HTC One (M8) grijs / 16 GB

Samsung Galaxy J7 (2017) zwart / 16 GB / (dualsim)

Samsung Galaxy J7 (2017) zwart / 16 GB / (dualsim)
9,5 (2)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 187 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

fwithaar 03-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Fijne stabiele telefoon. Helder scherm goed geluid met een flinke bas. Fijne vormgeving, ligt lekker in de hand.

freekter 03-06-2015
  • Product half jaar in bezit

Het is gewoon en fantastisch toestel. Alles werkt goed, de camera werkt prima. De foto's zijn bier van de hoogste kwaliteit maar dit merk je eigenlijk niet.

North76 31-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Super blij met mijn htc m8. Super sexy vormgeving,mega betrouwbaar en sterk..niet zoals al die apple telefoons met gebarsten glas..heb hem nu al meer dan een half jaar en hij heeft me nog geen moment id steek gelaten ! Batterij duur is gewoon goed ! Ook de mogelijkheid om je eigen thema en icons zelf in te stellen erg leuk.
kijk er zelf ook veel films op en dat is in combi met je ear plugs super relaxed.
mijn volgende gsm word zeker weer een htc..zolang ze de aluminium behuizing maar houden..die is gewoon sexy.

Jimmy Jones 31-05-2015

Na een jaar gebruik te hebben gemaakt van de originele htc one, was het voor mij al gauw duidelijk. De opvolger word zoiezo een weer een htc. De vloeiendheid, bouwkwaliteit en degelijkheid van het toestel is ongekend. Ik heb genoeg merken geprobeerd. Zelfs nu dit model een jaar oud is, is het nog steeds een winnaar.

rooierooie 29-05-2015

9,4
Ik heb deze HTC ONE M8 NU AL WEER 6 WEKEN, EN IK BLIJF ME NOG STEEDS VERBAZEN OVER DE SNELHEID, WANT SNEL IS HIJ ZEKER.
OVER DE CAMERA KAN IK HET VOLGENDE ZEGGEN, IK VINDT HEM PRIMA VOOR EEN CAMERA IN DE TELEFOON, WANT ALS JE ECHT VAN FOTOGRAFIE HOUD DOE JE DIT NIET MET DE TELEFOON MAAR OOK MET EEN BEWUST UITGEZOCHTE CAMERA. MAAR DE FOTO'S DIE JE HIERMEE MAAKT ZIJN ZEER DE MOEITE WAARD OM TE BEKIJKEN EN TE DELEN MET DE WERELD.
EN DAN HET GELUID, TJA WAT MOET IK DAAR OVER ZEGGEN.
HTC EN GELUID, DAT IS GEWOON GEWELDIG, MET DIE OORDOPJES IN WAAN JE JE GEWOON WEG BIJ HET CONCERT VOORAL MET DIE BOOM BASS.
EN NU DE BUITENKANT,HET IS ECHT HTC die net over alles iets langer over nadenk, hij ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen als je na 2 weken door hebt hoe alles werkt gaat het erg soepel.
Ik weet nu al dat mijn volgende telefoon weer een HTC wordt, die mij zeker weten nog veel meer plezier zal geven.

jvbuijsen 28-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Zeer fijn toestel met veel gebruiksgemak. Veel mogelijkheden mbt foto's en muziek. En echte aanrader!

jdekker3 28-05-2015

9,6
Nadat ik drie jaar had gedaan met mijn HTC Sensation werd het tijd voor een nieuwe telefoon. Na veel vergelijken van de HTC One M8 met zijn rivalen die toen ook uitkwamen, heb ik met zekerheid de keuze kunnen maken voor de M8.

Eerst was ik sceptisch over de grote van het toestel, maar na drie dagen ben je eraan gewend. Voor de zekerheid de eerste twee weken met bijgeleverd hoesje rondgelopen, maar daarna kon ik het niet weerstaan om hem zonder te gaan gebruiken. Daarvoor ziet hij er gewoon te mooi uit.

Het geluid wat uit de boxen komt is verbluffend hard en daarbij doet het niet af van de kwaliteit. Je kan dus prima muziek luisteren zonder dat je een boombox bij hebt.

De snelheid van de telefoon is weerzinwekkend. Toen ik in de trein van Den Haag naar Rotterdam met 4G ging internetten ging er werkelijk een nieuwe wereld voor me open. Je kan dus heel productief zijn onderweg.

Verder is het heerlijk foto's maken en kan je met de focus spelen om de belichting of scherpte aan te passen. Daarnaast is het ook leuk om filmpjes te maken met de frontcamera, die overigens erg scherp zijn en de kwaliteit van de geluidsopnamen zijn ook goed.

