Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Marcel Galaxy 20-10-2021

Samsung s9 plus is een super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijn en makkelijk in gebruik... maakt mooie foto's
Ook is dit toestel handzaam en een perfect formaat

Wkramer952 04-10-2021

Geweldig product

Goed toestel
Aan te bevelen

Enige is Bixby in Nederlands zou fijn zijn
En Bixbyknop op toestel ook voor andere app kunnen instellen

Anoniem 26-09-2021

Geweldig besturingssysteem

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung s9+ bevalt me erg goed omdat het een fijn besturingssysteem heeft. Er zijn gewoon geen klachten over. Ben er erg tevreden over. Bedankt.

Radka 21-09-2021

Best Samsung s9 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung Galaxy s9 plus opent apps snel en er is ook nog eens een stereospeaker ingebouwd. Het is ook erg fijn dat je gelijk 64 GB krijgt als geheugen en je kant het ook nog eens uitbreiden!
De camera focust goed en het is super scherp. Zelf bezit ik een DSLR camera, maar de S9+ heeft een uitstekende camera. Heel leuk als je veel foto's maakt, perfect voor de amateur fotograaf.
Het beeldscherm is lekker groot, maar dat spreekt natuurlijk voor zich ik ben super blij met mijn toestel , dankjewel Samsung

Anoniem 20-09-2021

Perfecte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu ongeveer twee weken in gebruik en sta versteld van de helderheid van beeld en geluid. weer zoveel beter dan mijn vorige Galaxy Edge 6. ook de accuduur is een aangename verrassing, ik doe bijna twee keer zo lang over één acculading.

Rob1967 19-09-2021

Na drie jaar nog als nieuw!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De Galaxy S9+ is een sterk toestel, na drie jaar nog als nieuw. Prestaties zijn goed en kan er goed mee werken...toptoestel! Ik zal hem eerder refurbishen dan een nieuwe nemen...

Anoniem 19-09-2021

Ik vind de S line van samsung top

Ik heb nu de S9 + en deze is ook top
Ik heb al jaren de S line van samsung mijn volgende zal ook weer van deze serie zijn .prima telefoon

Anoniem 15-08-2021

Mooie telefoon met goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind dit nog steeds een goede telefoon (ondertussen mijn 3e s9plus)

Front camera is mooi weggewerkt, zodat je scherm geen zwarte plek / notch heeft

Verder is de snelheid, geheugen (gb's) en de kwaliteit van de camera nog steeds goed. Ondanks dat de telefoon al wat langer op de markt is.

Edjoe01 09-08-2021

Wat een verademing!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren een S6 gebruikt te hebben, nu een S9+ gekocht. Had het veel eerder moeten doen. Helder beeld, scherpe foto's, makkelijk te gebruiken. Voor mij niks anders dan een Samsung!!

Anoniem 22-07-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben groot Samsung fan. Al minstens 10 jaar een Samsung. Nooit problemen. Goede kwaliteit voor goede prijs.

AJ1261 19-07-2021

Prima telefoon voor iedereen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung Galaxy S9+ is een geweldige telefoon voor zowel business als privé gebruikers. De telefoon is gemakkelijk in te stellen, en te personaliseren. De telefoon komt met de nodige accessories en is vrij universeel met zijn USB-C en headphone jack aansluitingen. Hoewel de Galaxy S9+ wat aan de grote kant is, is hij makkelijk vast te houden en te bedienen met 1 hand. Wi-Fi pakt hij heel snel op, met Bluetooth is hij soms wat traag. Wat ook tegenvalt zijn de contante updates die de telefoon uitvoert. Hoewel dit niet aan de telefoon ligt maar aan Samsung, kan dit als vervelend ervaren worden. Vooralsnog een prima telefoon.

OmerJ 17-07-2021

Mooi vormgegeven en degelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De S9 + is een fijn toestel dat ik al enige tijd in bezit heb. Een moderne look en het ligt lekker in m'n handen. Sterke processor, kan makkelijk switchen tussen apps, apps tegelijkertijd gebruiken. Ook heel blij met het heldere geluid dat eruit komt als ik m'n muziek opzet. Het kan (als je dat wilt) ook vrij luid. Een klein minpuntje (voor mij) is dat de aansluiting voor de oplader aan de onderkant zit. Dus bijvoorbeeld verticaal op tadel leggen terwijl het opgeladen wordt is in feite niet mogelijk. Overigens, zeker niet onbelangrijk, is het mooie scherpe beeld als ik er weleens een film op kijk. Het is een wat groter scherm, dus kan het allemaal duidelijk zien. Al met al heel tevreden dus!

Andy1krijthr2 02-07-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon bevalt me heel geod, ik heb hier heel veel plezier aan, hij is snel, gaat lang mee, en heeft een goede geheugen capiciteit
Ook is de geluidskwaliteit hoed en be im erg tevreden

Maurits17 29-06-2021

Beste smartphone ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu 4 jaar de Samsung galaxy s9+ en na 4 jaar werkt alles nog perfect er zijn gewoon geen slechte dingen aan deze smartphone

Anoniem 15-06-2021

s9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

het bevalt me heel goed want het is een goede telefoon en je hebt goede opslag ik vind dit een 9.5 van de 10!!

Piet077 25-05-2021

There is no I in Galaxy S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ben al jaren een Samsung telefoon gebruiker. En zelfs de kleine problemen die er vroeger nog wel eens waren (zoals het vastlooen van de telefoon of het spontaan opnieuw opstarten) zijn nu opgelost.

Anoniem 23-05-2021

Overall good phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

The s9+ is a good,fast and easy to use phone. Never had a real issue with it and i will give my tips and tops below:

+ fast phone
+a lot of feautures
+edge screen
+wireless charging
+good camera

- glass back looks really nice but shatters quicker than for example aluminium ofcourse

I've had the phone for a while and after 2 years it was getting slower because of all the files but as soon as you reset your phone i'ts brand new!

Willemien 20-05-2021

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben erg tevreden, ik snap vaak niet zoveel van de functies, maar deze is makkelijk te bedienen zelfs voor mij dus.

Anoniem 07-05-2021

Good quality phone and excellent camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Bought as excellent condition refurbished.
Likes: the screen (size, resolution, responsiveness), quality camera, fast charging, good response times with the processor, multi tasking.
Dislikes: hate placement of volume button on the left (very inconvenient as using wallet/book cover.
Android not clean and extra time to setup default Apps if you don't want to use the Samsung ones.
In the first week dropped phone (in casing) and shattered display. Replacement screen nearly as costly as the phone.