Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Peter71 25-09-2021

Super toestel erg blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Horloge er bij zou top zijn kan ik goed combinerenbij dit toestel A22 5G hij is voor mij super functieneel echt en aanrader

Simen 24-09-2021

Super mobieltje

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Na de A51 nu dus de 22. Batterijen gaan lang mee. Hele dag mee bezig en nog lang niet leeg. Wat ik erg handig vind is dat de "vingerafdruk knop" aa de zijkant zit. Veel makkelijker. Deze voldoet voor mij geweldig

WillemFG 24-09-2021

Je blijft ontdekken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Een geweldig ding. Hiervoor 7 jaar een ander merk gehad. Helaas overleden dus maar weer terug naar de. Galadiner. Wat een ontwikkelingen. Je blijft ontdekken en leren. Echt leuk.

Sylvie100 24-09-2021

Prima toestel voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Tot nu toe is mijn enige bezwaar het formaat van de telefoon. Veel te groot. Aanbod van kleinere telefoons in deze prijsklasse is minimaal. Ik kon er slechts één vinden, maar die voldeed niet aan mijn wensen. Toestel is snel, kan geheugen bijgeplaatst worden, doet lekker lang met de batterij.

Ard1 23-09-2021

perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Buitengewoon te spreken over mijn nieuwe Galaxy A22. Heerlijk groot display, gemakkelijke bediening. Gezichtsscan als ontgrendeling werkt heel fijn.

Anoniem 23-09-2021

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Hele goeie batterij, prijskwaliteit verhouding goed! Sterke telefoon! Mooi groot! Goeie camera! 5G is super!

Bonnettie 21-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Hele fijne telefoon groot scherm betaalbaar 5G klein min puntje jammer dat op het icoontje van b.v. WhatsApp of Gmail geen melding wordt aangegeven

Andropos 21-09-2021

heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

ik ben erg blij mee! function are absolutely fine as budget smart phone give you a 5G possibility which lives it updated in teh new gtrends of androids.

Yessie 20-09-2021

Doet wat ie moet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Het scherm is fijn groot. Hierdoor kan ik beter werken met m'n telefoon aangezien ik er bijna alles doe. Hij werkt snel. Hij is stevig en voelt goed in de hand. Foto's maken is geen top kwaliteit, maar prima voor de prijs die betaald

Peter v L 20-09-2021

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Een heel fijne telefoon, duidelijk mooi display, snelle processor. Echt goede Samsung kwaliteit. Een aanrader.

Melissa205 20-09-2021

Lange baterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben blij met dit product omdat het een langere baterij heeft en het heeft leuke kenmerken. Wat ik minder goed vind is dat telkens de oogbescherming aan gaat.

Anoniem 20-09-2021

Verassend compleet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Snel, helder, veelzijdig en betaalbaar. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en een aanrader voor iedereen

Jan059 20-09-2021

Prettig, snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Erg tevreden met de prestaties, mooi scherp beeld, genoeg ruimte voor veer apps.
De grootte is erg prettig als je het toestel gebruikt, maar past wat minder goed in mijn broekzak. Een goede aankoop

Edvb 20-09-2021

Werkt prima.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Vorige toestellen waren nog al eens lastig om een tekst in te typen. Bij dit toestel heb ik minder last van 2 aanslagen tegelijk.

Anoniem 20-09-2021

leuke telefoon met veel mogelijkheden....

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

t is ff wennen, maar het werkt perfect......goede camera in het toestel....prima telefoon voor dagelijks gebruik

Anoniem 19-09-2021

Mooie telefoon machine

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Wat een geweldige telefoon voor zo,n prijs. Een mooi groot scherm met geweldige kleuren. Snel en oerdegelijk. Het gevolg van een groot scherm is natuurlijk een grote telefoon en dat is niet altijd handig. Maar kort en goed een fantastische telefoon voor een fantastische prijs. Klasse Samsung

Anoniem 19-09-2021

Opladen erg traag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Het is opzich zelf een goede telefoon alleen duurt het opladen erg lang en is hij ook vrij snel leeg

m**r@h**l.com 07-09-2021

A22

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / grijs

Ik ging voor de a21, maar ben uiteindelijk gegaan voor de a22. Reden meer geheugen, 5G ready. Mooi model, ben blij met de overstap van Huawei naar Samsung.

Gaitman 14-08-2021

Prima toestel! Voldoet geheel aan verwachting!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Prijs/Kwaliteit verhouding uitstekend. Android versie actueel. Maakt goede foto's. Ruim voldoende opslagruimte. Samsung apps ook handig en werken goed.

Itizsveny 09-08-2021

De telefoon is van verwachte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik had hier voor de galaxy A6 door de betrouwbare kwaliteit blijf ik bij samsung genoeg keuze voor elke prijs en even goede kwaliteit.

Ik blijf maar twijfelen tuseen de galaxy A22 en A12 omdat de A12 heeft streo geluid en is een klein beetje kleiner.
Maar de A22 is sneller en heeft een betere beeld en camera kwaliteit.

Ik heb liever dat de camera in een balk zit en niet los of naar beneden tussen het scherm.
Ik heb liever een rechthoek scherm dan dat het scherm is afgerond.
De camera stelt bijna niet bij als die dat wel doet duurt het lang.

Voor de rest is dit een hele fijne telefoon.
Heel snel met updaten en opstarten.
Hele fijne vinger afdruk scanner.