven. Je kan de camera manueel instellen zoals bij een spiegelreflexcamera, maar gezien ik de camera van de G4 voornamelijk voor snelle shots gebruik laat ik hem meestal op automatisch staan. Resultaat: Zowel in lichte omstandigheden als in het donker zijn de foto’s haarscherp. De camera stelt zichzelf ook scherp wanneer je een portret of een dichtbij opname maakt. Ook de frontcamera is haarscherp en deze liet het bij mijn vorige smartphones vaak te wensen over. Leuke extra voor de dames onder ons: de frontcamera heeft ook een beeldverbeteringsfunctie. Kleine oneffenheden worden zo weggewerkt.

Uiteraard gebruik ik mijn smartphone ook om te surfen, Facebook te bekijken en muziek te streamen via Spotify. Wat me hier is opgevallen is de batterijduur! Na 2 dagen intensief gebruik kreeg ik pas mijn eerste melding dat de batterij moest opgeladen worden. Hopelijk blijft dit zo!

Veronique VR 14-08-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / bruin

Heb enkele Samsungs gehad en nu, na het lezen van de reviews gekozen voor deze G4. Wat is hij mooi zeg, die bruine lederen versie, en wat ligt hij goed in de hand!!
De schermkwaliteit is fantastisch en vooral de camerakwaliteit is subliem. Top telefoon voor correcte prijs.

23Jerre 09-08-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / bruin

Het allereerste wat opvalt is het design van het toestel, met de lederen backcover heb je echt een uniek toestel. Neem daarbij dat het leer na verloop van tijd echt uniek wordt en gemacthed raakt aan je persoonlijkheid. Het display is kraakhelder en in staat om alle details weer te geven. De reden waarom ik het toestel echt gekocht heb is de camera. De camera is beter dan een compact camera en heeft de functies van een reflexcamera. Ik heb het toestel net gekocht voor de vakantie en ben op vakantie gegaan met enkel de G4 als camera. Geen moment spijt van gehad.
De achterkant is verwijderbaar en je kan heel makkelijk geheugen toevoegen via een MicroSD kaartje. Het toestel werkt perfect en loopt altijd soepel. De 3000 Mah batterij zorg ervoor dat je makkelijk de dag doorkomt en niet op zoek hoeft naar een stopcontact gedurende de dag. Wel jammer at hij niet wireless chargeable is, dat had het helemaal top gemaakt.
Smart notice is een leuke toevoeging, al kan de assistent toch wel iets uitgebreider. Ik gebruik toch liever Google Now, waar de informatie net dat ietsje relevanter is.
Als ik een toestel moet aanraden, dan is dit zonder twijfel de G4.

W.G. 04-08-2015

Geweldig toestel!
Na een paar weken geleden mijn G3 omgeruild te hebben naar een G4 kan ik enkel maar supertevreden zijn.
Zeer helder en haarscherp scherm.
Het toestel is snel in gebruik.
Het gebogen design is zeer mooi.
Maar vooral de batterij en de camera hebben me aangenaam verrast.
Niet meer elke dag moeten opladen is handig en de kwaliteit van de foto's is fenomenaal.
Echte aanrader!

Globy 04-08-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

Na de G2, kwam de G3 en nu toch ook maar gelijk de overstap, mits enige schrik voor de batterij, naar de G4 gemaakt.
Uiteindelijk SUPER tevreden over deze aankoop. De batterij is een plezier qua gebruik, gaat opnieuw een dag lang mee en neemt een pak frustraties weg!
De camera... tja, wat een grandioos ding! De beelden zijn waanzinnig goed en dan ben ik nog maar een rasechte amateur als het op fotografie neer komt, maar iedereen kan hier duidelijk het onderscheid in zien!

Popdanser 02-08-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / bruin

Ik ben zo blij dat ik nu ook een LG G4 heb! Ik vind het design fantastisch, met die bruine lederen achterkant, very stylish, een voor mij geen onbelangrijke eigenschap. De foto's zijn echt van fantastische kwaliteit, veel gewone fototoestellen kunnen deze kwaliteit niet aan. Het toestel ligt makkelijk in de hand door zijn lichtgebogen vorm en het toestel is echt wel snel en logisch ingesteld. Ik ben topfan van dit toestel en kan het zeker aanraden!

