Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart op Kieskeurig.be.

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Super goed apparaat werkt heel goed ligt lekker in de hand heeft een uitstekende batterij
En een goed scherm de camera’s zijn super alles is top

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Bevalt uitstekend ben er erg blij mee . kan zeker aanbevelen Bak up werkt heel plezierig en is makkelijk

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Mooie telefoon met helder scherm, snelle reacties en heeft veel ruimte! Laadt ook snel op en maakt nette scherpe foto's!!!

Anoniem 20-09-2021

Super veel geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

De Samsung is heel makelijk in gebruik. Heeft heel veel geheugen . 1 minpuntje is bij het inzoomen van de camera, krijg je niet echt scherpe foto's. Lekker groot beeld.

Richard307 20-09-2021

Snelle telefoon met een uitmuntende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Ik vind het een superfijne telefoon die ook een goede camera heeft. Vroeger had ik ook altijd Samsung, maar ben op een gegeven moment naar andere merken overgestapt. Nu ik weer een Samsung heb voelt het toch weer vertrouwd

Ayesha 19-09-2021

Geweldig voor gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Het is een hele fijne telefoon. Ik heb zelf een samsung en een huawei gehad en vindt samsung zelf beter.

Teja 19-09-2021

Echt super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Ik ben er heel blij mee, goede kwaliteit voor weinig geld. Mooie scherpe foto's en video's.
Fijn formaat

Lol12 19-09-2021

Geweldige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Ik vind het een goede telefoon, de prijs-kwaliteitverhouding is fantastisch! Ik raad hem zeker aan..

Cor51 19-09-2021

Iets te groot.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Ik vind hem te groot wat onhandig is in je broekzak. Zijn fotokwaliteit is goed, en zijn video kwaliteit is uitstekend

Anoniem 19-09-2021

Heel fijn toestel !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Heb niet speciaal naar de prijs gekeken, maar naar het uiterlijk, de grootte en handzaamheid. In de test kwam ik o.a. deze Samsung A12 tegen en heb die ook gekocht.
Later begreep ik dat dit één van de goedkopere modellen was, maar daar merk ik tot nu toe weinig van. Laadt snel op en batterij gaat dagen mee, wat ik een pluspunt vind, duidelijk scherm, gewoon een fijn toestel.

Inkiewinkie 16-09-2021

galaxy A12

Ik ben heel tevreden over de galaxy A12
Gebruik is voor mij eenvoudig, maakt goede foto's.
Prima toestel met goede battery.

Ilass2 15-09-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

De telefoon is heel erg goed. De batterij doet lang mee, de vingerafdruk aan de zijkant is handig en de gezichtsherkenning. Ik zou hem aanraden want het is gewoon een goede telefoon

Mmhessels 15-09-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Een fijne telefoon. De batterij gaat lekker lang mee. Hij maakt goede foto's en de vingersensor werkt goed.

B v Herwaarde 27-08-2021

vraagstelling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

beste mensen ik hoop dat jullie mijn deze keer vraag NIET verwijderen net z\o als mijn smeekbedes en opmerking over agenda.
wie kan ons helpen zodat wij de EIGEN agenda van Samsung, gezamenlijk kunnen gebruiken ,invullen, afspraken zichtbaar zijn op twee gebruikers en dan op Samsung TAB A en Samsung gsm A12
IK SMEEK OM HULP dit pas sinds juni 2021

Margretvan7 15-08-2021

Superblij met de Samsung Galaxy A12

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

De meest gebruikte apps staan nu vast op mijn startpagina. Ik kan ze daar nu makkelijk terug vinden. Een mooi groot helder scherm.De telefoon heeft mega veel geheugen en werkt lekker vlot. Al ben ik veel met mijn telefoon bezig, de batterij is niet binnen een dag leeg.
Deze telefoon heeft meer dan ik nodig heb. Meer dan genoeg! Blij mee!

Kaat1964 14-08-2021

Eenvoudig maar praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Een eenvoudig maar praktische gsm vind hem wat traag en ook het aanraken/type niet super gevoelig softwarepakket niet echt uitgebreid. Deze voor nood gekocht ivm A71 in de wasmachine is gekomen en abo nog een tijd
loopt. Verder prima en makkelijk bedienbaar toestel.

feneyes 14-08-2021

The battery makes the phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Je kunt van alles schrijven maar de het belangrijkste aan een telefoon is mijns inziens toch wel de batterij duur, in vergelijking met mijn oude iphone 8se gaat deze batterij veel langer mee, ik hoef zeker niet iedere dag op te laden, meestal 1 keer per 3 dagen geweldig die 5000mah accu die in de Galaxy A12 zit

Anoniem 14-08-2021

Voor het eerst een Samsung A12

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Ik heb voor het eerst een Samsung daarvoor altijd een IPhone. Ik ben zeer tevreden over alle functies en over de grote van het scherm

Leentje62 10-08-2021

Heel tev

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Super mooie camera en ik kan er nog mee bellen ook!
Grapje, hij bevalt me heel goed. Hiervoor had ik een j6, de A12 is hierdoor heel bekend voor mij alleen is hij met alles stukken beter

Benaan 10-08-2021

Prijs is goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart

Had een vervangende telefoon nodig voor werk. De prijs was heel aantrekkelijk maar prestaties waren niet wat ik had verwacht. Het scherm reageerde vrij traag en internet werkte ook niet heel snel. Verder wel goede telefoon als het gaat om tijdelijk gebruik