Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / oranje / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / oranje / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 30-06-2022

Vanaf nu alleen nog maar een Samsung Galaxy

Altijd Samsung gehad, toch een keer een ander merk geprobeerd, Berry nooi meer. Wat een super toestel en geweldige camera en geluid. Scherm scherp, top. Past goed in je binnenzak of broekzak ligt goed in je hand. Super tevreden geen klachten!

Ivo231 30-06-2022

Geweldige telefoon!

Ik ben er heel blij mee, ik heb al heel wat mooie foto's gemaakt en merk al meteen dat het sneller is dan mijn oude.

MichelleM 30-06-2022

Hele goede smartphone

De s20FE is een heel goede smartphone.. niet te groot,niet te klein.. niet zwaar ..mooi beeldscherm, mooie foto's
Mooie kleuren,ik heb de violet.
Al met al een aanrader ook qua prijs.

Anoniem 30-06-2022

De handelingen van is top

Het een fijn toestel ik hebt al jaren een Samsung galexy toestel ik ben heel content over en zeer te vrede over

Tanny 29-06-2022

Ben super blij met deze telefoon, en aangezien ik al jaren favoriet ben van samsung wil ik geen ander merk. Hij is heel handig in gebruik.

F Kortekaas 29-06-2022

Prima telefoon.

Altijd Samsung gehad en een keer een ander merk "aangepraat" gekregen maar toch weer overgegaan naar Samsung. Menu is 10 keer beter dan ander merk. Ben Samsung gek. Nooit meer ander merk. Werkt ook beter met Samsung Galaxy Watch 3 die ik heb dan andere telefoon.

Anoniem 29-06-2022

Fijne telefoon

Over het algemeen postief over samsung. Goede camera, niet te groot, goede beeldkwaliteit en goed geluid

Anoniem 29-06-2022

Fijne telefoon

Mooi scherm, scherpe foto's! Ik dacht eerst dat ik het scherm te groot zou vinden maar dat went heel snel

Sylvia_dG 29-06-2022

Geweldige telefoon!

Laatst de samsung s20 fe gekocht en ik ben er heel tevreden over! Een uitstekende camera, prachtig design en makkelijk te gebruiken. Er zijn steeds weer nieuwe en leuke functies te ontdekken en ik verbaas mij iedere keer weer over hoe snel de telefoon oplaad!

Anoniem 28-06-2022

Prima telefoon super foto's alles van de één telefoon naar de andere overzetten net de samsung app zeer te vreden

Anoniem 28-06-2022

Fantastisch goede telefoon. Aanraader

Ontzettend goede telefoon voor de prijs. Verbaasde me dat hij zo goedkoop was vergeleken met andere merken. Kon het maar moeilijk geloven maar hij heeft zich echt bewezen! Top

Groenhof 28-06-2022

Goede telefoon!

Heel erg blij met deze telefoon. Hij is snel, maakt mooie foto's, batterij gaat lang mee, en ook fijn dat hij veel geheugen heeft.

Anoniem 27-06-2022

Beoordeling Samsung Galaxy S20 FE

Super blij met dit toestel, mooie uitstraling en lekker snel. Geen spijt van deze aankoop. Ook een voordeel is het draadloos opladen.

Anoniem 26-06-2022

Super fijn toestel

Samsung s20fe is een heel fijn toestel, had hiervoor de s10. Deze ligt heel fijn in de hand, ik ben een vrouw dus hoeft hem niet in mijn broekzak te stoppen ander is hij misschien een beetje groot. Verder jammer dat ik op oké moet klikken na mijn pincode in te hebben gevoerd hoefde bij de s10 niet moest ik wel even aan wennen. Samsung is fijn in gebruik niet te ingewikkeld. Top toestel dus.

Anoniem 24-06-2022

Super handig in gebruik

Kwaliteit super voor deze prijs.
Ga hem gebruiken en je zult verast zijn.
Samsung is the best. Intussen al mijn 5e samsung

Anoniem 23-06-2022

Het is een prachtige telefoon. mooi formaat. Fijn om mee te werken. Fotos zijn fantastisch. Ook kun je foto's op allerlei manieren maken. Veel mogelijkheden. Ik heb nog nooit de maan zo scherp op de foto gekregen. Alles klopt. Heel blij mee. Ik ben sowieso fan van samsung. Veel heb ik van Samsung.

Anoniem 23-06-2022

Mooi beeld! Snel, hele mooie foto's

Door omstandigheden moest ik afscheid van mn S10.. Had de keuze gemaakt voor de S20, vanwege de positieve beoordelingen. Die beoordelingen kloppen allemaal. Bijv. Accuduur helemaal goed! 1,5 dag met 1 accu. Beeldscherm: spatzuiver! Foto en video's, kraakhelder. Fototoestel kan je invervolg thuis laten met de vakantie.
Telefoon is makkelijk te installeren, maar wel goed lezen wat je accepteert ;)
Een aanrader voor iemand die maandelijks niet al te veel wilt betalen qua abonnement, maar toch een goede upgrade voor je oude telefoon.

Anoniem 23-06-2022

Top toestel. Gewoon geen nonsens, veel functies, had voorheen de s 10 zou het gewoon aan iedereen aanbevelen

Anoniem 22-06-2022

Super snel en overzichtelijk

Al jaren gebruiker van Samsung telefoons altijd uitermate tevreden. Nieuwe modellen ondergaan steeds een prachtige innovatie op alle gebied

Anoniem 22-06-2022

Super handige mobiel, met veel mogelijkheden

Deze Galaxy heeft een hele goede prijs/kwalitietsverhouding. Eigenlijk vind ik alles er goed aan. Het enige kleine kritiekpuntje vind ik de batterij. Die had van mij nog wel wat meer uithoudingsvermogen mogen hebben. Ik gebruik mijn Galaxy S20 FE veel overdag en hij houdt het de gehele dag vol, dus waar praat ik eigenlijk over.