Govaerts Luk 02-08-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

Ik heb deze smartphone nu een maandje in gebruik, en ben heel tevreden. Het grote en zeer duidelijke beeldscherm is het eerste wat opvalt. Iedereen spreekt over de camera, en deze is inderdaad heel goed. De 16 megapixel foto's op dit haarscherpe beeldscherm bekijken is echt schitterend. Ik kan mijn compactcamera thuis laten nu.
Naast de verwisselbare batterij heb ik een SD kaartje kunnen installeren, waardoor ik zeker geen ruimte tekort kom. Je zit niet vast aan het ingebouwde geheugen. Lederen achterkant, flinterdun en lichtjes gebogen scherm, plezier om mee te werken. Email, internet, werken allemaal heel vlot. Een aanrader !

loupssi 31-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / grijs

Honestly the G4 is fantastic. The size and shape is spot on. I like the Camera, design and performance.I can't find fault with this device except I wish it came with better accessories in the box like a fast charger but they are cheap enough to buy.

hangman 29-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

LG is naar mijn mening al een aantal jaren aan een opmars bezig en dit toestel bevestigt dit alleen maar.
Ik wilde graag overstappen van mijn LG G2 mini naar een iets krachtiger toestel. Gezien mijn positieve ervaringen met mijn vorige toestel, was de keuze voor de G4 snel gemaakt.
De installatie was heel erg eenvoudig: een paar instellingen goedzetten, via NFC de accountgegevens vanop mijn oude telefoon overzetten en klaar, erg handig!

Het eerste wat in het oog springt is natuurlijk het design. De lederen look zorgt ervoor dat het toestel eruit spring in vergelijking met alle standaard iPhones of andere android toestellen zoals er 13 in een dozijn zijn. Het toestel is ook lichtjes gebogen, wat zowel voor- als nadelen heeft. Dit was ook het enige punt waar ik eerst wat sceptisch over was, maar hij ligt na enige gewenning echt enorm goed in je hand en het is ook heel aangenaam om ermee te bellen. Het enige nadeel is dat het erg onhandig is om ermee te werken wanneer je hem voor je op tafel legt, aangezien hij altijd wat zal "kantelen" als je het touchscreen bedient.

Over de power van het toestel kan ik ook alleen maar positief zijn: het scherm is schitterend en alles gaat enorm vlot, echt een groot verschil tegenover mijn vorige telefoon, terwijl ik niet eens besefte dat mijn vorige telefoon traag was. Een nadeel van deze power is wel de batterijduur: je komt met een redelijk intensief gebruik wel de dag door, maar het is erg nipt en ik moet hem elke nacht opladen. Enkel wanneer je alleen maar wat smst, belt en surft haal je twee dagen uit de batterij.

Het toestel laat zich verder ook enorm vlot bedienen. Alles zit erg logisch in elkaar en er zijn vele (kleine) verbeteringen tegenover iets oudere toestellen die de ervaring weer net iets gestroomlijnder maken.

Tenslotte is er nog hét verkoopargument van LG en datgene waar iedereen over lijkt te spreken: de camera. Ik moet toegeven dat ik hier ook enorm van onder de indruk ben. Ik had op vakantie mijn (best dure) compact camera mee, maar heb uiteindelijk alle foto's met de G4 gemaakt omdat je echt geen verschil ziet in kwaliteit.

Ik kan de G4 dus aan iedereen aanraden!

floriske1 28-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / wit

Ik was al een LG gebruiker, na mijn LG G2 was ik al verkocht. Maar de G4 is een meer dan waardige opvolger met heel wat mooie verbeteringen.

Het is voor mij een geweldige telefoon die heerlijk in de hand ligt met zijn ligt gebogen design dat het typen op je scherm ook aangenamer maakt.

Wat ik zeker leuk vind is dat de knock knock code aanwezig is op deze smartphone. Je GSM is direct ontgrendeld. Heel handig.

Een ander een leuk detail is dat het overzetten van apps, downloads en instellingen kinderspel is met de back to back instelling. Deze tool zorgt ervoor dat mijn G4 meteen gebruiksklaar was binnen enkele seconden.

