Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / grijs / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / grijs / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 01-07-2022

Mooi design, geweldige besturing

Hele fijne telefoon. Mooi scherm en goede besturing. Makkelijk koppelen met alle andere Samsung apparaten. Werkt bijna automatisch. Geweldig gewoon!!

Anoniem 30-06-2022

Geweldige mobiel

Ik vind het een geweldige mobiel zeer snel en de prijs er voor kan nog hij presenteert goed met de apps

Anoniem 29-06-2022

Ik ben hartstikke tevreden. Doet alles wat het moet en dat echt goed de camera is super goed en het is ook snel voor een mobiel in deze prijsklasse

Anoniem 29-06-2022

Super mooie, leuke en grote mobiel

Een super mobiel die niet TE breed is wel hoog, en wat een prachtig beeld met video's kijken, of series en films. Geeft mooi geluid, typt lekker, ik ben Samsung erg gemist. Toppers zijn het en een Topper van een mobiel helemaaaal happy :D

Heerlijke fijne telefoon

Makkijk te bedienen fijne felefoon zelfs voor mij alles is overzichtelijk ja ik ben verslaaft aan samsung

A vd l 29-06-2022

Fantastisch. Perfecte telefoon. Ben er zo blij mee

Ik ben er zo blij mee. Is de perfecte smartfone voor mij. Ik had de a12 maar deze is veel beter. Uitgebreider. Super ding

Geweldige Samsung Galaxy A22 5G voor weinig geld

Vele apps, maar maakt ook prachtige foto's en video's
Kreeg complimenten over scherpte en kleurweergave.

Galaxy A22 5G onopvallend met zeer de moeite waard

In het assortiment van Samsung kwam ik uit op de A22 5G. Op het eerste gezicht een normale telefoon uit de A serie. Eenmaal in gebruik genomen werkt deze telefoon geweldig goed. Een prima product met alle functies die je kan bedenken. Een beetje een wolf in schaapskleren. Door de 5G toevoeging is dit een telefoon die echt een tijd mee kan.
Het toestel is snel en heeft geen enkele moeite met zware apps. Het scherm is heerlijk groot en geeft een prima beeld. De accu gaat lang mee en het opladen gaat supersnel. Met de hoop dat er een update naar Android 12 aan komt is dit een voor mij de ideale keuze.

Ren62pk 28-06-2022

Uitstekende telefoon , groot makkelijk in gebruik.

Ik heb vele verschillende mobiele telefoons gehad, maar galaxy Samsung A22 de mooiste en beste mobiele telefoon. Grote display, om teksten te schrijven makkelijk te bedienen toetsenbord en maakt uitstekende foto's

Anoniem 28-06-2022

Dit toestel is er 1 van waarom niet eerder bedacht en ook nog waarom heb ik zelf niet eerder beter gekeken in de shop

Anoniem 28-06-2022

Hij werkt goed en ben er heel blij mee

Werkt goed en kan er goed mee op weg en heefd mooi functies en gaat snel ben er echt blij mee groetjes

M1985 27-06-2022

De telefoon is onhandig groot en wat traag, vooral foto's maken gaat niet heel soepel.
Ik had hiervoor de S10 en deze was een stuk vlotter.

Bobby 2212 27-06-2022

Heel goede smartphone

Mooie telefoon, makkelijk te gebruiken en ben ik helemaal gelukkig ermee! Ik kan iedereen wel aan bevelen!

TOMMEL 27-06-2022

Gewoon goede telefoon

Wat een topper van een toestel de a22 5g, makkelijk in gebruik en geheel van deze tijd, de beste Phone die ik ooit gehad heb en voor een leuke prijs top samsung een telefoon voor mensen met een smalle beurs

Roef 26-06-2022

Beste toestel ooit

Mijn beste Samsung ooit,en wat een gemaak Samsung smart switch ,blij met dat progamma wat een uitkomst,plus wat werkt 5g supersnel op de aa22 5g

Jacolies 26-06-2022

Zeer uitgebreide smartphone, voor goede prijs.

Deze Samsung heeft alles wat je van een smartphone verwacht. Het scherm is fijn groot en toch ligt hij prettig in de hand. En de prijs is natuurlijk een belangrijke reden waarom ik dit toestel heb gekozen!
Batterijduur is zeer goed
Snelheid is prima
Full-HD scherm, mooi scherm
Prijs/Kwaliteit is zeer goed
Software updates voor lange periode.
Kortom, prima smartphone.

Anoniem 26-06-2022

Super tevreden weer met deze a serie. Doet niks onder van de s series. Ik blijf zeker bij de samsung telefoons

Anoniem 25-06-2022

Hele goeie telefoon voor klein budget

Je kan gewoon alles met deze telefoon doen. Mooie foto's, mooi geluid. Ruime opslag ruimte, voorbereid voor 5g. Ik doe alles op mijn telefoon en ik ben uiterst tevreden. Hier voor had ik een j4+ en dit is echt een upgrade.

Anoniem 25-06-2022

Fijn in de hand en voor de portemonnee

Dit noem ik een zeer vriendelijke telefoon om te gebruiken. Mooi formaat, ligt lekker in de hand en de pictogrammen zijn makkelijk te vinden. Voor zijn snelheid en capaciteit is de prijs ook nog eens zeer vriendelijk! De camera maakt superscherpe foto's. Ik gebruik deze telefoon ook voor mijn werk en hij kan alles aan. Jong en oud zullen er plezier van hebben.

Anoniem 24-06-2022

Snel, scherpe prijs, veel geheugen.

Zeer scherpe prijs voor een goed uitgeruste smartfone.Groot geheugen. Goede camera. Kortom een goed product.