Samsung Galaxy S21 FE 5G 256 GB / wit / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 FE 5G 256 GB / wit / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

goede smartphone

Deze telefoon is qua uiterlijk bijna hetzelfde dan de S10 die ik hiervoor maar je kunt merken dat dit een betere, krachtiger telefoon heb kortom een betere echt nieuwe telefoon een echte smartwatch

Anoniem 30-06-2022

Super telefoon. Had eerst een Oppo A72 maar die kan niet tippen aan de S21. Ben helemaal Happy met de S21.
Voor mij voortaan geen Oppo meer dus.

S21 super kwaliteit foto's, geluid, beeld.

Y vermeulen 30-06-2022

Een superfijne telefoon

Een geweldige vervanger van mijn "oude" S7edge.
Prachtige foto's, grote batterijcapaciteit, voldoende opslagcapaciteit. Kortom een aanrader.

SMO12 30-06-2022

Geweldige Telefoon

Fijne telefoon en goede prijs/kwaliteitverhouding. Had voorheen een S10e. De s21 fe werkt een stuk soepeler en de batterij gaat veel langer mee.

Louisevh 30-06-2022

Ik heb deze telefoon gekocht omdat mijn samsung galaxy a51 best slecht werd. Deze telefoon heeft een lange batterijduur en de camera is prachtig

Erwin24 30-06-2022

De nieuwe telefoon is super handif

Nieuwe telefoon is snel en prima in De hand
Ook het display is helder
5g zorgt ervoor Dat hij lekker snel werkt
Het ovetzetten van het ene near het Anderson toestel ginger perfect

Anoniem 30-06-2022

Galaxy serie zijn de beste!

Het is een fijne telefoon, telefoon reageert snel en heeft een mooi formaat. Het is wel even wennen dat de knoppen (volumeknop) verschuift van links naar rechts. Camera maakt goede scherpe foto"s oolk van heeeel dichtbij! Bij mijn s10 werd het vaak onscherp, de s21 fe is een hele upgrade! De batterij is ook aanzienlijk beter dan de s10 die ik hiervoor had. In t algemeen ben ik altijd tevreden geweest over de galaxy serie! Deze serie raadt ik ook erg aan! De achterkant van mijn telefoon is nu matkleur plaats van glas, ook wel mooi voor de verandering! Ik weet niet of de telefoon waterbestendig is, dat test ik liever niet.

Dondu77 30-06-2022

Geweldige telefoon

Beste samsung, ik heb vorige week een nieuwe samsung s21 gekocht. Ik ben er super blij mee en de kwaliteit van de telefoon is heel heel goed en ik ben er erg blij mee en ik zou heel blij zijn met de galaxy watch 4.

Anoniem 30-06-2022

Super telefoon .gemakkelijk in gebruik en super camera .ik raad deze telefoon voor iedereen aan. Echt een topper

Anoniem 30-06-2022

Ik heb de telefoon een week en alles is positief tot nu toe, de camera is goed, de telefoon is snel en hij heeft een lekker groot maar niet te groot om bijvoorbeeld niet in je zak te passen. Hij Is tot nu toe dus perfect.

Chantal3101984 30-06-2022

Mooie telefoon en maakt super foto's

Maakt mooie foto's,mooie lavendel kleur, altijd heel tevreden over Samsung telefoons.beeld van foto's is erg mooi,geluid bij muziek afspelen klinkt erg goed

Anoniem 29-06-2022

Dit is mijn 6 samsung telefoon op rij, nooit geen ander merk geprobeerd. Omdat ik alles waar ik hem voor gebruik. Precies doet wat ik er van verwacht en meer. Ga zo door

Jdgalkmaar 29-06-2022

Top. Er licht in de hand. Een fijn scherm om op te kijken. Het stereo geluid was eerst wennen maar klinkt geweldig

Beoordeling samsung 21 FE 5G

Wat mij tegenvalt dat je een andere oplader moet gebruiken als je een nieuwe wil kopen. Vervolgens moet je een koppel snoer kopen voor hoofdtelefoon.

Top toestel, had note s8

Fijn handzaam toestel, erg blij mee.
Heb vier jaar een samsung note s8 gebruikt.
Was het tijd voor een nieuwe.
Gelijk er een view cover bij gekocht, werkt ook zeer goed.

Ihssane 29-06-2022

Beste samsung design ooit, en de camera werkt perfect...............................................

Anoniem 29-06-2022

Ik vind de camera heel goed, mooi scherm.

Goeie camera mooie foto's.
De zoom in is ook heel gaaf en mooi.
Je kan mooie selfies maken.
De foto is altijd mooi scherp .

A Altuntas 29-06-2022

Ik gebruik Samsung sinds Galaxy s4, en geen andere

Ik gebruik Samsung al sinds S4 en er is niks te min,
Maar steeds meer kwaliteit met afbeeldingen, geluid, gemakkelijk te gebruiken.

M Oosterbaan 29-06-2022

Hele fijne telefoon

De telefoon is van een goed groot formaat. Het is makkelijk in gebruik en doet wat het moet doen. De camera maakt mooie foto's. Geen haperingen verder bij gebruik.
De batterij vind ik nog niet per definitie heel erg veel beter, 1 dag houdt de telefoon wel vol

Danny060 29-06-2022

Geweldig toestel dik tevreden met deze aankoop !

Ben zeer tevreden met de s21 fe ik kom zelf van een galaxy s10 af dan is de s21 fe beduidend beter op alle vlakken !