Sony Xperia Z3 16 GB / zwart

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia Z3 16 GB / zwart op Kieskeurig.be.

Arnold 21-01-2017

goed apparaat, maar onhandig en extreem breekbaar!

Geschreven voor: Sony Xperia Z3 16 GB / zwart

Ik had deze telefoon gekocht omdat hij compatible zou zijn met mijn DJI phantom 3 pro.
Dit bleek niet het geval.
Vervolgens viel het ding, niet eens een erg extreem maar toen lag (bij dag drie al) het hele achterscherm aan gruzelementen. Gelukkig niet het voorscherm.
Dit achterscherm is echter van een venijnig soort glas, dus zeer fijn voor de handen . . . niet dus.
Gisteren viel ie weer. Van een krukje op een tapijt. 35 cm om precies te zijn. Het was teveel voor het voorscherm en daar zit nu een barst in.
Gevolg: het hele apparaat werkt niet meer, nou ja; de telefoon gaat over, berichtjes komen binnen maar ik kan de telefoon niet aannemen want het "swipen" lukt niet meer.

gezien de prijs van dit apparaat sta ik hier toch een beetje van te kijken. Ik had toch echt iets veel beters verwacht!!

Hiervoor had ik 2 HTC telefoons. Die zijn erg vaak gevallen, maar ze lijken onverwoestbaar. Zelfs toen ik met een bloedgang op mijn ligfiets onderuit ging en mijn HTC werd gelanceerd op het wegdek was er nog niks aan de hand!!

Kortom, nee - ik ben niet tevreden over het apparaat. Intern is ie snel en doet ie wat ie moet doen, maar de behuizing is ronduit slecht.

Rianne 25-12-2016

Toestel is niet degelijk!!!

Geschreven voor: Sony Xperia Z3 16 GB / zwart

Ik heb het toestel nu bijna 2 jaar en is al 4 keer naar de reparatie gemoeten. 3 x is het scherm gebarsten en 1 keer was de achterkant van het toestel volledig gebarsten. Het nadeel daarbij is ook nog dat de hele computer behuizing in het scherm zit en als er een barst in zit de hele telefoon niet meer werkt en is het dus ook een duur grapje is om het te laten repareren. Pluspunt is het fototoestel dat er in zit. Maar dat weegt niet op tegen de ellende!!

Pluspunten

• Camera

Minpunten

• Degelijkheid heel slecht

Frank 25-10-2016

Sony Experia z3

Geschreven voor: Sony Xperia Z3 16 GB / zwart

Prachtige telefoon heb hem anderhalf jaar. Helaas is beeldscherm zeer kwetsbaar. Bij een barst werkt de touchscreen niet meer. Inmiddels twee keer zeer duur moeten laten vervangen. Laatste keer gewoon in broekzak kapot gesprongen. Daarnaast blijft een hardnekkige software fout er voor zorgen dat het beeldscherm op zwart blijft als je belt.

Pluspunten

Minpunten

• Veel te kwetsbaar

Karin Weeda 29-12-2014

Ik had een Samsung S3 en ben sinds kort overgestapt naar de Sony Xperia Z3.
Het is een geweldige telefoon met ontzettend veel mogelijkheden. Heel erg gebruiksvriendelijk, prachtig beeld voor zowel foto's als video's, een heel mooi geluid en een mooi strak design.
Het feit dat deze telefoon stof- en waterdicht is, is een groot voordeel.
Het beeldscherm is erg scherp en zelfs groter dan de Samsung S3. En de camera met 20.7 megapixels maakt prachtige foto's. Korom, een echte aanrader.

Dutch_Joy 24-12-2014

Sinds een week ben ik de trotse bezitter van de Sony Xperia Z3.
Ik heb voor deze Smartphone gekozen omdat ik veel naar muziek luister, foto's en filmpjes maak. .
Deze Smartphone is ideaal voor het bekijken van filmpjes en het beluisteren van muziek, eindelijk een telefoon met goed geluid! Met dank aan de 2 speakers aan de voorkant, hier word ik echt heel blij van! De bijgeleverde headset is ook super, mooi geluid en zit prima.
Ik ben erg verrast over de 20,7-megapixelcamera. Hij maakt zelfs bij weinig licht prachtige foto's die erg gedetailleerd zijn, zelfs zonder flitser! Er zitten ook nog leuke apps op om je foto's en filmpjes te bewerken, je kunt dus je creativiteit de vrije loop laten! Display is ook helemaal top, kleuren zien er mooi uit op deze Full HD-scherm van 5,2 inch.
Wat ook fijn is is dat deze Smartphone water dicht is en dat de batterij (bijna) 2 dagen mee gaat (bij veel gebruik)!.
Er zit ook PS4™ Remote Play op. Ik ben hier erg nieuwsgierig naar, maar helaas ben ik nog niet in het bezit van een PS4 (word vervolgt ;) ).
Ik kan niet anders dan een 10 geven want tot nu toe ben ik uitermate tevreden!

