Samsung Galaxy S20 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ed Hofstede 01-12-2022

Wereld telefoon

Laad snel op, batterij gaat lang mee, toestel is snel, mooi van gewicht (niet te licht) maakt prachtige foto's

Jonanna63 24-11-2022

Fijne telefoon met groot scherm

De Samsung S20 FE is een gebruikers vriendelijke telefoon, ligt goed in je hand en mooi design en kleuren.

Jave 21-11-2022

Goed apparaat, zelfs nog in 2022.

Samsung's Galaxy S20 is Samsung's vlaggenschip apparaat uit 2020. Maar alleen omdat het al 2 jaar oud is, betekent niet dat het nu geen goede aanschaffing is. De camera is uitstekend, het scherm is prachtig, de batterij gaat de hele dag mee en met Samsung's recente OneUI 5 update gaat de telefoon sneller dan ooit. Voor alles van gaming tot films and video is de Samsung S20 een aanrader, ook al is de processor al wat veroudered. Het ontwerp van de S20 is misschien een beetje saai, vooral in vergelijking met de eerdere S10, maar het is zeker geen lelijke telefoon. Het glas op de achterkant is wel makkelijk vies te maken met je vingerafdrukken, dus je zou wel vaak moeten schoon maken. Maar dat gaat makkelijk met zo'n microfiber doekje. Denk er wel aan dat deze telefoon al 2 jaar oud is. Software support nadert zijn einde, dus verwacht geen grote updates meer. Als je niet per se het nieuwste moet, maar nog steeds een telefoon met een premium feel wilt, is de S20 een echte aanrader.

Anoniem 18-11-2022

super gaaf, erg blij mee

Duidelijke verbetering ten opzichte van de S10 mijn vorige tel. Snel duidelijk en helder display en mooie foto's

TheDutchHunter 06-11-2022

Goede telefoon

Een goede telefoon net iets goedkoper dan de S20+ maar volgens mij met practisch dezelfde functies. Hij is natuurlijk iets minder snel dan de S20+ maar daar merk je eigenlijk niks van. Dit zelfde geld ook voor de camera. Over het algemeen ben ik meer dan tevreden met deze telefoon die dus de groote heeft van de plus maar niet de prijs draagt van dat model.

Anoniem 29-10-2022

Stevige kast, mooie uitstraling.

Ik vind het een fijn toestel.
Laat hem.veelvuldig vallen( niet altijd van heel hoog hoor), maar is na 2 jaar nog steeds heel. Ben geen uitgebreid gebruiker, dus kan niet heel veel over alle functies vertellen.
Minpuntjes heb ik wel een paar. Vind hard/zacht knop erg omslachtig. Moet om geluid hard of zacht te zetten eerst het smalle plaatje rechts op foto 1 aantikken op de 3 puntjes. En heb ook geregeld dat ik hem opnieuw moet opstarten om weer internet te krijgen. En batterij is na 2 jaar vrij snel leeg. Maar verder een goed toestel.

Anoniem 27-10-2022

Samsung S20 - prima telefoon

De Samsung Galaxy S20 is te gebruiken als DualSIM. Het heeft een betere accuduur dan de S10. Het camerasysteem mag er wezen en het ontwerp van de Galaxy S-serie heeft zich inmiddels bewezen, maar het is misschien niet zo spannend meer door een gebrek aan vernieuwing. De hogere verversingssnelheid laat het toestel daarnaast soepel aanvoelen. De (gezicht)ontgrendeling kan soepeler, weten we van sommige andere toestellen, maar verder laat deze smartphone maar weinig steken vallen.

Pack70 26-10-2022

Uitstekende telefoon

Opvolger van mijn S10. Zeer tevreden, mooi toestel, ligt lekker in de hand. Mooi scherm en goede camera!

Lazslo 26-10-2022

Goede kwaliteit telefoom

Het is na 2 jaar nog steeds erg snel, mooi en het heeft amper beschadigingen op het scherm (al laat ik hem best vaak vallen en heb dus al veel schermen gebroken).

