Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 271 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,1

Dennis12 24-09-2021

Handige applicatie eigenschappen

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Wat mij specifiek ligt is: dat ik bijvoorbeeld een tabblad van een app kan openen tijdens dat ik bijvoorbeeld een YouTube filmpje kijk

HvdP 24-09-2021

Geweldige accu en snelle vingerafdruk scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Ik kom van een S10 E, dan is de S20 FE een behoorlijk stuk groter. Maar na een paar dagen was ik er al aan gewend. Vooral de accu duur is een enorme verbetering. Het vlakke beeldscherm ziet er mooi uit en het 120 Hrz scherm is super. Ik ben blij met mijn overstap!

Emin58er 24-09-2021

Geweldige Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Het is een super goede telefoon voor deze prijs ik zou hem als nog halen als hij duurder was. Het is een snelle en lekker grote telefoon, perfecte telefoon!

Anoniem 24-09-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Ik ben erg blij met deze telefoon, hij werkt goed. Hij valt lekker in de hand. Mooie scherm kwaliteit.

Fransjewa 23-09-2021

Mooie robuuste superfunctionele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Heel tevreden met gebruiksgemak en mogelijkheden en batterijduur. Verder maakt hij ook mooie foto's.

Joy1 23-09-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Het is een fijne telefoon, met goede camera en veel opslag geheugen. Werkt zoals je van de S-lijn verwacht

Koos12345 23-09-2021

Wat je er van mag verwachten.

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Top apparaat prijs verhoudingsgewijs. Lekker snel en leuke camera functie. Levensduur batterij is ook lekker

Yvon007 23-09-2021

Top telefoon, leuke kleur

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Ben blij dat ik weer een S variant heb aangeschaft, werkt voor mij duidelijk beter dan de andere modellen. Lekker snel, batterij is helemaal prima. Helemaal tevreden dus! Omdat het een FE is is de kleur helemaal leuk, eens wat anders dan zwart of wit.

Anoniem 22-09-2021

Hij is minder snel dan verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Hij voldoen redelijk maar minder dan ik had verwacht op alle vlakken. Maar goed ik zit twee jaar aan dit toestel vast en dan hoop ik dat jullie een goede vervanger hebben. Anders stap ik toch echt over naar oppo of een ander toestel. Gr

GingerDanger 22-09-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Inmiddels aan paar weken in gebruik en nog steeds zeer tevreden. Accuduur valt ook alles mee, vaak aan het eind van de dag nog wat over. Erg blij mee en zeker aan te raden.

LittleSS 22-09-2021

geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

helemaal blij met de samsung galaxy s20 fe voldoet aan al mijn eisen en ben geweldig geholpen door de medewerkers van samsung service zelf.
dus bij deze hartstikke bedankt voor jullie hulp!!

Demi99 22-09-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

De verhouding van prijs en kwaliteit is geweldig! De telefoon is snel, waterbestendig, heeft een prima kwaliteit camera's en de speakers werken goed. Net zoals alle andere Samsungs kan de telefoon tegen een stootje. Tot slot ziet de telefoon er prachtig uit met de mint green achterkant.

Arent 21-09-2021

Wederom een prima Samsung telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Ben al jaren fan van Samsung en als het product zo goed blijft heb ik geen reden om over te stappen.

Wouter678 21-09-2021

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Erg tevreden met mijn nieuwe telefoon. Niet te groot, goede batterij, werkt snel en voldoende opslag. Alles wat ik nodig heb. Had hiervoor een s9, die was ook goed, maar alles van deze telefoon is een stuk beter.

mrdnote 21-09-2021

Snelle, stevige phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Mijn vorige Galaxy was een S10, en de S20 is weer een stukje beter op gebied van camera en batterij.

Anoniem 21-09-2021

Geweldige performance

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Samsung S20 FE is een waanzinnige telefoon, super aankoop van het jaar geweest. Reageert vlot, anticipeert op je gebruik; als je de telefoon in de avond gebruikt dan reduceert zichzelf qua verlichting. Ook als je bijv. vlak voor wekker wakker wordt en je pakt je telefoon dan krijg je melding of de ingestelde alarm uitgezet kan worden voordat het afgaat. Qua foto's maken is het loepzuiver netzo met filmpjes maken. Kan in principe geen enkele minpunt bedenken.
Is zeker 1000% aan te raden om de Samsung S20 FE aan te schaffen!!

Siema 21-09-2021

Geweldige telefoon voor een klein prijsje

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Deze telefoon is voor de prijs echt een koopje. Het is ideaal voor mensen die een klein budget hebben. Het beeldscherm is mooi groot en helder. De batterij gaat de hele dag mee en laad ook nog snel op. En het geluid is super. Er zit een snelle processor in en je kan gemakkelijk alles van je oude telefoon overzetten naar je nieuwe.
De plastic achterkant maak dat deze achterzijde tegen een stootje. Screenprotector is genoeg voor dit toestel.
De camera is super en met de groothoek-lens maak je bijzondere plaatjes. Zowel bij veel en weinig licht maak deze super foto's. Je kunt met dit toestel oneindig zoomen. De 3e camera maakt het mogelijk om nog verder maar wel scherp, in te zoomen.
Daarnaast heeft het toestel ook dual sim.Naast 128 opslag is deze ook nog uit te bereiden.
En wat belangrijk is om te weten is dat je met deze S20FE geen oordopjes met audioaansluiting hebt. Hou er dus rekening mee dat je ear buds erbij moet aanschaffen.

Anoniem 20-09-2021

Goed en snel en prijs is mooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Prijs kwaileits verhouding is heel goed vind ik hij is mooi snel en heeft alles wat je nodig bent en de draadloos laden functie

Eirini 20-09-2021

Wonderfull device <3

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

The device has a very sexy design with a very good screen and camera. I like very much the back view of the mobile that doesn't be glass.

Anoniem 20-09-2021

Camera scherp, snelreagerend telefoon. amazing

Geschreven voor: Samsung Galaxy 128 GB / cloud mint / (dualsim)

Super model met snel reagerende functies, camera is als een fototoestel. In 1 zin gezegd, gewoon AMAZING