Inmiddels heb ik mijn HTC twee keer goed laten vallen, een keer op een hoek en een keer plat op z'n scherm. Of ik veel geluk heb of niet(even afkloppen), hij doet het nog perfect. Hij heeft alleen wat krasjes en butsjes in het aluminium, maar dat geeft hem juist karakter.

HTC, maak alsjeblieft meer van dit soort telefoons! Werkt perfect en ziet er strak uit.

winney1243 26-05-2015

9,4
Wauw wat een super mobiel en een geluid om je vingers bij af te likken mooi beeld en goede foto's raad dé HTC m8 zeker aan

EchoMarketing 26-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Goed geluid, scherpe foto's en video. Duoshot is erg grappig. Hij werkt supersnel. Het scherm heeft een perfect formaat. Met de dotview case is het ook handig opnemen en beschermt de telefoon ook goed. Het zou fijn zijn als de accu wat langer mee zou gaan maar is ook een kwestie van op tijd opladen.

bellsje 26-05-2015

9,4
Ik had hiervoor een HTC desire 610 en daarvoor een iPhone 4.
Ik ben toch het meest te spreken over deze HTC! De geluidskwaliteit is fantastisch👌 je moet zeker wennen aan HTC maar ze helpen je goed onderweg. alles qua vormgeving kan je veranderen dus je voelt je al snel thuis ook bieden ze leuke thema's aan en kun je veel downloaden.
Ik ben helemaal blij met mijn HTC design goed, mooi beeld en geluid, ontzettend snel ik ben blij 👍👍😊

Tiddosaurus 25-05-2015
  • Product maand in bezit

Heel goed geluid, en een prima telefoon. Het enige minpunt is dat de camera redelijk lang doet over het maken van een foto, vooral met weinig licht. De foto's met weinig licht zijn overigens wel van goede kwaliteit.

Al met al heel erg blij met deze telefoon.

stanroodb 25-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De htc one m8 is na mijn mening een erg goede telefoon. De Boomsoundboxen zijn bijvoorbeeld echt een pluspunt, losse boxen zijn daardoor in veel gevallen zelfs niet nodig. Door de apparte vormgeving is je telefoon niet een vraag welke telefoon het is maar wanneer je dit model ziet weet iedereen dit meteen. Dit is niet bij bijvoorbeeld Samsung en Apple. De frontcamera is ook zeer handig. Selfies maken gaat hierdoor heel makkelijk en met goede qualiteit. De normale camera is wel minder dan telefoons van andere merken. De batterij gaat na een half jaar n stuk achteruit, en deze kan moeilijk vervangen worden. De service van htc bij eventuele complicaties met de telefoon. De oordopjes die je erbij krijgt zijn goed voor oordopjes die je gratis erbij krijgt vergeleken met oortjes die je krijgt bij andere telefoons. Natuurlijk zijn er nog genoeg dingen die beter kunnen maar vergeleken met vergelijkbare telefoons loopt hij voor. Het is een moderne telefoon die wat zegt over wie je bent. Wil je zijn zoals iedereen is dit niet de juiste telefoon voor jou, ben je niet zo dan is dit ook voor jou de perfecte telefoon! Vandaar heb ik voor deze telefoon gekozen. Iets wat ik verder iedereen vraag te downloadaen is htc Power to give. Deze app helpt onderzoeken met jou telefoon zonder dat je er iets van merkt. Als er nog verdere vragen zijn laat ze dan gerust achter hier. Ik zal ze dan zo snel ik kan beantwoorden. Succes met je beslissing!

AverageUser 25-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Ik gebruik nu al iets meer dan een half jaar de Htc One M8 en het bevalt echt. Deze telefoon is makkelijk in gebruik en ziet er zeer aantrekkelijk uit. De telefoon heeft veel functies waar andere telefoons niet aan kunnen tippen. De dual camera bijvoorbeeld zorgt voor heel veel mooie foto's met goede kwaliteit. Het feit dat je na het nemen van een foto nog bepaalde instellingen kan veranderen vond ik echt opmerkelijk. Ik heb geen problemen gehad met het crashen of vastlopen van het toestel. De batterij gaat na een half jaar nog steeds een hele dag mee, terwijl het erg veel gebruikt wordt. Voor mij zou het wel handig zijn als de helderheid nog wat lager kon, want in de avond is de laagste stand soms nog iets te fel, maar dat is maar een klein probleempje. Wat wel iets minder fijn is, is dat het langer duurt dan andere toestellen om op te starten en dat de opslag naar mijn gevoel erg snel vol zit. Wel fijn is dat het toestel best wel sterk gebouwd is. Jammer genoeg is die al een paar keer gevallen, maar er zit nauwelijks een krasje op, wat zeker iets positiefs is. Verder vind ik deze telefoon zeker een aanrader, omdat het fijn in de hand ligt en omdat het gewoon goed werkt.