De G4 is voor mij een uitstekende smartphone die opvalt in een toch wel verzadigde markt door zijn lederen design en grote 5.5 inch scherm.
Het scherm is een IPS LCD scherm dat meer pixels heeft dan een Full HD scherm.

Wat me zeker heeft overhaald om deze smartphone aan te schaffen is dat hij beschikt over verwisselbare batterij en uitbreidbare sd-kaart. Wat je ook niet meer terugvind bij de concurrentie.

Met zijn 16mp camera heb je met deze smartphone een volwaardige camera op zak en dankzij zijn snelle focus maak je fantastisch scherpe foto's. Deze vakantie heb ik al onze foto's met mijn G4 genomen en al vele vrienden kunnen verbazen met de scherpte van de foto's zowel overdag als in het donker. Een leuk detail is dat je de camera kan bedienen door een handgebaar wat extra handig is bij het maken van een selfie of gebruik van de selfie stick.

Door de health app die aanwezig is op de G4 heb ik een leuke tool om ook mijn conditie op peil te houden.

Een laatste puntje dat ik super leuk vind aan de G4 is dat je verschillende tabbladen kan openzetten en lichtdoorzichtig maken zodat je kan zien welke bladen erachter staan.

Ik ben alvast overtuigd en tevreden gebruiker.
Hij is elke cent waard!!!

Ahor 27-07-2015

Een echte verrassing!
Toen ik mijn LG G4 voor het eerst vastpakte was ik onmiddellijk aangenaam verrast. Het gebogen design past perfect in de hand. Ook de mooie, lederen achtercover is prachtig. Hiermee onderscheidt deze GSM zich echt van de anderen. Ik ben iemand die zijn GSM gemakkelijk laat vallen en heb al nog 1 week kunnen ondervinden dat dit een ongeluk weer rap gebeurd is en hij lag er weer. Maar dankzij het gebogen scherm was er tot mijn grote verbazing niks aan de hand.
Een ander positief punt aan de LG G4 is de 16MP camera. Prachtige vakantiefoto's die heel kleurrijk zijn, hebben al heel wat vrienden en familie verbaasd. Bovendien ontdekte ik na wat opzoekingswerk ook heel wat speciale dingen die je met de camera kan doen, zoals prachtige panorama foto's maken. Zeker op het grote 5.5 inch scherm zijn deze des te indrukwekkender. Mijn vorig toestel was ook een LG scherm maar het valt toch op dat de G4 nog gemakkelijker en gebruiksvriendelijker is. Ik was er direct mee weg en al mijn data waren direct overgezet doordat ik mijn oud toestel gewoon back to back tegen mijn nieuw toestel moest zetten. Echt super gemakkelijk. Ook handig is de knock knock functie om de GSM te activeren. Hier raak je heel snel aan gewoon en vind je niet bij andere GSM's. Dit geldt ook voor de back button. Die gebruik ik vooral om het geluid te bedienen.
Kortom, ik ben echt heel blij met mijn nieuwe aanwist en zou hem aan iedereen kunnen aanraden!

loupssi 27-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / grijs

Honestly the G4 is fantastic. I thought it would be too big at first and had my concerns about performance but not any more. The size and shape is spot on. It might not win most benchmarks but you wouldn't see any difference in performance compared to its main competitors. In terms of display and Camera Phone is really a beast. It has the best camera till now in android I would say.

DLV6 26-07-2015

Wat een eye-opener!
Anderhalve week geleden ben ik mijn nieuwe g4 beginnen gebruiken en ik ben er razend enthousiast over. Wat mij in de winkel aansprak, was het originele design: de lederen achterzijde is enorm fijn afgewerkt, met een zeer strak resultaat tot gevolg.

Daarnaast heeft ook het uitbreidbare geheugen mij overtuigd. Het geheugen van dit toestel kan onbeperkt uitgebreid worden met een micro SD kaart. De G4 kost al heet wat minder dan een Samsung of iPhone met zijn prijs van € 549, maar daarnaast moet je niet bijbetalen voor elke betere geheugen categorie. Door alles op te slaan op de micro SD kaart, kan je gemakkelijker je bestanden opslaan en overzetten moest je ooit van toestel veranderen.

