LG G2 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 275 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G2 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Fam.Jonckers 04-04-2014
Geschreven voor: LG G2 wit

De LG G2 is een ontzettend krachtige, veelzijdige en uitgebreide smartphone.De op de achterzijde geplaatste knoppen zijn makkelijk te bedienen en zorgen ervoor dat je alles met een hand kan doen. Razendsnel en een top camera waarmee je prachtige foto's en mooie video's maakt. Is nog nooit vastgelopen, maar dat deed mijn Iphone 4 ook niet. Toch ben ik blij dat ik de overstap gemaakt heb, want wanneer ik nu de krant lees op mijn LG, kan ik mijn leesbrilletje in de schuif laten liggen, zo helder is het HD-scherm :-)

wrnt 23-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Ronduit schitterende telefoon, supersnel, heel mooi scherm qua scherpte en kleuren, heel goede camera met optische beeldstabilisatie, ...
Als minpunt zou ik enkel het gebrek aan Micro-SD kaartlezer vernoemen (daarom heb ik de 32GB versie gekocht). Het gebrekkig werken van de Knock-on functie (dubbeltikken op het scherm om de telefoon aan of af te leggen) is voor mij geen probleem, aangezien de telefoon automatisch aanslaat als je de quick window cover opent. Indien je toch Knock-on wil gebruiken zal je merken dat die in ongeveer een derde van de gevallen niet meteen werkt.
De plaatsing van de knoppen op de achterkant van de telefoon vind ik heel handig, en heeft bij mij niet veel gewenning gekost.

Vasi 24-12-2013

Een van de oudere reviews hier legt uit hoe je het geheugen van dit toestel wel kunt uitbreiden zonder minstens 100 euro meer te betalen voor een 32GB versie.
Het kost maar 7,95 euro (bij MyCom) voor een USB -naar een- Micro-USB ADAPTER, en daain kun je stoppen welke USB stick je maar wilt of thus hebt, van welke capaciteit dabn ook. Het totaal (wat op de USB stick staat plus wat ik het toestel nog zit) verschijnt op het display van je toestel.

16Gb is ruim genoeg voor normaal gebruik. Wil je films en andere grotere bestanden af en toe bekijken.., dan die extra 16Gb zullen nooit genoeg zijn. Met een memorystick (van 1TB bijvoorbeeld, of welke andere capaciteit dan ook) kun je naar wens hoeveel data je maar wilt erop en op je toestel/mobiel alles bekijken.
Dit voor wie een goede TIP kunnen gebruiken.
Zie ook link naar album met foto's/benodigdheden, aangezien dit soort info (zelf youtube video's) hier wel toegestaan zijn, mits die info over het gebruik van dit product leveren, dus zoals in dit geval (let op, je moet daar ingelogd zijn, eerst): https://www.facebook.com/dinucostel.linta/media_set?set=a.352554891548033.1073741839.100003805751173&type=3

Vanher 03-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Voorheen altijd een Galaxy Note gehad maar blij dat ik (eindelijk) ben overgeschakeld. De G2 voelt erg stevig aan en het scherm geeft kleuren in films en foto's ontzettend mooi weer. De interface van LG heeft enkele leuke uitbereidingen op de standaard Android interface zonder al teveel bloatware, hopelijk krijgen we snel een KitKat update! Een enig minpuntje dat ik kan opmerken is het feit dat de achterkant nogal gevoelig is voor vingervlekken.
Kortom: top toestel!