Formidable 24-12-2014

Ik had hiervoor nog een Xperia Z, ik kon 'm met moeite loslaten.. Maar toen ik Xperia z3 zag was ik meteen al overtuigd dat ik 'm zou halen. Nou, ik heb een groene Xperia z3 en ben er zeer tevreden over. Voordat ik mijn Xperia z3 had overwoog ik om een cameratoestel te kopen, maar mijn mening veranderde al snel. Ik had nooit verwacht dat zo'n toestel zo'n haarscherpe camera zou hebben. Opnames met 4k laat je denken alsof je in een 3D ruimte zit. En t geluidskwaliteit is beter dan ooit !! Ik ben er zeker van dat er in de toekomst nog veel meer te zien valt. Kortom, naar mijn mening en ervaring is Sony Xperia z3 echt een fantastische toestel. Oh, en laten we t kleurrijke kant ervan niet vergeten. Dit toestel is gewoon levendig :) !

karin wijgerse 22-12-2014

Ik ben er zeer blij mee.Raad em iedereen aan. Hij is practisch en ligt makkelijk in de hand.
Scherpe beelden ook.S6 allemaal er mee.

Anoniem 19-12-2014

Heb hiervoor een Samsung en voor mijn werk een Apple Iphone. Heb privé toch gekozen voor een Sony. Makkelijk in gebruik en gebruiksvriendelijk. Hanteerbaar formaat en lichtgewicht. Kan de telefoon iedereen aanraden

metske 21-12-2014

Inderdaad...kan niet meer zeggen dan:
Top toestel.
Echt een aanrader.
Ik heb echt al heel wat merken gehad waaronder de Iphone,HTC en Samsung,
maar de Sony ik echt goed!!

PierreW 14-12-2014

Maanden heb ik er naar uitgekeken, dat ik eindelijk mijn groene Xperia Z3 kom ophalen bij T-Mobile aan de Hereweg te Groningen. Eindelijk was het zover. Door mijn zakelijk abonnement mag ik een nieuwe telefoon een half jaar van tevoren vernieuwen. Via internet had ik de ROXFIT FLIP BOOK TOUCH al aangeschaft, ter beschermijn van de mooie Z3. Afgelopen vrijdag was dat dus het geval. Al het werk aan de kant gezet en naar Groningen gereden. Een daar was hij dan; de Sony Xperia Z3 groen. Mooie degelijke telefoon, spectaculair beeld, zeer mooie kleuren, grandioze camera, welke met weinig licht zeer goede foto's maakt. telefoon ligt goed in de hand, mede door de ronde randen. Een chique smartphone, niet zo'n goedkoop ogende plasic S5. Dit is alweer mijn 5de Sony telefoon en aangezien ik er 2 jaar mee ga doen, i.v.m. het abonnement, moet hij over 2 jaar ook nog lekker meekomen met de dan nieuwere modellen, waar ik zeker niet over ga twijfelen! Doordat de Z3 waterdicht is kan je hem zonder problemen meenemen naar het zwembad en in 4K onder water filmen. Dit doet niet onder aan andere HD camera's! Zeer levendige kleuren, mooi stereo geluid.
Zoals jullie kunne lezen, ben ik vol lof over deze Z3. T.o.v. mijn vorige Xperia Z, is er een hoop verbeterd, alhoewel dat ook een mooi staaltje techniek was.

Als je geen "goedkoop" ogende telefoon wil hebben voor 2 jaar, eentje met een superieure camera, water "ongelukjes" wil voorkomen, een telefoon met eigentijdse uitstraling welke goed in de hand ligt, zeker de Sony Xperia Z3 aanraden!

Nog niet overtuigt?
Lees de vele reviews op internet maar!

Ondertekend;
Een zeer tevreden Z3 gebruiker.

sanderblnr 13-12-2014

Ik heb hiervoor een Apple Iphone gehad, daarna ben ik overgestapt naar de samsung galaxy reeks. Nu ik de Sony Xperia Z3 heb ben ik helemaal van de andere telefoons afgedaan. De sony heeft een strakke uitstraling, is enorm makkelijk in gebruik en SNEL! Ik merk toch degelijk dat het een quad core processor heeft. en de 20 megapixel camera wordt ook vollop gebruikt. stukke beter dat de 16 megapixel van samsung galaxy s5 en de iphone 6. Ik ben meer dan tevreden!

Kniki69 11-12-2014

Ik heb dit toestel nu een paar weken en ben helemaal verkocht. Hiervoor altijd Nokia's gehad, maar sinds de Windows versie geheel afgeknapt. Ik ben nog steeds mogelijkheden van dit toestel aan het ontdekken en ben tot nu toe heel erg tevreden. Het geluid is mooi en de filmpjes die ik heb bekeken zijn van goede kwaliteit. Ik was onbekend met het Androidsysteem, maar is heel gebruiksvriendelijk. Veel dingen werken hetzelfde als op de ipad. Het toestel ligt lekker in de hand en het grotere beeldscherm zorgt voor goede leesbaarheid zonder te hoeven vergroten.

wsbesselse 10-12-2014

sinds een paar dagen heb ik nu de xperia z3 hier voor had ik de z1. alleen al tussen deze 2 telefoons zijn er verschillen en natuurlijk verbeteringen het eerste viel mij op het geluid . de speakers zitten aan voorkant en niet meer onder in de telefoon enorme verbetering. ik was gevallen toen der tijd voor de fotocamera video kwaliteit hd super en opname geluid het zelfde enige min puntje op de camera is het inzoomen hier door gaat de kwaliteit enorm achteruit. de z3 is een stukje langer en smaller dan de z1.
maar het scherm is naar mijn mening het zelfde. bij het uitzoeken van een telefoon heb ik toch wel diverse telefoons vergeleken met de z3 en toch bleef mijn gevoel bij sony dit is mijn 5e type sony telefoon in alle jaren voor is dit een super telefoon met 1 min punt de zoom functie voor de camera