Eens het toestel in gebruik, is het meest indrukwekkende ongetwijfeld de camera. Of het nu licht of donker is: deze camera garandeert altijd super scherpe beelden. Ook de front camera is opvallend scherp, gedaan met de onscherpe selfies. Daarnaast kan je met het maken van een gebalde vuist het trekken van selfies enorm vergemakkelijken.

Wat ik iets minder positief vind, is het toetsenbord. Met dit toestel typ ik best wat fouten, wat bij andere merken minder het geval was. Misschien heb ik nog wat tijd nodig om aan het toestel te wennen. Blijkbaar is er ook de mogelijkheid om het toetsenbord aan te passen aan de grootte van je vingers, dit zal ik een van de dagen nog eens moeten uittesten.

Om af te sluiten met nog een belangrijk voordeel: na één week had ik mijn toestel op een stenen grond laten vallen. Toen ik met een bang hart het toestel opraapte, zag ik dat er helemaal niets aan de hand was. In de winkel werd me gezegd dat door de gebogen vorm, de schokker beter worden opgevangen en dat blijft effectief zo te zijn. Al een geluk wel, want ik vind het wel best moeilijk om een mooie cover voor dit toestel te vinden.

Al bij al, moet ik zeggen dat ik enorm positief ben over het toestel en het ten zeerste kan aanraden. Ik had ervoor nooit een LG geprobeerd en ik ben enorm tevreden dat ik mij niet heb laten leiden door de naamsbekendheid van de andere grote merken. Prijs-kwaliteit een topper!

silke2011 16-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

Na lang twijfelen tussen enkele smartphones ben ik uiteindelijk voor de LG G4 gegaan. Voordien nooit een LG gehad maar ik ben aangenaam verrast en zeer tevreden over het toestel.

Het toestel heeft een 5,5 inch scherm. Hiermee is het ietsje groter dan de andere smartphones op de markt. Beelden zijn haarscherp, films draaien vlot en ondertitels zijn goed leesbaar. Voor mij zeker een pluspunt!

Een ander pluspunt voor mij was het geheugen. De G4 heeft 32GB intern geheugen zoals de meeste smartphones maar is uitbreidbaar tot 128GB met een geheugenkaartje. Daarenboven krijg je via Google Drive nog eens 100GB aan cloud opslag extra. Superhandig als back-up voor je foto's of om bestanden voor school of het werk te delen.

De G4 heeft ook een 16MP camera achteraan met auto focus en een 8MP camera vooraan. De foto's die je maakt met je G4 moeten zeker niet onderdoen voor foto's genomen met een professioneel toestel. Roep 'smile', 'LG' of 'cheese' om automatisch een foto te maken of druk tweemaal op de volumeknop om onmiddellijk de camera te openen en een foto te nemen.

De batterij gaat vrij lang mee en is vervangbaar. Als je intensief je smartphone gebuikt om bv. te gamen kan je misschien overwegen om een extra batterij aan te schaffen.

De smart settings maken het mogelijk om via GPS locatie automatisch verbinding te maken met mijn wireless netwerk of bluetooth als ik thuis ben en weer uit te schakelen als ik vertrek. Heb tevens een bluetooth speakertje aangeschaft om via mijn smartphone naar muziek te luisteren van op mijn terras of in de badkamer.

Voor geluidskwaliteit heb ik een 8 gegeven omdat het toestel slechts 1 speaker heeft achteraan het toestel waardoor het geluid soms iets gedempt is als het toestel plat op tafel ligt.

De LG G4 is wat mij betreft zeker een aanrader!

nicophilips 13-07-2015

De nieuwe LG G4.
Eerst en vooral zijn look en vormgeving. Ronduit knap. De lederen achterkant (ik heb de zwarte versie) en het feit dat hij ligt gebogen is, maakt dat dit toestel aangenaam en makkelijk in de hand ligt. Het voelt echt alsof je iets kostbaars vastneemt. Een groot en superhelderscherm maken het uitzicht compleet.
Wat de camera betreft kan ik alleen meer heel enthousiast zijn. De fotos zijn van superieure kwaliteit, ook in slechte omstandigheden zoals heel veel licht of eerder donkere omgevingen. Als frequent bezoeker van concerten zullen mijn herinneringen nu alvast veel scherper zijn. De zoomfunctie werkt perfect en boet in geen geval in aan de kwalteit van de foto die je neemt.
App's zoals Spotify werken perfect en reageren megasnel. Bovendien zit er een heel goede audio-uitgang op waardoor je muiek overal luid kan klinken.
De batterij werk zeker naar behoren en houdt het wat mij betreft lang genoeg uit. Zelfs met intesief gebruik van het display, heb ik op het einde van de dag nog ruimte.
Voor mij is dit momenteel HET toestel bij uitstek.
Een tevreden LG G4 gebruiker.

