Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB / groen / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB / groen / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 25-06-2022

Gewoon WOW! Perfect voor Social Media Content!

Gewoon WOW! wat een product! Ik gebruik de s22 Ultra optimaal voor social media. De camera is van een superieure kwaliteit (video in 8k en foto's met 6 Cameras). Ik leg mijn BIGBOY camera daar te vaak voor aan de kant. ideaal voor Tik Tok, Instagram etc. Maar ook om al mijn speciale momenten met mijn dochter, familie en vrienden vast te leggen die ik meteen naar de Cloud upload. Super snel met de 5G verbinding. af en toe een potje gamen op 120hz. Door de grote opslag natuurlijk weer meer apps op mijn telefoon dan nodig is. MAAR HET KAN! En dan de S-Pen. Snel een beat tikken op FL Studio Mobile of een NFT in elkaar flansen met 1 van mijn teken apps. Picture in Picture Youtube of elk andere media terwijl ik mijn moeder app dat ik veilig ben geland. Do i need to say more? PC, Tablet, Laptop, Camera, Draw Screen, TV alles leg ik nu vaker aan de kant. Een iets minder puntje is voor mij de batterij. Ik zit er dan ook veel te veel op. Nogmaals een top product op alle fronten.

P.s. Perfect met de Samsung Buds via bluetooth (of dubbele buds als iemand wilt mee luisteren)

Chaounie 24-06-2022

Fantastische kenmerken

De nieuwe versie van de Samsung series is even fantastische telefoon.
Geweldig beeldkwaliteit,fantastisch geluid,Vele extras.
Mooi design is meerdere kleuren beschikbaar.

Echt een telefoon Voor deze tijd

Wennedy 24-06-2022

Ik ben heel positief over de Samsung Ultra. Ik heb deze Samsung gekozen vooral voor zijn camera en heb daar echt geen spijt van. Foto's zijn scherp, je kan alles naar wens instellen en als je wil daarna meteen bewerken, super fijn!

Jurian van der Wal 24-06-2022

Ben erg blij met deze nieuwe telefoon. Werkt super vooral de camera's die er op zitten zijn mooi speelgoed. Verder erg snel en een lange batterij duur.

christinahoi 24-06-2022

Echt een best buy, wow wat een super telefoon !!!

Heb vanaf het begin altijd een Samsung telefoon gehad, nu overgestapt van de S20 naar de S22 Ultra, is iets groter, maar wow, Samsung stelt nooit teleur. Zou niet anders willen..

Piet Post 24-06-2022

Goede kwaliteit en maakt ook goede foto's.

Goede kwaliteit en maakt ook goede foto's. Gemakkelijk te bedienen en makkelijke app's. Met de bijgeleverde pen, is de telefoon compleet. Groot en goed leesbaar display.

Steven1608 24-06-2022

Prachtige telefoon. Alles perfect.

Deze telefoon is echt prachtig, alle optie die het heeft zijn stuk voor stuk top. De camera is helemaal top!!! De resolutie van het scherm is perfect. Goeie kwaliteit

Eelco roorda 24-06-2022

Super mobiel toestel !!!!

Ik heb aantal jaren de P30 huawei gehad maar deze Samsung is wl een groot verschil, werkt makkelijk apps geven geen problemen , hij is nel , maak super mooi foto's
Video is ook goed.. gewoon goed toestel !!!!! Een aanrader

Henny 232 24-06-2022

Bel altijd al samsung fan geweest en zal dat ook blijven. Heb ook een wasmachine en drogvan samsung dus ik ben een gelukkig mens

Pastel1960 24-06-2022

Fantastische camera en groot, scherp scherm. TOP !

Fijnste toestel dat ik ooit heb gehad ! Altijd SAMSUNG gehad en opnieuw bewijst het merk zich. Erg blij mee en vooralsnog niets dan lof

Cimmie 24-06-2022

Zeer te vreden, duidelijk beeldkwaliteit, door het grote scherm. Maakt mooie foto's, handige apps hiervoor de s21 gehad.