AverageUser 24-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Deze telefoon is makkelijk in gebruik en ziet er zeer aantrekkelijk uit. Het ontwerp is simpel, maar de telefoon kan alles wat je nodig hebt en meer. De dual camera zorgt voor heel veel mooie foto's. Ik heb geen problemen gehad met het crashen of vastlopen van het toestel. De batterij gaat na een half jaar nog steeds een hele dag mee, terwijl het erg veel gebruikt wordt.Wat wel iets minder fijn is, is dat het langer duurt dan andere toestellen om op te starten en dat de opslag naar mijn gevoel erg snel vol zit. Verder vind ik deze telefoon zeker een aanrader, omdat het fijn in de hand ligt en omdat het gewoon goed werkt

Nasro HTC 24-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Hele mooie vorm ,ontzettend leuk kleur ,goeie geluidskwaliteit . Helder en kleurvolle beelden. makkelijk en duidelijk te begrijpen hoe hij werkt .

martzwk 23-05-2015
  • Product maand in bezit

Na jarenlang een Samsung te hebben gehad toch eens over gestapt op een HTC nu een M8 en ik moet zeggen dit had ik jaren eerder moeten doen.
De vormgeving is super en de behuizing van aluminium en hij ligt heel goed in de hand.
Gebruiks vriendelijk en je leert heel snel de Samsung vergeten.
Nogmaals ik had het eerder moeten doen.Nee voor mij geen ander toestel meer....top apparaat.

RichSan 22-05-2015
  • Product maand in bezit

Mooi toestel met goede eigen software en een fantastisch geluid. Eenmalig een Samsung aangeschaft, maar blij dat ik weer een HTC heb. Geen irritante, niet te verwijderen, onnodige apparaat.

MathijsT 22-05-2015

9,4
Ik heb mijn HTC One M8 nu 5 dagen.
De eerste dagen zijn me fantastisch bevallen!
Het eerste dat opvalt zijn natuurlijk de 2 BoomSound speakers voorop. Deze speakers geven een geweldig geluid, ook als je het. Plume harder zet. Echt top!
De camera heeft leuke toevoegingen en is van goede kwaliteit.
Het besturingssysteem is zoals we gewend zijn erg goed. En met de HTC sense is deze telefoon een echt plaatje.
De telefoon heeft nog geen hapering gehad en functioneert perfect!
Al met al is de HTC One M8 een echt top toestel!
Ik ben er ontzettend blij mee en kan niet wachten om hem meer te gaan gebruiken!
Een echte aanrader!

Jobske 21-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ontzettend fijne en degelijke telefoon. De HTC one m8, een telefoon met een fraai uiterlijk, dat goed in de hand ligt. Geweldig geluid! En goed beeld. Een kwalitatief hoogstandje van HTC!

Iker1 21-05-2015

De HTC One M8 beschikt over een mooie, aluminium behuizing met een goede afwerking. Vergeleken met mijn vorige smartphone ligt dit toestel comfortabel in de hand en voelt het stevig aan. De M8 beschikt over een bovengemiddeld goede speakers, zoals terug te zien is in de beoordeling. Het fulltime-HD scherm is goed geïntrigeerd met goede kijkhoeken. De mogelijkheden van de M8 zijn uitgebreid. Een voorbeeld, fitbit werkt als een soort stappenteller waarin je een voedsel-schema kan bijhouden. De M8 is een gebruiksvriendelijke smartphone, dat blijkt vanaf het eerste moment. Wellicht is het reeds mogelijk bij alle smartphones, maar met behulp van het HTC overzetprogromma kon ik makkelijk al mijn gegevens van smartphone naar smartphone verplaatsen. Op het gebied van degelijkheid heb ik een hoge score toegekend, omdat het toestel stevig aanvoelt. Een van de belangrijkste onderdelen van een smartphone is de accu (accuduur). De M8 beschikt over verschillende mogelijkheden om de accuduur te verlengen. Er is een vrij 'normale' spaarstand en een 'extreme' spaarstand om te accuduur te verlengen.

Wellicht is de Ultrapixel-camera een van de weinige kritiekpunten van de M8. Deze zou voor betere foto's bij weinig licht moeten zorgen, maar de resultaten zijn wisselend. Daarnaast is de resolutie van 4 megapixel niet hoog, waardoor croppen en digitaal zoomen problematisch is.
Afgezien van dit kritiekpunt is de HTC M8 een rijk van een telefoon en het geld meer dan waard!