Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs op Kieskeurig.be.

Anoniem 21-10-2021

Mooi toestel met veel geheugen en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Veel geheugen, top product. Snel, mooi groot scherm en duidelijk beeld. De kleuren zijn mooi, foto opties vergelijkbaar met een digitale camera . Geen professionele maar dichtbij genoeg.

Suza 21-10-2021

Kan beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Ik vind het een groot en zwaar apparaat. Opladen gaat langzaam terwijl er snelladen staat. Verder doet hij het goed en snel. Mooie foto's kun je er mee maken

Moh2008327 21-10-2021

Het telfoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Het tefoon ladt te snel . makt mooie foto en video . Heeft mooie scherm . heeft haarde geluid verder is als goed

Koen17 21-10-2021

Top kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Heel goed toestel en al helemaal voor die prijs! Prima camera, razendsnel en ook nog 5G. Zeker aan te bevelen

Arjen05 21-10-2021

Super snel en handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

De Samsung is lekker snel, veel sneller dan de A10 die ik eerst had, ook is de Bluetooth verbinding super goed.

Billabong 21-10-2021

Mooi formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Voor mij nog even wennen, maar wat ik er nu al allemaal mee kan, wow. Voor mij een vooruitgang. Had ik eerder moeten doen......

ISchaap8 20-10-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Prettige telefoon, formaat ligt nog net lekker in de hand. Helder beeld. Camera's zijn ook prima, niet uitmuntend maar zeker voldoende. Opstarten gaat redelijk snel. Een minpuntje vind ik een aantal vaste apps die erop staan en ik elke keer als ik ze verwijder er toch weer automatisch op worden geïnstalleerd.

Fleur 64 19-10-2021

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Heerlijke mobiel vooral vanwege het grote scherm ivm slecht zien Makkelijk om mee om te gaan Had hiervoor ook een Samsung een J5 Ben blij qua kosten dat deze niet zo duur is

Zwerver1950 19-10-2021

Prima product.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Gewoon goed dat vind ik meestal van,
Samsung betrouwbaar product.
Dus uitstekend in gebruik .
N degelijk product.

Greete 16-10-2021

Waardige opvolger van de s7

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Zocht vervanger voor S7. Tot nu toe verrassend toestel met extra plus battery duur. Klein minnetje. In tegenstelling tot s7 kan a22 niet draadloos opladen.

Chris 02 16-10-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Hij is gemakkelijk in gebruik. Je kunt alles simpel overzetten.Mijn schoondochter gebruikte mijn spelletjes die deden het zo snel dat ze eigenlijk gelijk van telefoon wou veranderen.

MONICA41 15-10-2021

Slechte onduidelijke selfie camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Hele slechte selfie camera in het donker... zeer onscherp. Wazig en zeer onduidelijk. Dus niet tevreden over.

Anoniem 15-10-2021

Samsung a22

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Goed beeld veel functies makkelijk in hand niet te dik
Alleen met bellen zet telefoon zelf Bluetooth aan en soms zelf telefoongesprek in wacht zetten etc maar verder goed

Wim77 15-10-2021

Batterij langer mee dan verwacht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Hij heeft een mooi groot scherm. En lekker snel. En je doet, lang met de batterij. Heb nu een donker grijs kleur. Een aanrader.

Edjen71 14-10-2021

Goede telefoon voor de prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Goede telefoon. Moest wel ff aan de grote wennen. Ik had hiervoor een kleinere. Maar het is maar even, dan ben je er aan gewend.

Christy2220 14-10-2021

Beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Het is een fijne mobiel, alleen het beeldscherm flikkert soms of loopt vast. Ik hat laatst ook dat 1 letter het niet deed. Als volgt deed ik het beeldscherm uit en hij deed het weer

Nicolevc 14-10-2021

Fijne smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Ben zeer tevreden met deze smartphone. Altijd een Samsung uit de S serie gehad. Maar deze uit de A serie is ook prima.

Nvp25 11-10-2021

Super fijn product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Super blij met mijn Samsung a22. Mooie foto's kan je ermee maken mooi duidelijk. Ligt lekker in de hand. Heb altijd al een Samsung gehad wil geen ander merk.

bob271 11-10-2021

Mooie telefoon voor goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

Zeer mooie telefoon voor een goede prijs. Scherm ziet er mooi uit (vanaf dichtbij zie je wat pixels, maar van verder/gebruiksafstand is het scherm heel mooi). Daarnaast een mooie plek voor de vingerafdrukscanner (in de aanknop). Klikje als je op de aanknop drukt klinkt misschien wat goedkoop, maar dat is het enige negatieve wat ik kan bedenken.

Anoniem 08-10-2021

hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs

ik heb hem nu al een maand en hij i susper fijin aleen alsje 5g aan staat loopt ie wel snel leeg maar dat maakt niet uit want dat is bij iedere telefoon hij looppt geweldig gene haperinging