Samsung Galaxy Z Fold3 5G 512 GB / phantom black / 5G

• Test panel 7,2 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Fold3 5G 512 GB / phantom black / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 01-07-2022

Fantastische ervaringen met deze telefoon

Deze telefoon ligt goed in de hand. Ben veel onderweg met het OV of vliegtuig en geniet dan van het grote opengeklapte scherm waar de video's van afspatten. Ook op vergaderingen en voor werk is dat scherm makkelijk. Heb er een S pen waar je goed mee kan schrijven of tekenen bij gekocht samen met een omslag waar beide in passen. Krijg regelmatig verbaasde of bewonderende blikken.

Kaoutar28 30-06-2022

Het toestel ligt goed in de hand, fantastisch scherm en super snel. Het is prettig gamen,films kijken en of factuurtjes maken.

Anoniem 30-06-2022

Fold 3 super toestel.

Licht super in de hand ingeklapt .
En twee schermen is een must .
En dikte en gewicht wen je zo aan .
Heb jaren Samung dus alles is vertrouwt.

LiefdevolleRoos 27-06-2022

Je kan small kijken en lekker breed met z"n allen.

Ik ben heel blij met mijn Galaxy Z Fold 3 5G Ik heb altijd Samsung. Deze maakt zulke mooie foto's, makkelijk in de hand te houden, smal en ook breed kijken. erg handig met films kijken, handig met elkaar kijken. Love it!

Anoniem 26-06-2022

Super leuk toestel met klein en grote scherm.

Is leuker toestel en compleet met die grote scherm kun je filmen kijken en emailen en navigatie gebruiken, dat is een aanraden toestel en ben heel erg blij mee.

Howard 24-06-2022

Altijd samsung gehad en nooit klachten gehad maar ik mis wel de oortjes en de adapter maar daar ga ik niet over klagen

Dave Gooij 24-06-2022

Waanzinnig veelzijdige telefoon en tablet in 1

Deze telefoon heeft alle functies van een note 20 bijvoorbeeld alleen als extra dat je scherm tweemaal zo groot is als je hem uitklapt.

Greet68 20-06-2022

Wauw, wat een top telefoon

Groot scherm, hoef geen leesbril meer op. Tv kijken doe ik nu ook in de tuin. Boeken lezen is helemaal geweldig. Ik hoef geen tablet meer mee te nemen.

Jr48 18-06-2022

Ja,klopt,geweldige ervaring

Hij is zijn geld waard,perfecte mobiel, waterdicht,zeer goed ontworpen, mooi beeld,snel,enzenz zeer tevreden

Kersten42 17-06-2022

Wat een prachtig, handig toestel

Ik maak nu een week gebruik van deze telefoon. En ben er heel blij mee. Makkelijk te gebruiken en het grote scherm echt heel handig en luxe. En wat een prachtige foto's maak ik hiermee.

leon1982 16-06-2022

Top telefoon, scherm open en dicht klappen voelt veel steviger als wat ik van tevoren verwachtte. Voor mij is het echt een mini tablet voor 'on the road' echt top!! Zou hem zo weer kopen.

Anoniem 16-06-2022

Handig en degelijk toestel, overftreft de verwacht

Ik was ietwat sceptisch over het vouwscherm, gezien de geluiden hier en daar.
In de praktijk ben ik zeer tevreden en was onnodig ongerust.
voor routine gebruik is de voorkant ideaal, en voor verdere detaillering geeft het vouwscherm een prima beeld.
Enig minpuntje; de App-iconem en icoon mappen worden niet gesynchroniseerd tussen voorkant en binnenkant

Anoniem 15-06-2022

Geweldig toestel

Sinds een maand nu de fold in mijn bezit. Ik vind het een geweldig toestel. Zeer eenvoudig in gebruik met zoveel mogelijkheden die ik nog niet eens geprobeerd heb. Het toestel is snel heeft een heerlijk groot scherm wanneer je hem openklapt. Maar ook het frontscherm is super duidelijk en bijna net zo groot als mijn vorige toestel (s20+). Voor nu alleen maar pluspunten.

AhmetCan 15-06-2022

mijn ervaring met de fold 3

De Samsung Galaxy Z Fold 3 is een super telefoon on geacht alle min punten dat er op de internet werdt versprijdt heb ik de telefoon tog is besteld en heb der zeker geen spijt van.

Alles wat er werdt gezegt op internet als onzin bijvoorbeeld zijden ze dat de fold de scherm snel te zien was maar merk der nog niks van .

Ze zeggen dat het niet tegen stof kan maar valt ook zwaar mee tuurlijk niet ideaal op de strand maar een goeie hoesje kan dat probleem vermijden

Ze zeiden ook is dat de camera heel slecht was maar vindt hem zelf better dan meeste telefoons die nu nieuw uitkomen .

Anoniem 14-06-2022

Samsung toppertje

Watch4 een goede verbetering tov de oude
Snel ,overzichtelijk prachtig scherm
Blijft goed gekoppeld met Galaxy Z Fold3 5G.
Prima combinatie

Jasper9758 14-06-2022

Het is erg fijn voor werk zo kan ik als ik onderweg ben mijn werk programma's openen op groot scherm

Nikkies 14-06-2022

Heerlijk beeld perfect te gebruiken als Ipad
Echt geweldig makkelijk qua bediening. Echt een aanrader.
I love Samsung!!

melladee 14-06-2022

Verrassend goed!

Na lang te hebben getwijfeld uiteindelijk toch mijn Note20 ingeruild voor de Fold Z3. De eerste dag was het even wennen aan voornamelijk de omvang, maar nu moet ik niet meer denken om terug te gaan naar een 'traditionele' smartphone. Ik gebruik het toestel voor zowel prive als zakelijk doeleinden, en in beide is de usability super.

1973claudje 11-06-2022

Wauw ik had niet verwacht dat de fold 3 zulke mooie foto"s zou maken. Ik ben zo blij dat ik deze keus heb gemaakt!!

Lampie64 11-06-2022

Geweldig toestel.

Geweldig toestel.
Zowel het grote als het kleine scherm fantastisch.
Met het voorste kleine scherm even snel iets doen en het grote uitgebreid werken.
Fantastische foto's.