Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome white / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 24-06-2022

Een goede telefoon voor niet te veel geld.
Hij is prima in gebruik en snel!
Ligt lekker in de hand.
Al met al fijn toestel!

Anoniem 24-06-2022

Nette telefoon, werkt goed, snel en scherpe prijs. Mooi scherm en prima foto's. De achterkant voelt wat plastic. Aanrader.

De bijna perfecte all-rounder

Ik koop al een tijdje geen high-end telefoon meer. Dit als gevolg dat deze of te duur is (zoals sony) of geen headphone jack heeft. Of ontbreken van minimaal een ip67 certificering. Deze telefoon heeft het allemaal. Daarnaast is er niet bespaard op het scherm. Een helder super amoled panel met 120hz.. iets wat ik niet verwacht in deze prijs klasse. Daarnaast de camera's zijn voor de prijsklasse ook erg goed te noemen. Verder een midrange toestel met een SD778 en Adreno 642L staat garant voor erg vloeiende ervaring. Deze telefoon is dan ook zeer geschikt om grafische intense games mee te spelen. Batterij is niet top, maar voldoende. Enige echte grote nadeel voor mij is dat ik hem niet draadloos kan opladen. Als die dat kon was het de perfecte telefoon geweest. Deze toestel tikt bijna alle groene vinkjes aan en daarom is het zo'n goeie deal.

Tevreden over de a52s!

Mooie camera! Fijn dat hij spatwatervrij is. De batterij gaat 24 uur mee ipv de beloofde 48 uur. De telefoon is makkelijk vast te houden door zijn bredere rand.

Anoniem 24-06-2022

Fijn dat alles Samsung met elkaar te verbinden zijn. De tel. Is snel en maakt mooie fotos . Ik gebruik niet alle functies.

Anoniem 24-06-2022

ik ben zeer tevreden met de Samsung A52s (SM-A528B/DS). toestel heeft een groot display, heeft een snelle processor en heeft een groot intern geheugen.

Anoniem 24-06-2022

Snel, makkelijk en mooie vormgeving!

Ik heb altijd al een Samsung telefoon gehad en ook met de A52s ben ik zeer tevreden. Hij is snel, makkelijk te bedienen en hij ziet er superstrak uit.
Voor mij geen ander merk meer!

Valéria 24-06-2022

Mooi toestel maar niet met kleine handen

Het is een mooi telefoon, doet wat het moet. Ik ben alleen te laat achtergekomen dat het te groot is voor mijn handen. Ik kan niet meer met 1 hand bericht sturen zoals vroeger. Ik heb ook een hoes erbij gekocht en het past niet meer in mijn broekzak of jaszak. Ik ben verder tevreden hoor! :)

Mark van E 23-06-2022

Fijn toestel voor een schappelijke prijs.

Toestel maakt super mooie heldere foto's. Ook de accu gaat lang mee ook bij intensief gebruik. Kortom top toestel van Samsung

Anoniem 23-06-2022

Prima telefoon. Werkt zoals hij zou moeten werken. Wel is de batterij snel leeg. Verder laat de telefoon snel op en is makkelijk in gebruik. Ook de kleur van de telefoon is zeer mooi!

Anoniem 23-06-2022

Prima telefoon die gewoon zijn werk doet. Doet zeker niet onder voor de duurdere S-series. Deze heeft ook nog een hoofdtelefoon aansluiting en de nieuwere van de S-series niet meer.

DutchieDutch 23-06-2022

Galaxy A52s 5g ligt heerlijk in de hand ook is het besturen van de telefoon gemakkelijk en fijn. Voor een hobby fotograaf die niet altijd haar camera bij haar heeft is de kwaliteit van de foto's goed zo goed dat ik zelf me iphone 11 max pro heb ingeruild! Kortom een aanrader. Na nog een Samsung product toegevoegd te hebben aan de collectie hoop ik dat ik ook de galaxy watch4 te kunnen toevoegen.

Anoniem 23-06-2022

Het toestel voldoet aan mijn verwachtingen. Ik hoef alle laatste nieuwe toestellen die enorm veel geld kosten. Deze telefoon is eigenlijk het beste tussen beide. Goede stabiliteit snelheid en goede camera kwaliteiten. En dat voor relatief weinig geld. De 5g ondersteuning is handig om al te hebben al is de dekking nog niet optimaal. Maar dat is niet aan Samsung te veroordelen. Kortom relatief weinig geld voor een goede telefoon.

Ingrid l 23-06-2022

De telefoon werkt snel en maakt hele mooie foto's! Ik heb een groene en de kleur is fantastisch heel tevreden

Birgitb 22-06-2022

Geweldig ding, makkelijk te bedienen..

Mooi design, makkelijk te bedienen. Veel functies. Kort om... ik wil niet meer zonder.
Ik zal hem ook iedereen aanbevelen.

Anoniem 22-06-2022

Duidelijk, makkelijk, overal goed te bereiken

Ik ben blij en tevreden met mijn nieuwe Samsung..ik ben een Samsung fan...heb verschillende Samsung apparaten

Anoniem 22-06-2022

Geweldige telefoon makelijk en snel

Ik heb tussen door andere merken gehad .maar van altijd terug op Samsung.bevalt mij het allerbeste super blij mee

Mel1980 22-06-2022

Makkelijk met handelingen. Goede camera. Gewoon een super telefoon zoals ikoon ben gewend van Samsung

Anoniem 22-06-2022

Gewoon Un goei toestel...............................................................................

Spoortromnel 22-06-2022

Heerlijk snelle mobiel

Na een Samsung Smartswitch een sprong vooruit van Samsung S7 naar A52. Alle instellingen en Apps werden overgenomen en het snelheidsverschil was enorm!