MitchieD 24-06-2022

De s22 ultra is een top toestel. Door het hoekige design ziet hij er strak uit en het afgerond scherm maakt dit helemaal af. De achterkant in de matte kleur ziet mooi uit en naar mijn mening beter dan de glanzende achterkant van de voorgaande series. De camera maakt uitstekende foto's maar af en toe zijn de kleuren net niet helemaal als in het echt.
Het beeldscherm is super helder en natuurlijk ook fijn groot.
De functionaliteit van de S pen was voor mij een must have. Het maken van noties, foto's, vertalen van stukken tekst zijn enkele veelgebruikte functies.
De batterij gaat onder gemiddelde instellingen wel een hele dag mee.
Het is een prijzig toestel maar je krijgt echt waar voor je geld met deze krachtpatser.

Henk Bouw 23-06-2022

Enorm snel, helder, goed in de hand liggend en voorzien van stylus pen, toestel. Verder een zeer professionele camera. Kortom een toppertje.

Anoniem 23-06-2022

Samsung S22 Ultra, een fantastische telefoon

Ik heb heel blij met mijn nieuwe Samsung S22 Ultra. Ligt heerlijk in de hand. Werkt razend snel, heel een geweldige camera en de batterij gaat met gemak een dag mee. Echt een toptoestel dat zowel privé als zakelijk aan alle behoeftes voordoet!!

Christiaan1980 23-06-2022

1van de beste telefoons

De s22 ultra is toch 1 van de beste die ik ooit heb gehad en dat zijn er veel waaronder een fold 2 en flip. Het is Mooi groot toestel met geweldig scherm en genoeg helderheid voor buiten. De s-pen zorgt voor nog meer beleving en ik raad dan ook aan om wat filmpjes op YouTube te kijken over wat je hier mee kan doen. Accu gaat bij mij makkelijk een dag mee terwijl ik heel veel op de telefoon bezig ben. De camera is zoals je van Samsung kan verwachten gewoon weer perfect. Deze telefoon is zeker een aanrader ondanks de voor veel mensen stevige prijs je krijgt 4 jaar android updates en 5 jaar beveiligings updates dus met dit toestel kan je een hele tijd doen.

Van der Wal 23-06-2022

Top toestel, een aanrader.

Naar verluid is de S22 ultra het laatste toestel van Samsung met een pennetje dus toch maar over gestapt vanaf de Note 9.
Absoluut geen spijt van. Hoewel de Note 9 al een topper was qua prestaties, beeldscherm en foto's is de S22 een serieus stukje beter. Het beeldscherm is super scherp en helder en de foto kwaliteit is ook een enorm stuk gestegen. De analoge zoom die vele malen verder kan zoomen dan de Note 9 zorgen voor een mooi resultaat. Qua snelheid laat het toestel vrij weinig te wensen over. Een heel klein minpuntje is wel dat het toestel in tegenstelling tot zijn voorgangers niet met een extra geheugenkaart uit te breiden is. Goed opletten welk type met welk geheugen aangeschaft wordt zodat er voldoende opslag is voor het gebruik.
Al met al zeker een aanrader !

BryanTexel 23-06-2022

Weer een geweldig toestel!

Vorige week de S22 Ultra cadeau gekregen. Na de s20 ultra is dit wederom een geweldig toestel. Camera en batterij van de s20 werd minder tot slecht na 2 jaar intensief gebruik.

Anoniem 23-06-2022

De snelheid en soepelheid van het toestel is OMG

Het toestel voldoet aan mijn eisen, ik game Pubg en verder dagelijkse dingen, de telefoon is behoorlijk snel en soepel, ook de LED hoes is leuk en een nieuwe ervaring, het geluidskwaliteit is amazing, het is een top apparaat van een top merk Samsung! Goed gedaan

Schimm 23-06-2022

Gewoon geweldig apparaat, ga steeds van toestel naar toesten s20 ultra, s21 ultra en de fus de 22 ultra, staat steeds weer versteld van debsteeds beter wordende opties. accu mag altijd beter/ langer meegaan wat mij betreft

Silvio H 23-06-2022

Mooi scherm, wellicht alleen een screenprotector meegeven. Enorm fijn toestel, pen erbij is een erg fijne extra.