MarianV 26-10-2022

Outlook is jammer

Synchroniseren van outlook krijgt niemand hier voor elkaar. En al snel krasjes op m'n beeldscherm,jammer.

Naomi0409 24-10-2022

Goede smartphone

Perfect toestel maakt mooie foto's, snelheid is top net als de functies. Helaas is ook deze niet erg goed bestemd tegen krassen of evt vallen. Maar met een hoesje een top telefoon

Sven schepers 24-10-2022

Ik heb deze telefoon al een hele lamge tijd en hij werkt fantastisch ik zou deze telefoon aan men vrienden aanbevelen het is een fantastisch appperaatje.

Anoniem 19-10-2022

Prachtige Galaxy toestel!

Altijd al een galaxy toestel gehad. Toch een uitstapje gemaakt naar een van de goedkopere merken. Wat een omslag, kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en algemene besturing gingen 10 jaar terug in de tijd. Lang getwijfeld, maar alsnog de s20 FE aangeschaft. Als een weder geboorte, zo fijn! Toestel lekker snel, besturingssysteem eindelijk weer logisch, en geen toestel wat zulke mooie foto's maakt. Geweldig keuze geweest.

Sander s 22 19-10-2022

Prima telefoon

Prima telefoon systeem werkt goed en snel alleen batterij capaciteit gaat snel berg afwaarts en helaas buiten de garantie periode

Anoniem 18-10-2022

Snel en duidelijk en goed in te stellen voor mij

Helemaal tevreden met mijn s20fe. Goed in te stellen naar mijn wensen en gebruik. Zeer tevreden er mee.

Heksje86 17-10-2022

De telefoon bevalt zeer goed. De camera maakt mooie foto's en het geluid is ook prima. De extra apss van samsung zijn ook erg fijn.

Addyaddyaddy 16-10-2022

Kom van een s9 af. Beeld, accu, snelheid is weer lekker. Alleen het geluid, dat is echt minder. Oh en de opslag is ook prima voor elkaar. Voor nu nog geen 5g toestel nodig.

Standaman 16-10-2022

Snelle mobiel met sprankelende display

Snelle bediening. Camera is wel beperkt - geen mogelijkheid om formaat (mp) aan te passen en tegen (kunst)licht in fotograferen heeft ook geen correctie mogelijkheid achteraf. Keyboard is net te gevoelig voor swipe in vergelijking met mijn vorige Galaxy S, waardoor er vaak opnieuw geswiped moet worden of uiteindelijk tekst intikken ipv swipen. Batterij gaat veel langer mee dan vorige galaxy, waar ik voorheen dagelijks minstens 1x moest opladen is dat nu 1x per 2 dagen bij redelijk gebuik. Interface is goed door te komen. Mooi design. Handig in gebruik en installatie.

PeterY 15-10-2022

Zeer fijne en gebruiksvriendelijk telefoon.

Vanaf dag 1 ben ik weg van deze telefoon. Enorm goed gebruikersgemak, zeer scherpe foto's en een goed besturingssysteem. 1 nadeel. Na nu ruim een jaar de telefoon te hebben gebruikt, is de kwaliteit van de batterij aardig verminderd.

AnnaP0806 14-10-2022

Helaas geen fijn model

Helaas werken diverse apps niet naar behoren, op mijn vorige telefoon (s10) werkte deze apps wel (denk hierbij aan de Qualler App) dit is een app die noodzakelijk is voor mijn werk. Camera veroorzaakt eindeloos veel foutmeldingen. Telefoon valt vanaf het begin af aan regelmatig zomaar uit en herstart zichzelf automatisch. Snelheid is ten opzichten van de S10 ook een achter uitgang, helaas de eerste galaxy telefoon die zeker niet bevalt. Daarnaast is het toestel ook erg zwaar.