Samsung Galaxy A53 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A53 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bialou 11-08-2022

Jammer dat er geen normalen aansluiting mogelijk is voor oordopjes. Ook word mijn telefoon erg snel wat met opladen

N123 10-08-2022

Maakt echt mooie foto's

De telefoon maakt echt mooie foto's. Heeft een scherp beeld en het kleurtje is leuk. Helaas valt de telefoon af en toe wel zomaar uit of loopt vast, dat is wat minder. Al met al ben ik wel tevreden, want hij is ook lekker snel.

Anoniem 08-08-2022

De A53 sluit geheel aan bij mijn wensen. Met name de foto kwaliteit. Toestel heeft vele functie, genoeg opslag en juiste formaat

Anoniem 05-08-2022

Super fijn en lichtgewicht

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung Galaxy A53. Absoluut geen spijt terwijl ik vroeger altijd een iPhone had.

Lindsayh21 05-08-2022

De telefoon is erg snel en de batterij houdt super lang vol, wat erg fijn is als je ergens heen moet!

Henryfc 05-08-2022

Prima telefoon werkt uitstekend, probleemloos alles van de S8 overgezet. Uitstekende accu mooie foto's en een geweldig scherm.

Janneke15755 05-08-2022

Super fijne smartphone

Super fijne smartphone. Doet wat belooft is en ook de batterij gaat lang mee. Eerlijke prijs voor een fijne telefoon. Mooi design.

Anoniem 05-08-2022

Goede snelle smartphone met goede camera

Prima telefoon met voldoende geheugen en prestatie om weer een paar jaar vooruit kan. En een rima camera.

Yvonne82 03-08-2022

Ij vind deze lijn net zo goed als de S lijn van Samsung.
Alleen bij de A vind ik de prijs vriendelijker. Daarom heb ik nu voor de A gekozen.

PMP Tijssen 01-08-2022

Prima mobiel, zeker in vergelijking met de duurdere S modellen. Ligt goed in de hand en de camera is uitmuntend voor het normale gebruik.

s de boer 01-08-2022

vriendelijk in gebruik.Werkt super

Overgestapt van een ander merk. Even puzzelen, maar je merkt dat het heel gebruiksvriendelijk is. Vele mogelijkheden

Johannes R 01-08-2022

Super kamera en lange software ondersteuning.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben van Nokia overgestapt naar Samsung, omdat ik van Nokia heel erg teleurgesteld ben.
Ik vindt de A53 5G een hele fijne smartphone met een super kamera ( met name de optische beeldstabilisatie) en heel veel mogelijkheden.
Ik wou eerst de A52s kopen ivm de snellere processor en de hoofdtelefoon aansluiting maar ik ben toch voor de A53 5G gegaan omdat Samsung 4 jaar software updates en 5 jaar veiligheids updates garandeert. Ik heb tot nu nog helemaal geen spijt van mijn keuze en kan dit toestel ook aan iedereen aanbevelen die niet het budget voor de Samsung S serie heeft.

Marisie78 31-07-2022

Erg blij met mijn nieuwe Samsung voldoet aan mijn verwachtingen en is een fijne telefoon. Zeker een aanrader!!!!!!!

Wouter1233210 30-07-2022

Fantastische Midrange smartphone..!!

Deze telefoon heb ik inmiddels een paar maanden in gebruik. Mijn A51 werd opgevolgd door de A53 van Samsung.
Een behoorlijk verschil, snelheid van het apparaat en kwaliteit foto's. Naar mijn idee zijn de foto's beter dan die van de Samsung SE.

Anoniem 30-07-2022

Ik ben blij met dit nieuwe toestel ligt goed in de hand.
Snelle verbinding. Goed aanpasbaar qua geluid en licht

Erika delft 30-07-2022

Im happy, met deze samsung galaxyA53 5G

Ik koop niet zo vaak mobile, maar als ik koop alleen Samsung moet zijn. Het maak de mooiste foto's! Heel sikk! Goed leesbaar!(m'n oogen is niet meer 18 jaar)

Samida 28-07-2022

Doet alles wat ik nodig heb

De prijs is heel mooi en hij heeft alle functies wat ik zou willen...en ook nog een super fotocamera. Kleuren zijn mooi en hij is snel. Je kan er ook nog een sd kaart in doen wat handig is met mijn vele muziek en foto's

Anoniem 28-07-2022

De kwaliteit is zeer goed. Foto's maken is makkelijk en ja maakt echt super goede kwaliteit foto's en video's mee.

Anoniem 27-07-2022

Maakt mooie foto's. Snel ontgrendelen met je vinge

Samsung A53, fijn telefoon toestel. Batterij lang te gebruiken voordat deze leeg is. Maakt mooie foto's. Ontgrendelen gaat gemakkelijk met je vinger. Verder doet het toestel wat je mag verwachten. Werkt super.

Roxanne1181 26-07-2022

Overgestapt van iphone naar galaxy

Ik heb jaren een iPhone gehad wilde nooit iets anders proberen tot de Samsung s20 uit kwam vanaf dat moment wil ik nooit geen ander merk meer dan samsung !
De snelheid , camera functies alles is in vergelijking beter dan welke telefoon dan ook.
Samsung heeft ook goede service er is altijd wel wat te doen bij een probleem.
Voor mij en mijn gezin dus niets anders meer dan Samsung!
Samsung make's your life better !