Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / phantom cream / (dualsim) / 5G

• Test panel 7,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / phantom cream / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

7,4

MvBr 30-11-2021

fantastische uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / phantom cream / (dualsim) / 5G

het toestel heeft een geweldig mooi design en is zeer compact. Het toestel ligt goed in de hand en heeft een inventief en handig klapbaar scherm.

Robert2207 30-11-2021

Na twijfel, volledig overtuigd en heel blij.

Ik ben uitermate verrast door het prettige gebruik in de praktijk. Veel positieve reacties van echte concurrerende merken gebruikers.

SandraH 30-11-2021

Oh my gosh! It's Amazing!

Oké, ik heb voor mezelf de telefoon aangeschaft omdat hij er gewoon erg tof uitziet. Maar ik ben hem gewoon steeds kwijt. Mijn pubers zijn flabbergasted, "dit is toch geen telefoon meer?" "Dit is hekserij!" Dit zijn een aantal uitspraken van pubers die nog nooit een klaptelefoon hebben gezien.

De telefoon is megamakkelijk in gebruik, het beeld is scherp, foto's zijn goede kwaliteit en batterij gaat voor mijn gebruik prima mee!

Totaal geen last van "de vouw" in het midden. Ik merk wel dat de telefoon iets zwaarder is, want ik gebruik mijn pink als steuntje bij het vasthouden en die is nu wat sneller ingedeukt.

Al met al een hit hier in het gezin.

Deniz85 29-11-2021

Prachtige telefoon

İk heb een Samsung Z Flip 3 5g gekocht. Jammer dat de telefoon niet sluit, zo kan je re beeldscherm niet goed beschermen maar de telefoon is erg mooi om te zien.

Anoniem 29-11-2021

Wat ik gewend ben van samsung

De kwaliteit van vorige samsung toestellen komt gewoon weer terug in ieder nieuw toestel voor mij al jaren alleen Samsung

LVliese 29-11-2021

Pupje 'Rain' mooie kleur

Ik heb het toestel pas een paar dagen maar ligt prima in de hand en opgevouwen is het lekker klein in de handtas. Prachtige Lila kleur, het duurde 2 weken voordat ik het kreeg maar was het wachten waard!!

aurel14 29-11-2021

Great features with easy handling

I really like the smooth experience using the 120Hz refresh rate and split screen feature. The design is also ergonomic as it offers a 6.7 inches screen yet also slim and light. Perfect for people like me with small hands. The battery capacity is okay, but could be improved to facilitate heavy use.

Anoniem 29-11-2021

Zeer goeie fijne telefoon!

Telefoon is heel fijn. In geklapt ook niet te dik, dus zit fijn in de zak. Verder is de software net als altijd fijn en makkelijk voor gebruik. Nog nooit teleur gesteld door samung! Samsung 4 Live

Alles klopt gewoon

Eindelijk weer een smartphone die compact en robuust is. Past zonder gedoe in broekzak of je nou zit, staat, loopt of fietst. Op tafel geen aandachtstrekker maar precies wat je echt nodig hebt: tijd, audio controle en berichten. Uitgeklapt echt een top smartphone die smal genoeg is om lekker in je hand te liggen. Of met een kleine knik horizontaal op het aanrecht voor heerlijk stereo geluidje bij het koken. En meer van die kleine dingen. Alles klopt gewoon.

LisaH92 28-11-2021

Unieke gadget!

Na lang twijfelen heb ik toch gekozen voor de Galaxy Z Flip 3 en wat een telefoon! De prestaties en het beeldscherm zijn, zoals ik al jaren gewend ben van Samsung, fenomenaal. Een pachtig design en zowel in- als uitgevouwen erg fijn in de had. Tijdens gebruik valt de vouw in het beeldscherm totaal niet op. De batterij duur en camera's zijn wel iets minder in vergelijking met de andere toestellen van Samsung, echter voor mij niet hinderlijk. Kortom: een geweldige gadget om te hebben en een unieke telefoon!

John1510 28-11-2021

Samsung galaxy Z Flip 3 5g

Sinds vandaag in het bezit van dit geweldige toestel.
Na alles te hebben overgezet van me oude Galaxy Note 20 nu vollop genieten en ontdekken.

Jakub11 28-11-2021

Het is heel mooi!

De kamerschermoplossing biedt veel mogelijkheden, ziet er echt geweldig uit, heeft veel kamerschermopties en is zo klein in je broekzak! Alleen de batterij kan beter, maar die is waarschijnlijk van de volgende generatie, die ga ik zeker ook kopen! Ik raad aan!

Bianca 21 28-11-2021

Super telefoon

Ik heb hem pas een weekje ik vind het fijn dat hij inklapbaar us lekker klein,maakt mooie foto.s leuke functi3s om foto.s te maken telefoon is snel.heel tevreden geen spijt ervan dat ik voor deze heb gekozen

FallenNL 28-11-2021

Handige compacte telefoon

De telefoon is compact als die ingeklapt is de camera maakt mooie foto's je hebt helemaal geen last van het midde stuk waar hij buigt omdat hij iets smaller is dan de meeste telefoon ook makkelijker te bedienen met 1 hand gewoon een top telefoon

EFS23 28-11-2021

Formaatje ouderwets in een nieuw jasje

Iedereen kent die klaptelefoontjes van vroeger nog wel.. Heerlijk formaatje om de hele dag in je broekzak te hebben ,maar meer als bellen kon er niet mee.
De flip is een ouderwets formaat telefoontje die alles kan en doet wat een smartfoon hoort te doen en beter..
Toppertje

Anoniem 27-11-2021

Geweldig merk !!! Toppie

Geniet al 20tal jaren van Samsung nooit de gedachte gehad om over te stappen .
Ben met iedere aan koop weer op nieuw blij verrast

Anoniem 27-11-2021

Batterij gaat heel snel leeg en is traag met laden

Toestel laadt heel langzaam op. Batterij gaat ook heel snel leeg. Erg vervelend en dan nog het toestel leveren zonder kop oplader.

kelly8888 27-11-2021

super gave telefoon

ik ben super super tevreden met deze telefoon. ik vind het model mooi de telefoon is snel en echt heel snel opgeladen

Eriks80 26-11-2021

geweldige telefoon!

Zeer licht van gewicht, doordat hij opgevouwen kan worden, past hij in bijna elke zak. Veel verschillende interessante functies!

Marijne 26-11-2021

Awesome telefoon

Echt een super telefoon. Al mijn jeugd totally spies dromen komen uit met deze telefoon. Bevalt veel beter dan verwacht.