Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

sjhg 22-11-2021

Top prijs-kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Voor deze aankoop gebruikte ik een iPhone. Door hun hoge prijzen ging ik zoeken naar een alternatief. Al snel kwam ik deze telefoon tegen doordat het een top telefoon is voor een zeer goed bedrag. De overstap van Apple naar Samsung wordt heel makkelijk gemaakt: alle foto's, contacten etc. werden zonder enige moeite overgezet via een app van Samsung. De telefoon is snel en heeft een uitstekende batterij waar je 2 dagen mee door kan. Met max 1.5 uur is de telefoon ook weer volledig opgeladen (met 15W). Dit kan evt sneller met een andere adapter (25W). Draadloos opladen gaat niet. Camera is heel goed, alleen over de selfiecamera ben ik iets minder tevreden. Het is logisch dat de telefoon voor zo'n prijs ergens op moet besparen. En dan zijn dit de punten die echt niet erg zijn. Hij werkt namelijk uitstekend.

Anoniem 22-11-2021

Super telefoon die stofdicht is.

Echt een super toestel.
Tenminste eentje die functioneel is voor ons bouwvakkers.
Handzaam, gebruikersvriendelijk.

MartijnB3 22-11-2021

Wat een ding

Pas in huis maar wat een fijn ding. Alles werkt beter dan verwacht. Overzetten van gegevens was een fluitje van een cent. Doet niet onder aan een S serie. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Hugo959 22-11-2021

Fantastisch toestel

Dit is een erg goede koop. Ben echt super blij met deze aankoop. Na jaren genoten te hebben van zijn voorganger. Verwacht ik ook weer jaren te kunnen genieten van dit toestel. Prachtig beeld, goede camera en snelle processor maken de A52s tot een fantastisch toestel.
Echt heel blij mee

Romy22 22-11-2021

super telefoon

snelle telefoon mooie geluidskwaliteit en beeld. je krijgt waarde voor je geld. Ook genoeg ruimte beschikbaar voor je foto's en videos

Sandra1983 22-11-2021

Leuke foon voor weinig

Ik ben zo blij met de Samsung a52s 5g hij werkt zo fijn en is super snel. Ook heeft die een hele leuke uitstraling, heb hem zelf in het mintgroen. Geen spijt van deze aankoop en kwa prijs een leuk telefoontje voor weinig.

ceesy 21-11-2021

prima toestel

prima mobiel. lekker formaat snelheid is goed
mooie foto's. genoeg gb geheugen
prijs/kwaliteit verhouding is ok

Super telefoon!

Het is een heel erg fijn apparaat en hij doet het goed, hij laad super snel en ligt fijn in de hand, alles doet het ook super goed

milano123 21-11-2021

Geweldig

Ik ben echt heel erg enthousiast over deze telefoon. Het scherm is heel helder en hij maakt scherpe fotos. Ik moest even wennen aan de grootte van de telefoon, maar ik vind het grote scherm geweldig voor het kijken van filmpjes en fotos. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal bij deze telefoon. Blij mee!

BartA88 21-11-2021

Een smartphone zoals het hoort

De A52s 5G gekocht als opvolger van mijn A51. Man, wat een verbetering! De A52 is veel sneller. Ook is de bluetooth verbinding vele malen beter. De A52 laat zich makkelijk bedienen en is makkelijker naar eigen wensen in te stellen. Ook ben ik erg te spreken over de 5G internetverbinding. Erg snel en vaak beschikbaar. De camera's op dit toestel zijn fenomenaal. De foto's zijn belachelijk scherp. De verschillende fotostanden werken perfect. De slowmotion functie heeft al de nodige leuke momenten vastgelegd. De A52s 5G is duurder dan zijn voorganger, maar dat is zeker de moeite waard! Kortom, gewoon doen!

Dnja Donn 21-11-2021

Telefoon zijn goed

De telfoons van Samsung zijn heel fijn en goed, ik gebruik ze al jaren en ik heb een smart watch alles werk goed tegelijkertijd.

SYLVIA61 21-11-2021

Top telefoon

Snelle telefoon met 5G internet, zeer gebruiksvriendelijk met een mooi groot scherm en maakt mooie foto's

E F KE 21-11-2021

Super eenvoudig te bedienen!

Echt een telefoon waar je zo aan gewend bent. Alles wat je nodig hebt zit erop.
De geluidskwaliteit heeft mijn verwachting ruim overtroffen!

MaxH 21-11-2021

Goede Telefoon

Erg goede telefoon. Maakt erg goede foto's, is redelijk snel en heeft een redelijke batterij. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Moensie 21-11-2021

Zeer tevreden

De Galaxy A52S ligt goed in de hand, is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Dit toestel zou ik iedereen aanraden.

VanessaR 21-11-2021

Fijne telefoon, snel en goede camera

Fijne telefoon, is heerlijk snel en makkelijk in gebruik. De camera werkt goed en foto's zijn scherp en duidelijk!

Goede kwaliteit

Ik vind het een goed product. Het werkt snel en maakt goede foto's. Ook de batterij duur is goed. Ik kan een hele dag doen met de batterij en ik hoef niet altijd mijn lader mee te nemen

Arjen uit Utrecht 21-11-2021

Ben zeer tevreden

De Samsung Galaxy A5s doet wat deze moet doen en ben daar zeer content mee, verder niets op aan te merken.

Anoniem 21-11-2021

Fijne telefoon voor dit geld

Het is een fijne telefoon. Snel, goede camera en een goede batterij. Voor dit geld echt top! Ik raad hem absoluut aan!

LeatherBiker040 21-11-2021

Uitstekende camera. Mooi scherm, wel wat groot

Deze camera is november '21 de beste koop van de consumentenbond. Hij is inderdaad goed: goede camera met veel mogelijkheden, groot scherm, waar veel informatie op past. Behoorlijk geluid. Als je binnen slecht ontvangst hebt, kan je "bellen met WIFI" aanzetten, mits je provider dat ondersteund (is nogal eens verstopt op de websites). Als dat aanstaat, dan hoeft de telefoon minder hard te werken. De batterij gaat dan meerdere dagen mee.
Dual sim, dus handig als je baas je een werk telefoon geeft
Nadeel: nogal wat bloatware. "Ok google" werkt niet. Bixby, het Samsung alternatief voor ok Google is zinloos: Bixby spreekt geen Nederlands.
Formaat is erg groot. Past niet meer in je broekzak