Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

• JUL 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

m**e@l**e.nl 10-07-2021

Niet twijfelen, doen! Geweldig ding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Beter prijs kwaliteit verhouding is er niet in de galaxy A serie. Bekijk de specificaties en je twijfel tussen dit en andere toestellen is meteen weg. Deze A52 is super.

Een 9. Net geen 10 omdat de achterkant het toestel onterecht een "speelgoed achtige look" geeft. Maar er gaat altijd een hoesje omheen. Je krijgt er een hoop performance voor terug.

jae pand 26-10-2021

Kan nog wel wat aanpassingen gebruiken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een redelijke prijs was de reden van aanschaf. Gebruiksgemak is ok, persoonlijk vind ik m prettiger dan de iphone apple die ik eerst had. Nadeel, je zet al snel per ongeluk het toestel uit. de uitknop zit vlakbij de volume knop en ongewild heb je beide in 1 x te pakken, waardoor je opnieuw moet opstarten. Het beeld is goed, maar in zonlicht niet meer te lezen/zien. Ook kan je niet in 1 opslag zien hoeveel er nog op je batterij zit. eerst inloggen. rete irritant. Datum mag ook wel wat duidelijker aangegeven worden op je start scherm. tijd is goed leesbaar. Ook heeft hij net zoals de iphone rete irritante meldingen zoals bv. wordt Samsung lid. De agenda ook wat minder handig dan de iphone. . contacten ook niet zo prettig omdat je eerst naar de I moet gaan voordat je de naw gegevens van je contact ziet. Door de lage prijs is er mee te leven maar er kan wel het e.e.a verbetering gebruiken

Pluspunten

• prijs
  • hele goede camera

Minpunten

• onleesbaar i d. zon
  • knop aan/uit/ volume te dicht bij elkaar

n**0@g**l.com 18-05-2021

Heel goede telefoon voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De ......... is momenteel het vlaggenschip van Samsung. Maar dat zie je terug in de prijs. De A52 is zeer vergelijkbaar, qua prestaties, batterij enz. En kost nog niet de helft.
5G is nog lang niet overal beschikbaar en de vraag is of je het nodig hebt? Meeste downloads doe ik op WiFi, dus waarom zou ik 5G moeten hebben?
Als dat ook jouw overweging is, dan is dit een bijzonder goede telefoon, voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Veel foon voor weinig geld
  • Goede camera

Minpunten

• Voorgeïnstalleerde apps die niemand wil

Mc Best 20-08-2021

Snel en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Overgestapt (verplicht) van Apple naar Samsung, eerst met tegenzin maar nu deze meerdere weken in gebruik is bevalt hij prima. Zeker de camera werk top en de A52 is snel en betrouwbaar.

h**g@h**e.nl 18-08-2021

Kwaliteit/prijs verhouding prima

Vriendelijk in gebruik,
Overzichtelijk
Ligt lekker in de hand
Mooie heldere foto's

Pluspunten

• Vriendelijk in gebruik
  • Overzichtelijk

Nic_ole70 26-01-2022

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super in prettig in gebruik, erg gebruiksvriendelijk dus, een goede camera en een gsm van mooi van formaat. Top product!

Ryan65 25-01-2022

Vertrouwd samsung toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Normaal kreeg ik altijd een toestel van het werk en dat zat in het hoge segment. A52 zit in het middensegment, maar is eveneens een goed toestel. Ik ben zeker weer content over de foto's. Het is een prettig toestel, gelijk aan mijn vorig de galaxy 7S

Ineke59 25-01-2022

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind de A52 een fijn toestel ligt goed in de hand .
Batterij gaat lekker lang mee je kan ruim een dag met de batterij doen dat is wel prettig vind ik
Verder is de A52 best snel reageert goed
Verder is het design vrolijk en daarom heb een doorzichtig hoesje gekocht zodat de kleur zichtbaar blijft.kortom een leuk toestel voor een leuke prijs

Frankkey 25-01-2022

Een degelijke smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Goede prijs kwaliteit verhouding.
128 GB
Snel opgeladen
Licht goed in de hand
De Samsung apps zijn verbeterd

Willemientje 25-01-2022

Super goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Echt een hele goede telefoon,
De a52 is heel snel en heeft veel mogelijkheden!
Ik ben er heel blij mee!

Mir27 25-01-2022

praktisch in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb mijn oude Samsung omgeruild voor de Samsung Galaxy52, makkelijk in het gebruik, tevreden over de duur van de accu, en fijn dat ik de opladers kan gebruiken mijn oude Samsung. Door de 3 Camara's en de hoeveelheid pixels maakt hij mooie scherpe foto's.

PeggyV 24-01-2022

Handige en snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een handige en snelle telefoon. Ik dacht dat hij wat aan de grote kant zou zijn vooral ook omdat ik niet zo'n grote handen heb maar dat is niet het geval. Hij bevalt dus helemaal prima!

Anoniem 24-01-2022

Samsung A52

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Top telefoon met goede camera en snelle werking. Biometrische inlog d.m.v. vingerafdruk en/of oogscan.

peter1410 23-01-2022

tot nu toe verassend

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

het moet nog echt wel wennen, er zitten veel mogelijk heden op het toestel.
Ik doe mijn best om overal achter te komen

Kaatje1961 23-01-2022

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Had hiervoor een A40, en vanaf het begin niet fijn gevonden. Dus ik was blij dat ik met mijn abonnement over kon naar een ander toestel. Een A52 nu ben ik super blij. hij is Voordelig in aanschaf en hij doet wat ie moet doen, lekker makkelijk in bediening, en na mijn idee snel.

Hulisha 23-01-2022

Geweldige prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb mijn samsung galaxy a52 nu bijna een maand en ik heb bijna geen opmerkingen kver deze telefoon. Het is een mooie telefoon met een batterij die lang mee gaat. Ik vind het persoonlijk wel iets te groot, want ik heb nou niet echt hele grote handen. Verder echt een top ding!

hylkedb 23-01-2022

goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

De telefoon is er handig om te gebruiken. heeft een fantastische batterijduur en ook een fantastische camera.

Anoniem 23-01-2022

Geeft goed aan hoeveel tijd nodig is om te laden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Geweldig toestel met voldoende geheugen en groot scherm. Voldoende accu voor 2 dagen gebruik. Snelle opstart.

ADRIANNE 23-01-2022

Werkt perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Gebruik hem voor mijn werk. Goed toestel mooie foto's en geheugen ruim voldoende. Batterij gaat minstens 2 dagen mee.

Tijn123 20-01-2022

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / wit / (dualsim)

Hele fijne telefoon. Hij heeft een goede batterij, houd het dus lang vol maar laad ook snel op. Scherp beeld, en erg snel.