OPPO Find X5 Pro

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OPPO Find X5 Pro op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mully 30-05-2022

Uitmuntend toestel

Geschreven voor: OPPO Find X5 Pro

Eerst en vooral, toen ik de doos mocht openen, wat een PRACHTIG toestel! Groot, mooi strak design, glanzende achterkant, ligt geweldig in de hand en wat een camera's. Daarnaast (toch iets handig) zat er ook nog een soort adapter om van USB naar USB te koppelen. Zeer handig! Ik kon niet wachten en moest dit toestel direct uitproberen. Wat een SNELHEID. Wat een BEELD. Prachtige FOTO'S maakt dit toestel (zeker met alle opties die er voorhanden zijn. Maar ik kwam tot de ontdekking dat ik een pixelprobleem had. Jammer natuurlijk. Contact opgenomen en 2 dagen later stond ineens iemand van OPPO voor mijn deur met een nieuw toestel. Wat een SERVICE!! Deze persoon heeft me geholpen met alles over te zetten naar het nieuwe toestel, leek dat ik was deed hij dit met 'Kloonen' . Nooit van gehoord maar dit is dus iets heel handig om de overgang van het ene toestel naar het andere te vergemakkelijken. Daarnaast heeft hij me nog veel meer info gegeven over dit toestel, heeft hij mijn (foto) instellingen perfect ingesteld en kreeg ik een uitleg dat dit toestel nog 3GB RAM EXTRA kan toevoegen bovenop de 12 GB RAM (standaard) die je al had. Je leest het al, ik ben zeer enthousiast over dit toestel en ben nog volop aan het ontdekken! Tot op heden kan ik enkel zeggen: TOP OPPO !! Zalig toestel en meer dan zijn geld waard!

Pluspunten

• Camera
  • Uitbreiding GB Ram

Minpunten

• Nog niets kunnen opmerken :-)