Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / navy / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / navy / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saske0104 03-07-2022

Ik ben een blij ei met deze telefoon.

Deze telefoon is gewoon super overzichtelijk. Ik heb nog geen negatieve punten weten te ontdekken. Hij maakt prachtige foto's. Dus gewoon Top

Jantje 1966 03-07-2022

Gewoon geweldig

Nog niks negatiefs kunnen ontdekken. Een absolute topper.doet niks onder voor een iphone.
Zoals je van Samsung gewend bent.

Valentina94 02-07-2022

Wat een fijne telefoon!

Deze telefoon is precies wat ik nodig had! Het ligt lekker in de hand. De lengte valt te vergelijken met het formaat van een halve A4. Met 1 hand is de telefoon ook prima te bedienen. De kwaliteit van de camera is erg goed. Ook werkt de telefoon snel. Door de 6 GB aan RAM geheugen, is er voldoende ruimte om apps naast elkaar te laten werken.
De batterij van de telefoon gaat bij mij ruim een hele dag mee bij normaal gebruik. Als ik 's ochtends de deur uit ga en de telefoon alleen gebruik voor appjes en belletjes, heb ik aan het einde van de dag nog 80% batterij over. Bij intensiever gebruik gaat de batterij natuurlijk wat sneller leeg.
Verder ben ik ook erg blij met hoe makkelijk alles van mijn oude telefoon naar deze telefoon over te zetten was. Alles staat nu precies op zijn plek zoals het stond op mijn oude telefoon en voor mij werkt dat heel prettig!

PeeRrr 02-07-2022

Een telecamera met 3x optische 'zoom' en draadloos opladen, die je voor dit bedrag niet vaak aantreft. Systeemprestaties en accuduur zijn prima.

Op het vlak van scherm en constructie lever je wel wat in. Voor dit bedrag kunnen we daarmee leven.

Pluspunten
Prima accuduur, beter dan bij de Galaxy S20
Goede systeemprestaties dankzij Snapdragon-soc
Goede foto's, aparte telecamera
IP68-rating en draadloos opladen
Minpunten
Plastic achterklep voelt niet luxe aan
Schermkwaliteit minder dan bij Galaxy S20

Anoniem 30-06-2022

Vanaf nu alleen nog maar een Samsung Galaxy

Altijd Samsung gehad, toch een keer een ander merk geprobeerd, Berry nooi meer. Wat een super toestel en geweldige camera en geluid. Scherm scherp, top. Past goed in je binnenzak of broekzak ligt goed in je hand. Super tevreden geen klachten!

Ivo231 30-06-2022

Geweldige telefoon!

Ik ben er heel blij mee, ik heb al heel wat mooie foto's gemaakt en merk al meteen dat het sneller is dan mijn oude.

MichelleM 30-06-2022

Hele goede smartphone

De s20FE is een heel goede smartphone.. niet te groot,niet te klein.. niet zwaar ..mooi beeldscherm, mooie foto's
Mooie kleuren,ik heb de violet.
Al met al een aanrader ook qua prijs.

Anoniem 30-06-2022

De handelingen van is top

Het een fijn toestel ik hebt al jaren een Samsung galexy toestel ik ben heel content over en zeer te vrede over

Tanny 29-06-2022

Ben super blij met deze telefoon, en aangezien ik al jaren favoriet ben van samsung wil ik geen ander merk. Hij is heel handig in gebruik.

F Kortekaas 29-06-2022

Prima telefoon.

Altijd Samsung gehad en een keer een ander merk "aangepraat" gekregen maar toch weer overgegaan naar Samsung. Menu is 10 keer beter dan ander merk. Ben Samsung gek. Nooit meer ander merk. Werkt ook beter met Samsung Galaxy Watch 3 die ik heb dan andere telefoon.

Anoniem 29-06-2022

Fijne telefoon

Over het algemeen postief over samsung. Goede camera, niet te groot, goede beeldkwaliteit en goed geluid

Anoniem 29-06-2022

Fijne telefoon

Mooi scherm, scherpe foto's! Ik dacht eerst dat ik het scherm te groot zou vinden maar dat went heel snel

Sylvia_dG 29-06-2022

Geweldige telefoon!

Laatst de samsung s20 fe gekocht en ik ben er heel tevreden over! Een uitstekende camera, prachtig design en makkelijk te gebruiken. Er zijn steeds weer nieuwe en leuke functies te ontdekken en ik verbaas mij iedere keer weer over hoe snel de telefoon oplaad!

Anoniem 28-06-2022

Prima telefoon super foto's alles van de één telefoon naar de andere overzetten net de samsung app zeer te vreden

Anoniem 28-06-2022

Fantastisch goede telefoon. Aanraader

Ontzettend goede telefoon voor de prijs. Verbaasde me dat hij zo goedkoop was vergeleken met andere merken. Kon het maar moeilijk geloven maar hij heeft zich echt bewezen! Top

Groenhof 28-06-2022

Goede telefoon!

Heel erg blij met deze telefoon. Hij is snel, maakt mooie foto's, batterij gaat lang mee, en ook fijn dat hij veel geheugen heeft.

Anoniem 27-06-2022

Beoordeling Samsung Galaxy S20 FE

Super blij met dit toestel, mooie uitstraling en lekker snel. Geen spijt van deze aankoop. Ook een voordeel is het draadloos opladen.

Anoniem 26-06-2022

Super fijn toestel

Samsung s20fe is een heel fijn toestel, had hiervoor de s10. Deze ligt heel fijn in de hand, ik ben een vrouw dus hoeft hem niet in mijn broekzak te stoppen ander is hij misschien een beetje groot. Verder jammer dat ik op oké moet klikken na mijn pincode in te hebben gevoerd hoefde bij de s10 niet moest ik wel even aan wennen. Samsung is fijn in gebruik niet te ingewikkeld. Top toestel dus.

Anoniem 24-06-2022

Super handig in gebruik

Kwaliteit super voor deze prijs.
Ga hem gebruiken en je zult verast zijn.
Samsung is the best. Intussen al mijn 5e samsung

Anoniem 23-06-2022

Het is een prachtige telefoon. mooi formaat. Fijn om mee te werken. Fotos zijn fantastisch. Ook kun je foto's op allerlei manieren maken. Veel mogelijkheden. Ik heb nog nooit de maan zo scherp op de foto gekregen. Alles klopt. Heel blij mee. Ik ben sowieso fan van samsung. Veel heb ik van Samsung.