Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Samuel20 19-12-2021

Te groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Erg goeie telefoon, beeld is mooi en met een goede refreshrate. Graag wel opties behouden voor de kleinere toestellen. Ben overgestapt van de a42, het kleinere model. Waren geen opties meer voor kleine toestellen dus voor de a52 gegaan.

m**l@g**l.com 07-11-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome mint / (dualsim) / 5G

mooie camera's met veel handige functies. veel opslagcapaciteit. Prima scherm.

rick1234567 26-01-2022

zeer goed snel en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goed toestel en makkelijk in gebruik.
snel en betrouwbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Romina 26-01-2022

Super fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne telefoon! Alles werkt naar behoren! Niks op aan te merken, camera is goed! Mooi design ook! Ik heb de mint variant

Anoniem 26-01-2022

Fijn snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb altijd een Samsung telefoon gehad en ben daar erg tevreden over. Dus ook nu weer een nieuwe Samsung uitgezocht . Het is een fijne telefoon werkt snel en maakt mooie foto's.

rovadazejo 25-01-2022

top aanrader !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer goede telefoon met een prima prijs/kwaliteit verhouding, uitgerust met supercamera's, is waterdicht , batterij duur is lang te noemen en niet onbelangrijk zijn de beveiligingsupdates voor 4 jaar waardoor je lang kunt genieten van deze telefoon .

Noompje 25-01-2022

Fijn toestel met goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk toestel. Fijne grootte maar niet té.
Alle apps, foto's etc. zijn goed overgenomen van oude toestel. ook prettig dat er nog een koptelefoonaansluiting zit en geheugen van toestel kan uitgebreid worden met extra kaartje

Naad82 25-01-2022

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Overgestapt van Iphone naar Samsung en ben heel erg blij met deze keuze. Geen gedoe meer met geheugen dat snel vol is. Ik heb overal een app voor en ik vind het fijn dat ik die ook allemaal gewoon kan downloaden. Het scherm heeft een prettig formaat en hij maakt mooie foto's. Ook als de kamer redelijk donker is, dan zie je nog voldoende om een goede foto te maken. Een goede telefoon voor een redelijke prijs.

David1973 25-01-2022

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de A52 gekocht ter vervanging van een A8 (2018) en heb er zeker geen spijt van. Toestel is lekker snel mede door voldoende geheugen, vlotte processor, opslagcapaciteit en ondersteuning van wifi6 en 5g. Het scherm reageert vloeiend en is kristal helder. Toestel maakt zowel overdag als 's-avonds mooie foto's mede door de groothoek lens en 64mb. En bevalt er dan iets niet? Nee, gewoon een top toestel!

Crazy Daisy 25-01-2022

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn toestel, makkelijk in gebruik. Altijd Samsung gehad en wil niets anders. Ziet er ook nog mooi uit

Arselaan 25-01-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Goede telefoon voor een hele lage prijs, mooie specificaties. Doet niet onder voor een Samsung telefoon uit de S lijn. Heel blij mee

Vd Heuvel 25-01-2022

Prachtig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Zeer tevreden over mijn nieuwe Galaxy A52s. Maakt uitstekende foto's. Zeer duidelijk scherm. Alles redijk gemakkelijk over kunnen zetten vanuit mijn oude Samsung.

87Laura 25-01-2022

Geweldige telefoon voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Heel blij met deze telefoon, maakt super fijne foto's en mooie kleuren op het beeldscherm.
De telefoon heeft een groot formaat, maar dit vind ik prettig.

Martijn036 25-01-2022

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Ik ben voor het eerst overgestapt van apple naar Android. Ik heb hier geen seconde spijt van en zou dit iedereen aanraden. De telefoon ligt goed in de hand en werkt goed!

Stephan747 25-01-2022

Goede batterij gaat lang mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Een snelle telefoon en het gebruik is makkelijk. Verder is het behoorlijk standaard. En batterij gaat lang mee

leen2 25-01-2022

supergoed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

supergoed toestel ,erg vlot en een heel mooi en helder display..supergoed geluid en maakt erg scherpe foto's

JolandaK 25-01-2022

Enorm veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Bij het uitzoeken van een nieuwe mobiel zie je vaak door de bomen het bos niet meer.
Met de Samsung Galaxy A52s heb je alles in huis wat nodig is én meer.
Super telefoon

Anoniem 25-01-2022

Geweldig merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Heel fijn deze telefoon zou hem graag aanbieden aan vrienden familie heb altijd Samsung gehad en altijd tevreden

Anoniem 25-01-2022

Top product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

De telefoon is een om ermee te werken. Het heeft een goede camera waarmee de foto's van hoge kwaliteit zijn. Het was een goede prijs om te kopen en ben tevreden over de leverancier van de telefoon. De service van andere websites waren goed.

Ronny1956 25-01-2022

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / paars / (dualsim) / 5G

Prachtig scherm. Geweldige camera's. Super snel. Zeer overzichtelijk. Makkelijk te bedienen. Kortom geweldig toestel