Apple iPhone 6 Plus grijs / 128 GB

Apple iPhone 7 plus goud / 128 GB

Apple iPhone 7 plus 128 GB

Apple iPhone 7 plus 128 GB
9,3 (4)

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

Henk Hok 28-01-2015 Product maand in bezit

Heb de iphone 6 plus nu 2 maanden in bezit. Ben er erg tevreden over. Door de grote afmetingen is het meer een telefoon voor thuis of op de hotelkamer of om voor je werk in je koffertje mee te nemen i.p.v. altijd bij je te hebben in je jas/broekzak. Ik gebruik mijn iphone 5s dan ook nog altijd als mijn "hoofdtelefoon". Apple heeft pogingen gedaan om de iphone 6 plus met 1 hand te bedienen, maar dat werkt gewoon niet. Ik vind het dan ook storend dat de aan/uitknop naar de zijkant is verplaatst. Wat onbegrijpelijk is, is het laten uitsteken van de camera lens. Niet alleen uit design oogpunt, maar ook omdat men het toestel zonder enig probleem 1 mm dikker had kunnen maken en die extra ruimte aan de batterij ten goede had kunnen laten komen. Het scherm is full hd en is prachtig. Scherper is echt niet nodig. De luidspreker is echt fantastisch: prachtig geluid en het volume kan relatief best hard. Ook is de plaats van de luidspreker goed gekozen: aan de onderkant en niet zoals bij Samsung aan de achterkant. Alhoewel nog voor de nodige verbeteringen vatbaar blijft het een heel fijn toestel