Samsung Galaxy Core Prime wit

Besturingssysteem
Android
Type simkaart
microSIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Core Prime wit op Kieskeurig.be.

Robert 04-10-2016

Goede mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Core Prime 8 GB / grijs, kolen

Het is een fijne, snelle mobiel waar je veel mee kunt, onder andere door het Android besturingssysteem. Een nadeel aan het toestel is dat het scherm bijna niks kan hebben als het op vallen e.d. aan komt. Verder is het gewoon een goede mobiel.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• scherm snel kapot

George 10-11-2016

Alle functionaliteit is van net-niet kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Core Prime wit

Overgestapt, zakelijk, van een S4 mini naar dit toestel. Alles zit er op en er aan, maar het is net allemaalprutskwaliteit: pruts camera, pruts GPS, radio zit er dan heel leuk op, maar stoort veel, geluidskwaliteit is net even slechter en ook het OS, maar daar kan Samsung misschien niet veel aan doen, is minder dan dat op de S4 mini, vreemd. Herstart spontaan. Battery life beperkt. S4mini heeft een automatisch dimmend display, hier sta je te klooien in de zon. Zeker geen aanrader.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Maroua 29-09-2016

Hij valt uit bij 47% en laadt heel sloom op.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Core Prime wit

Ik zou deze mobiel niet kopen, aangezien hij na een paar maanden al bij de 40% uitvalt, in mijn geval. De eerste maanden werkt hij prima, maar daarna niet meer.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com