Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Vanja 29-11-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Tot nu toe zeer tevreden. Goede batterij, maakt goede foto's, duidelijk scherm en veel opties. Nog geen negatieve punten gevonden.

Dhoub 29-11-2021

Prima mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Mooi snel mobiel. Vind alleen de geluidjes voor WhatsApp niet allemaal even duidelijk. Moet daar nog erg aan wennen. Wat wel irritant is, is dat ontgrendeling middels vingerafdruk vaak weigert. Camera maakt mooie foto'!

Denise90 29-11-2021

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Opnieuw het bekende en handige systeem, prima telefoon voor wanneer je geen spectaculaire snufjes nodig hebt

Goede Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Telefoon werkt goed en is snel. Alle functies weken goed en ik vind het mooi dat het toestel 4 camera's heeft.

Anoniem 29-11-2021

Snel, genoeg opslag, geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Hiervoor had ik de Samsung a20e, die had voor mij niet genoeg opslag en was erg traag, vond ik dan. Dan is deze telefoon ook een erge opluchting; snel, genoeg opslag, geweldig scherm, goede batterijduur, en goede camera erbij. Voor de prijs een hele goede telefoon, echt een aanrader.

Robin1311 29-11-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

De telefoon werk perfect, batterij gaat lang mee, scherm is goede kwaliteit, maakt mooie foto's en is zeer snel. Zeker een aanrader voor andere.

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Het is een heel fijn toestel, flink formaat, ligt lekker in de hand en is erg snel in het openen van apps, kortom ik ben er erg tevreden mee

Vink 29-11-2021

Voor nodige ix hij goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Voor gewone dingen is hij goed voor roblox enzo vind ik hem minder.hij laad ook veel trager dan de s21 .maar voor appen bank en dergelijke is hij prima

Peterw1983 29-11-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Zat lang te twijfelen tussen de a72 en de a52s 5g en met het oog op de toekomst toch maar voor de a52s 5g gegaan.
Hij is makkelijk in omgang en ziet er strak uit

Jxyce 29-11-2021

Mooi en functioneel product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Ik ben sowieso altijd al fan geweest van Samsung telefoons, dus ook de volgende telefoon moest weer een Samsung worden. Tot nu toe erg tevreden over het toestel. Fijn scherp beeld, is erg snel en maakt zeer mooie foto's. Hiervoor had ik een Samsung Galaxy S7 en mis bij dit toestel wel de led indicator die aangeeft wanneer je een melding hebt (maar ook hier zijn apps voor zodat er toch iets knippert als je een melding krijgt) en ik mis een home button die je daadwerkelijk in kan drukken, maar dit is puur persoonlijk natuurlijk. Ook is de telefoon best wel groot. Maar prijs-kwaliteit verhouding is erg goed!

Anoniem 29-11-2021

Een super goede en fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Sinds ik deze telefoon heb kan ik beter mijn werk er op doen dan de andere telefoon die ik had. Het is een mooie upgrade die aan deze serie is gegeven. Er zitten goede functies op en alles werkt lekker snel. Het is een mooie telefoon alleen jammer van de plastic achterkant. ook de camera's doen het perfect ik hou van af en toe foto's maken dus dat komt goed uit.

Ju2023 29-11-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Ik ben erg tevreden met de mobiel. Hij is redelijk goedkoop en de kwaliteit is wel erg goed. Mooi design. Camera is prima.

Super snelle telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Helemaal blij met mijn nieuwe telefoon. Ik had hiervoor een s10 die ik zakelijk gebruikte en die was zo traag als een slak geworden. Nou wat een verademing. Ik merk weinig verschil in gebruik met mijn S20. Hij is ook lekker groot en mijn zoontje mag er vaak spelletjes en filmpjes op kijken wat ook helemaal goed verloopt :D

Nann 28-11-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Goede telefoon, verkrijgbaar in mooie kleuren.
Prima Batterijduur en de telefoon maakt mooie foto's!

Annejetta 28-11-2021

Geweldige mobiel!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Ik ben heel erg tevreden. Hij ligt lekker in de hand. Maakt prachtige foto s en alles is makkelijk over te zetten.
Kortom een super mobiel!

WaaromZijnErPolymeren19 28-11-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Ik heb deze telefoon nu een week of 2,en ik moet zeggen dat het me absoluut niet tegenvalt.
Het scherm is snel en scherp, de camera is prima, en de telefoon houd fijn vast.

Dit is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede telefoon.

Groot niet tegroot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Beste mensen ,ben al een tikkeltje ouder en moest een nieuwe telefoon kopen omdat die van mij geen qr code en meerdere dingen niet meer aankon,onze kinderen kopen om de twee jaar een nieuwe maar ik ben opgevoed met wat nog goed is hoeft niet nieuw.Na lang wikken en wegen op een morgen eropuit en een winkel bezocht waar we goede ervaringen mee hebben ,werd prettig geholpen en goed geinformeerd over de telefoons die binnen mijn budget lagen ,de verkoper schatte me iets te hoog in want na gekocht te hebben vertelde hij dat als zijn moeder het kon dan zou ik het ook kunnen maar dat was niet zo ,kreeg de kaart er niet in en moest de dag erna weer terug ,na nog wat meer instructies te hebben gekregen kon ik huiswaarts met mijn nieuwe sansung,en hoe bevalt hij !probeer iedere dag een beetje meer uit en ben zeer tevreden ,hoop dat ik zo weer een jaar of zes weer vooruit kan,groeten van een tevreden klant

Charlot2811 28-11-2021

Degelijke, goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Prima telefoon, goed geluid, goede ontvangst, misschien dat de telefoon batterij naar verhouding wat snel leeg raakt. Prijs kwaliteit super!

Ik was de A70 gewend maar deze slaat alles

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Hele fijn toestel mooi scherm betere camera daardoor beter foto's ,fijn groot scherm, makkelijk over zetten

Daan St 28-11-2021

Goede telefoon voor betaalbare prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Zelf lang de Samsung a5 (2017) gehad, na lange tijd merkte je dat de batterij toch slechter werd nu heel tevreden met de a52s.