Samsung Galaxy S4 16 GB / blauw

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S4 16 GB / blauw op Kieskeurig.be.

Mesut68 15-11-2013

hele leuke telefoon opvolger van s3 heel tof!!
snel en leuk makkelijk in gebruik en heel licht
sneller

Emrah1986 14-11-2013

het is een zeer leuke telefoon ligt lekker in de hand en hij is zeer gebruiks vriendelijk een dikke 10 voor de rest

Natas88 03-11-2013

super mooi toestel maar wel lastiger dan voorgaande modellen van samsung ik raad hem iedereen aan die van mooie foto's houdt

nieuwe eigenaar van de s4mini 31-10-2013

Heel fijn toestel. Lekker licht en groot genoeg beeldscherm. Je moet wel even alles instellen naar je voorkeur en dan werkt het heel gemakkelijk.

Muler 22-10-2013

9,4
S4 nu een week in bezit. Ik heb de blauwe versie genomen (is weer eens wat ander)en die ziet er goed uit!! Wat meteen opvalt is het strakke design met de smalle randen langs het scherm.
De telefoon ligt lekker in de hand en voelt stevig aan. Niet te licht en niet te zwaar.
Er waren voor mij 2 redenen om mijn note 1 te vervangen: snelheid en scherm. De s4 heeft mij verbaasd. De kleuren zijn erg helder zonder te fel te zijn. Video's zijn prima te bekijken en het geluid is ook prima. Over de snelheid heb ik mij verbaasd. Het synchoniseren van mijn bestaande Google account vloog voorbij! Ben een echte andoid/galaxy fan dus over gebruikersgemak kan ik duidelijk zijn: Geweldig.
Ben nu bezig om de nieuwe features uit te proberen...
Echte aanrader!! Hier kan ik de komende 2 jaar zeker mee vooruit.

moosje 22-10-2013

Een super mooi op alle social media gericht,handzaam klantvriendelijk toestel met vele mogelijkheden vooral met foto en video's maken.
Goed op de toekomst voorbereid.

katja19 21-10-2013

de Samsung s4 is een heel fijn toestel, het geluid en beeld is erg duidelijk, de mogelijkheden met het toestel zijn heel handig zoals dat hij bijvoorbeeld stopt met een film afspelen als je weg kijkt, de vorming ligt fijn in de hand, alleen als je wat kleinere handen hebt is het soms wat moeilijk.

K.F. 20-10-2013

Het geluid is glashelder op "moeilijke" opnames na, zoals bij concerten waarbij de bass harkerig overkomt (net als bij andere telefoons overigens).
Het toestel is makkelijk te bedienen en geeft overal duidelijk stappen aan en hoe terug te keren naar deze opties.
Alhoewel ik de s3 mini qua vormgeving mooier en origineler vond, vooral de kleur, is de gemailleerde s4 mini krasbestendiger en degelijker.
Tot nu toe loopt het systeem bovendien stabieler dan de s3 mini bij mij.
Alleen wat de batterij betreft had ik hogere verwachtingen. Deze zou beter moeten zijn geworden, maar hier merk ik weinig van. Blijft een structureel smart phone probleem naar mijn mening.

thahizza 16-10-2013

Mijn review: Aan de S4 valt eigenlijk niet veel op te merken.. Het design is goed, de accuduur is goed, de software is goed, het scherm is goed.. Toch valt er wel iets te zeggen over het scherm. Het scherm geeft mooie heldere kleuren. Een HD film is ook echt HD op de S4.

Leoneke73 14-10-2013

Ik ben van mening dat deze telefoon erg fijn is in het gebruik. Hij ligt prettig in de hand en is qua vormgeving erg mooi.

Je kan de telefoon goed customizen voor jezelf, en de camera is erg mooi en goed. Veel mogelijkheden.

