Samsung Galaxy S21 FE 5G 128 GB / groen / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 FE 5G 128 GB / groen / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peertje87 24-06-2022

Uitmuntende telefoon

De s21 fe, is echt een tegek toestel. Voortreffelijk beeldscherm, haarscherpe foto's. En bediening is ook door de handige opties gemakkelijk.
Zeker een aanrader, en voor deze prijs kwaliteits verhouding de beste in zijn klasse.

Anoniem 24-06-2022

Super top telefoon en een gewenst horloge!!!

Helemaal blij met mijn nieuwe telefoon! En zou helemaal blij zijn met een nieuw horloge....
Aangezien mijn Samsung 2 horloge het deze week helaas begeven heeft!

Anoniem 24-06-2022

Top telefoon, werkt prima.
Camera kwaliteit is super!
Hij houd lekker vast in je hand.
Batterij gaat lang mee.

Jootje1985 24-06-2022

Fijne telefoon, goed vast te houden. Maak mooie foto's met de camera's en kleuren zijn helder. Batterij vind ik vrij snel leeg gaan bij matig gebruik, opladen duurt ook langer dan ik gewend was. Jammer dat je geheugen niet kan uitbreiden maar voor mij is dit voorlopig genoeg.

Moon32 24-06-2022

Geweldig fijn snel toestel

Nu sinds een week in bezit van de Samsung galaxy s21 FE. Hiervoor had ik de s10 maar dit is wel weer een hele verbetering. Super goede camera en het toestel is snel. Kortom een aanrader!

Anoniem 24-06-2022

Deze Samsung telefoon bevalt heel goed. Hij beschikt over een goed formaat en vele functies. Tevens heeft hij ook een top camera! Ik ben dan ook zeer tevreden.

Anoniem 24-06-2022

Uitstekend camera en hele handig te gebruiken vooral de batterij duurt bijna de hele dag met vol gebruik en dan echt nodig op te laden.

UmaG 24-06-2022

Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon! Hij werkt gewoon perfect voor mij, geen enkel moment spijt gehad.

Gerco123 24-06-2022

Fijne telefoon en erg snel!

Fijne telefoon en is erg snel, 1ste paar dagen ging batterij snel leeg maar na paar dagen gaat hij langer mee!

Heel erg blij met mijn aankoop Samsung Galaxy S21

Voor eerste keer heb ik Samsung telefoon gekocht
Overgestapt van i phone,
Geen spijt van geregen tot nu toe,
Heel erg snel toegankelijk,
Ben ik overtuigd van Samsung telefoons,
Ga ik altijd Samsung telefoons gebruiken,:)

Wim86 23-06-2022

Mooie en fijne telefoon

Heel mooi en fijn toestel, voor mij het ideale formaat. Opvolger van mijn S9. Beeldscherm en fotocamera zijn top!

Anoniem 23-06-2022

Eenvoudig om alle gegevens over te nemen van oud toestel en gemakkelijk om alles weer op te starten.

Mooi betaalbaar toestel, een goede opvolger s10

Super foto in het donker ik ben serieus onder de indruk het was een uur of elf in de avond met een accu van minder dan 10% en dus geen flits . Ik zeg wauw

H de Pender 23-06-2022

Goede indruk tot nu toe

Telefoon is makkelijk te bedienen en maakt goede foto's. Alleen de batterij had wat zuiniger in gebruik mogen zijn.

Anoniem 23-06-2022

Helemaal prima, hij voelt premium aan. Het enige wat minder is, is de camera.
Voor de rest zijn de prestaties en normale dingen helemaal goed

Fijne telefoon en doet weinig onder voor de S21

Voorheen had ik een S10, na twee jaar werd het tijd voor een nieuwe telefoon. Ik heb gekozen voor de Galaxy S21 FE 5G vooral omdat deze telefoon goed uit te test kwam bij de consumentenbond en fijne specificaties heeft. Na een aantal weken gebruik ben ik zeer tevreden over deze telefoon. De telefoon is in vergelijking tot de S10 echt niet minder en zelfs beter vind ik

Hansan 23-06-2022

wat een verademing !!!

Na zovele van ons eerst een keertje in de valkuil gevallen die iPhone heet. Nu in bezit van mijn 2e Samsung .... wat een verademing. geweldig gebruikersgemak. mooi foto's mee te maken en video.... on the fly.. Het werkt gewoon heel erg goed. LOVE IT !! En het design is tijdloos.... gewoon een blijvertje.

Sponsje 50 22-06-2022

Zeer goede camera.s telefoon werkt snel

Perfecte telefoon met hele goede en scherpe camera.s heel blij met dit toestel alles wekt zeer gemakkelijk

Rusti 22-06-2022

Prima vervanger voor de s20

Hij is wat lichter dan de s20, voor de 1 is dit prettiger, voor de ander niet. In mijn geval dus minder prettig. Kwestie van wennen, denk ik. Verder gewoon een top telefoon!

Kees247 22-06-2022

Mooi toestel, voldoet aan alle verwachtingen!

Super blij met dit toestel. Werkt snel en maakt mooie foto's! Met name de vele mogelijkheden met de camera's zijn zeker een pluspunt. Laad ook super snel op!