Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

• JUL 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

m**e@l**e.nl 10-07-2021

Niet twijfelen, doen! Geweldig ding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Beter prijs kwaliteit verhouding is er niet in de galaxy A serie. Bekijk de specificaties en je twijfel tussen dit en andere toestellen is meteen weg. Deze A52 is super.

Een 9. Net geen 10 omdat de achterkant het toestel onterecht een "speelgoed achtige look" geeft. Maar er gaat altijd een hoesje omheen. Je krijgt er een hoop performance voor terug.

Mc Best 20-08-2021

Snel en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Overgestapt (verplicht) van Apple naar Samsung, eerst met tegenzin maar nu deze meerdere weken in gebruik is bevalt hij prima. Zeker de camera werk top en de A52 is snel en betrouwbaar.

n**0@g**l.com 18-05-2021

Heel goede telefoon voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De ......... is momenteel het vlaggenschip van Samsung. Maar dat zie je terug in de prijs. De A52 is zeer vergelijkbaar, qua prestaties, batterij enz. En kost nog niet de helft.
5G is nog lang niet overal beschikbaar en de vraag is of je het nodig hebt? Meeste downloads doe ik op WiFi, dus waarom zou ik 5G moeten hebben?
Als dat ook jouw overweging is, dan is dit een bijzonder goede telefoon, voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Veel foon voor weinig geld
  • Goede camera

Minpunten

• Voorgeïnstalleerde apps die niemand wil

A Kose 29-11-2021

Perfect en super snelllll

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Perfect zoals ik eerder had vermeld ja en gewoon super snel daar hou ik wel van zo hoort gewoon een toestel te zijn.

Yorik 28-11-2021

Goed product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Prima toestel, fijn in gebruik. De vingerafdruk vergrendeling zit in het scherm zelf, dit werkt goed. Het toestel is aan de grote kant, dat moet je willen. Ik vind het oke.

Anoniem 28-11-2021

Super snel en niks op aan te merken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

De telefoon is niet duur voor wat je er voor krijgt dus echt een aanrader hij is snel en de batterij is niet snel leeg met gemak kan je 2 dagen er mee doen

HansBl 27-11-2021

Super snel, goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Zeer goed toestel met een uitzonderlijk goede camera. De batterij gaat erg lang mee met 128 gb. ruim voldoende geheugen om foto's en muziek op te slaan. En met een werkgeheugen van 6 GB. ook nog eens lekker snel.

5255Osc 26-11-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Handig in gebruik, goede camera
De Samsung Galaxy A52 is lekker licht. Bevalt goed.
Kortom fijne telefoon!

Gwentje 24-11-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon. Hij ligt heel makkelijk in de hand kwa grootte. Het beeld is heel mooi je ziet hele mooie scherpte in het beeld. De telefoon is snel opgeladen door de snel lader die erin zit dit is heel fijn.

Anoniem 23-11-2021

Super overzichtelijk en eenvoudig mee te werken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Heb eerst een A50 gehad maar deze A 52 is veel comfortabel veel duidelijker. Zal zo weer deze aanschaffen

Kopke51 22-11-2021

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Een goed en goedkoop toestel dat alles kan en er er goed uitziet en met een goede kamera niks mis mee

Iepie 21-11-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Ben zeer tevreden mooi helder beeld mooi formaat handige telefoon ben er zeer blij mee hoere hoera hoera

Rachidamri 21-11-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

De telefoon is prima, zeer fijn en duidelijk in gebruik, goede kwaliteit, geweldige prijs, waar voor je geld.

Perike 17-11-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Kan tot nu toe alleen nog maar positief zijn
Doet alles wat een goede smarphone behoort te doen
kortom een topper

Markjm85 17-11-2021

Goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Zeer tevreden. Ook blij dat de accu langer mee gaat. Goede camera's en ben ook blij met de grotere opslagcapaciteit.

Anoniem 17-11-2021

Rot telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Telefoon loopt vast.. oproepen bijna onverstaanbaar. Super belachelijk dat dit nog kan anno 2021. Ik zou het niemand dan ook aanbevelen deze toestel

RJKeiman 16-11-2021

Heerlijke snelheid en geheugen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Zeer tevreden over deze telefoon. Een verademing tov mijn Nokia's hiervoor. Basisgeheugen is ruimschoots aanwezig dus ff geen extra sd noodzakelijk.

Savelkouls 16-11-2021

Mooi formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Tot op dit moment kan ik alleen maar lovend zijn over mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy A52, en hij maakt ook nog geweldig mooie foto's.

haan67 16-11-2021

Verrassend compleet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Heb de telefoon sinds 2 weken voor mijn werk, ik ben verrast door de compleetheid, een vloeiende werking, mooi helder beeldscherm met goede kleuren en niet onbelangrijk: de accu gaat erg lang mee, niet elke dag opladen! Zoals ik in de titel laat terugkomen: een complete telefoon voor niet te veel geld.

Evi87 16-11-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Mooie telefoon erg praktisch en functioneert goed. De vingerscan gaat snel en er zit een gezichtsherkenning maar ook de code en patroon kan je kiezen voor ieders wat wils. En dan hebben we de camera die is zo goed maakt echt super mooie foto's en je hebt allerlei functies erop echt ongelooflijk je kan bijvoorbeeld close up , single take fun foto's weer voor ieders wat wils. De display is ook erg goed mooi helder en duidelijk. Als je niet te veel wil uitgeven dan zou ik zeggen kies deze want voor het geld is dit echt een topper eigenlijk een koopje want met deze telefoon kan je zoveel !