Ik ben echt erg blij met een compleet toestel als de Samsung Galaxy S4

Inge101 13-10-2013

Heb de telefooon paar dagen nu, maar is echt geweldig. Super fijne telefoon. Veel mogelijkheden en erg makkelijk in gebruik. Helemaal blij met me fonie!

mmdw1976 10-10-2013
  • Product maand in bezit

Wat een fantastische telefoon is dit ik heb hem al een tijdje in mijn bezit en wat een handig toestel is dit.
met functies zoals multi window en miracast maakt deze functies dit toestel geschikt voor zowel de zakelijke als huis tuin keuken klant.
het toestel voelt snel en degelijk aan en wat ik ook prettig vindt en dat miste ik in de voorgaande modellen is dat je bijna echt alle apps op je sd kaart kunt installeren dus daarmee is 16gb meer dan zat wel een snelle micro sd kaart plaatsen natuurlijk met class 10.
al met al een fantastische telefoon voor iederen!

Mevrouw uit Den Haag 09-10-2013

7,6
Toestel maakt mooie foto's. De keuze uit verschillende toetsenborden is helaas beperkt. Toestel is van veel gemakken voorzien. Batterijverbruik valt me reuze mee.

Opperkleurder 04-10-2013

Lijkt erg op de Samsung Galaxy S3, maar dan nog beter. Heeft veel bijzondere functies die andere telefoons niet hebben. Toestel ligt lekker in de hand en is makkelijk in gebruik. Batterijduur is vergelijkbaar met eerdere modellen, moet toch wel iedere nacht opgeladen worden helaas. Enige nadeel is de geluidskwaliteit via de meegeleverde hoofdtelefoon. Al met al waar voor je geld!

mohammedk 04-10-2013

Het is een prachtig toestel dat zeer snel reageert en mooi is vormgegeven. Alleen de geluidskwaliteit is ongeveer hetzelfde gebleven als de s3. Voor de rest makkelijk te gebruiken en een uitstekend batterijduur voor de grootte van deze telefoon.

Orkun 04-10-2013

7,4
Mooie Toestel maar soms doet iets raar en moet je op nieuw op starten. Batterij is zeer slecht als je bezig met een internet over paar uur hij is helemaal op.

siemo 30-09-2013

Dit is echt top product. Toestel is loeisnel. Enige minpunt is wel de accuduur. Als je alle sensoren en GPS aan hebt dan gaat de accu aanzienlijk sneller leeg.

Zoki 29-09-2013
  • Product kwartaal in bezit

Hiervoor heb ik ong. 2.5 jaar een Samsung Galaxy S2 gehad, dus ik was al een enthousiaste en overtuigde Samsung gebruiker. De S4 heeft echter veel meer mogelijkheden, zoals het zonder aanraken je telefoon gebruiken. Het scherm is heel helder en hij maakt erg mooie foto's! Ik heb dan ook geen apart fototoestel, maar gebruik hiervoor mijn telefoon. Ik luister ook regelmatig muziek met mijn telefoon zowel met headphone als zonder en hij heeft erg goed geluid. Ook kijk ik regelmatig filmpjes en series met HD kwaliteit op mijn telefoon wanneer ik lange reizen in de trein moet maken. Het is een groter toestel, waardoor het hiervoor dus erg fijn in gebruik is. Zo is het ook groot genoeg om gewoon artikelen en boeken erop te lezen zonder dat je er scheel van wordt. Kortom: ik ben wederom helemaal overtuigd van Samsung en ben dan ook ontzettend blij met mijn S4, ik raad hem ook iedereen aan die op zoek is naar een goede all around smartphone!

claudia96 25-09-2013

Ik heb nu al vanaf mijn 13e samsung en er is geen betere,ga steeds een stapje verder met jullie techniek mee!gr.Claudia

MartyS4 24-09-2013

Icm de Nova launcher heb ik alle opties die ik zou kunnen wensen. Vormgeving is leuk, maar eigenlijk net iets te groot.