Motorola Moto G 8 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G 8 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Rémi 09-09-2017

de motog5 GSM is ongelooflijk, het is licht, het is modern, het is krachtig, de camera maakt kwaliteitsfoto's,
Ik beveel het sterk aan.

Pluspunten

• krachtig
  • licht
  • kwaliteit foto
  • goede levensduur van de batterij

Joshua5 20-08-2015
Geschreven voor: Motorola Moto G 8 GB / zwart

Een heel knappe telefoon voor die prijs. Ik kom van de Moto G 4G en merk wel dat ie sneller is. Persoonlijk vind ik deze voorlopig nog iets te groot omdat ik de 4.7 inch gewoon ben, maar dat went waarschijnlijk wel.

Minpuntjes:
- jammer dat de 8GB versie geen 2GB ram heeft
- een 32bit Android op een 64bit CPU
- geen NFC (aanvaardbaar voor die prijs, voorlopig nog niet echt nodig)
- gebogen achterkant maakt tekst invoeren terwijl hij neerligt heel moeilijk want hij schommelt constant

dicky7 22-11-2015

Hallo, ik wil een muziekje als ringtone gebruiken. Ik heb de muziek gekopieerd van mijn pc naar mijn moto. wma-bestanden kan ik daarop helemaal niet terug vinden; mp3 bestanden wel, maar er is geen mogelijkheid om dit te gebruiken als ringtone. Weet jij het?

Joshua5 23-11-2015

WMA is een Windows audio formaat. Niet echt geschikt voor Android. Je zal misschien wel een app vinden die dat kan afspelen maar ik denk niet dat je die als ringtone zal kunnen gebruiken. Dus omzetten naar mp3 is de boodschap.

bergersan 12-02-2014
Geschreven voor: Motorola Moto G 8 GB / zwart

Prima telefoon op de markt gebracht door Google/Motorola om zijn eigen producten (lees store) nog meer in de kijker te zetten (Door o.a. 50GB gratis drive aan te bieden voor 2 jaar). en zonder meer de markt in de midrange smartphone wereld open te breken Prachtig groot scherm met HD resolutie die webpaginas goed leesbaar maakt, ook goed leesbaar buiten. Batterij is normaal, 2 dagen bij normaal gebruik, 1 dag bij extreem gebruik. De 8GB is misschien net iets te weinig achteraf gezien voor mensen die ook games spelen op hun telefoon. Beter de 16GB versie kiezen. Camera presteert buiten goed, binnen minder maar met flits zijn de foto's binnen fantastisch mooi.