KGA 10-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / grijs

Sinds een paar weken ben ik trotse bezitter van de LG G4 met lederen backcover.
Het design van dit toestel ligt goed in de hand en oogt stylisch door de lederen (verwisselbare) backcover alsook door het ietwat gebogen scherm.

De G4 is zeer gebruiksvriendelijk en het scherm geeft echt een "wow" effect.

Met de 16mp back camera en de 8mp selfiecamera kan je super foto's maken, zelfs bij night-time!

De slimme opties zijn ook een zeer handige tool! super gewoon.
Zo stel je bv in dat je thuis steeds op wifi overschakelt of op blue tooth in de wagen. Je hoeft dus niet meer constant manueel te switchen :-)

Via NFC kan je super gemakkelijk en snel je app's van je oude toestel op je G4 overzetten

Wat mij betreft is de G4 een absolute aanrader!

chellie1 10-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

Ik heb mijn LG G4 inmiddels al even kunnen gebruiken en wat ben ik blij met dit toestel! Hij ziet er niet alleen mooi uit (het curved design en de verwisselbare lederen covers helpen hierbij) maar hij werkt ook geweldig! Het is een vlot toestel dat je zonder hapering kan gebruiken en waar je makkelijk door kan navigeren. De backbuttons (power/volume) zijn wat mij betreft een hit! Verder zou de 16MP camera op dit toestel zelfs bij een professionele fotograaf een glimlach teweeg brengen. Je kan hier zoveel mee; focus, sluitertijd, ISO, belichtingscompensatie en witbalans vrij aanpassen. Je kan zelfs in RAW-formaat foto's nemen! En ik vermoed dat er nog vele andere dingen zijn die ik nog moet ontdekken. Ook de selfie cam is van ongeziene kwaliteit, 8MP! Deze is trouwens te bedienen met geluid (roep LG/cheese om een foto te maken) OF een handgebaar. Wanneer je je hand opent en sluit, maakt hij een foto! Hoe cool is dat? Verder heeft hij een uitbreidbaar geheugen tot wel 128GB. Je kan hier dus een hele hoop foto's/muziek en filmpjes op kwijt. De IPS quantum display zorgt ervoor dat deze perfect weergegeven worden. Je hoort het wel denk ik, ik ben verkocht! :-)

Wippe 1904 09-07-2015
Geschreven voor: LG G4 32 GB / zwart

LG G4: allround toestel met een fantastische camera!!
Sinds enkele weken ben ik de trotse bezitter van hun laatste nieuwe model: G4
Heb vroeger al n paar LG’s gehad maar dit toestel is een klasse apart.
Wat onmiddelijk opvalt is de lederen look, die alleen al maakt de G4 uniek. Het toestel ligt heel goed in de hand en de knoppen achteraan bleken zeer praktisch te zijn. Zo kan je bijvoorbeeld door 2 x op de onderste volumeknop te drukken onmiddelijk een foto nemen. Zeer handig als je snel iets wil vastleggen!! De kwaliteit van deze foto’s is bovendien fantastisch. Beste camera ooit!!
Het overzetten van mijn data van mijn huidig toestel bleek kinderspel. Via de Android en SmartShare Beam was dit binnen enkele minuten geregeld. Was ik toch wel één ding vergeten ..mijn SD-kaart in te steken. Snel de verwisselbare batterij verwijderen, SD-kaart insteken en aan de slag!! Wat me tenslotte is opgevallen is de snelheid van handelen en de helderheid van het scherm, zelfs bij fel zonlicht.
Zoals reeds gezegd: een topper! Ben supertevreden met mijn aankoop!