Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

We hebben voor dit product nog geen reviews

MagicMarker 25-09-2021

Fijn toestel, snel en erg mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Eerst een S10 gehad (ook een topper) nu een upgrade naar S20FE en hij voldoet aan alle verwachtingen.

Kim1986j 25-09-2021

Mooie telefoon maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Mooie telefoon maar, net als alle andere nu beschikbare telefoons, groot en zwaar. Ook is voor de fe geen vrolijk gekleurde nauw omsluitend flipcase te vinden. Wel mooie foto's met camera maar ik kom dan ook van een kleine a serie af

Ingridk 25-09-2021

Samsung S20

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Erg fijn toestel. Snel en makkelijk te bedienen. Veel geheugen en batterij gaat lang mee.
Zoals zijn voorlopers..hier kan je jaren mee vooruit

Kotorama 25-09-2021

betaalbare topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ben nu ongeveer 2 weken in bezit van S20FE en ik moet zeggen dat ik het een heerlijk toestel vind.
Tot nui toe heb ik altijd de toppers van de S lijn gehad en was daar altijd over te spreken. Nu heb ik besloten om toch te kiezen voor een iets voordeligere optie en naam de S20FE.
Geen dag spijt van gehad.
S20 Fe ligt lekker in de hand en is vrij dun en voelt niet te groot aan maar "just right".
Scherm is helder en 120Mhz ziet er geweldig uit zelfs als het het meer accu kost vind ik het total waard. Accu gaat bij mij de hele dag mee (ik gebruik het vrij intensief maar niet voor hele zware toepassingen). Tijdens gebruik van wat zwardere apps en kijken van video wil ie wel is warm worden maar niks wat ik onacceptabel vind. Telefoon werkt soepel en vlot zelfs als ik tussen meerdere apps switch en op achtergrond muziek luister via mijn Buds. Tijdens gebruik merk je absoluut niet dat je niet met een toplijn toestel werkt. Het is natuurlijk wel een S lijn en stamt af van de S20 en S20+ (die ik als beste telefoon van 2020 beschoe) maar voelt wat simpeler makkelijker. Op papier lijkt ie minder dan zijn grotere broers maar in gebruik merk je daar niks van.
En dan de camera..... Het heeft geen 100x zoem als een Ultra of slimme AI als Oppo. het is een camera die je makkelijk en snel gebruikt en zonder veel poespas komen gewoon mooie foto's met mooie kleuren. De kleur temperatuur kan hier en daar iets afwijken maar het maakt niet uit omdat het zo snel en makkelijk is. Ik kan het nog niet plaatsen maar het voelt toegankelijker dan die van zijn grotere broers.
Al met al S20FE is een heerlijk allarounder die voor een leuk prijs alles kan wat zijn duurdere broers ook kunnen.

Miranda1968 25-09-2021

Zo super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Mijn S9 pakte veel apps niet goed op. Bijv met mijn diabetes sensor. Vaak een storing toen ook. deze leest zelfs met hoesje om de telefoon en door de jas heen. Het tikken op het beeldscherm is even wennen.
Ben er super blij mee

Anoniem 25-09-2021

mooi en handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

maakt prachtige foto's en is heel gemakkelijk in gebruik. Ook ziet hij er prachtig, stijlvol uit.
Henni

Hzet 25-09-2021

Blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Een mooie opvolger van mijn s9 plus. De foto's zijn erg mooi en het gebruiksgemak is vriendelijk daar is niet veel in veranderd. Blij mee!

Radu 25-09-2021

Foarte tare

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

I am very happy with this service, i am glad with samsung product. Multumesc samsung for the new products quality

Hrachao 25-09-2021

Superb phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Very robust phone, huge display, fingerprint recognition, fantastic photos and great battery! I'm very pleased at the price/quality/performance ration!

Mkharef 25-09-2021

Super gaaf !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Super gaaf! Echt een mooie telefoon!
Maakt super foto's! Heel blij mee!
Echt een goed product, een aanrader voor mensen die een goede telefoon willen! Ik zeg doen!

Rb13 25-09-2021

Heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ik ben niet heel handig maar ik had binnen nootime mijn gegevens overgezet van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe. Hij maakt prachtige foto's, is lekker snel met alles en de vingerafdruk werkt heel goed. Ik krijg hem alleen nog niet gekoppeld aan mijn chromecast maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ga het nog weer even proberen.

Annabel1996 21-09-2021

Hele fijn mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ik vind het een hele fijne mobiel en de batterij blijft lang mee. Het is fijn dat je in de avond het licht kan dimmen.

Anoniem 21-09-2021

Bevalt goed, snel toestel met goede camera.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over het toestel. Het opladen gaat snel, net als het laden van apps. Ik hoop hier lang mee vooruit te kunnen gaan.

Anoniem 20-09-2021

Top prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Super toestel, overgang gemaakt van S9 naar S20, verschillen en verbeteringen duidelijk merkbaar. Display heel helder en toestel heeft een snelle reactie

Anoniem 16-09-2021

Wil alleen samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ik wil geen andere tel als van Samsung
Fijne telefoons , goede foto toestel erop
Fijne service
Niet alleen voor de telefoons ook voor hun andere producten
Tv blijft het doen al 12 jaar
De stofzuiger ervan blijft het doen en die mishandel ik zelfs af en toe
Kortom ben er helemaal blij mee
Thanks Samsung

Guven 16-09-2021

Amazing piece of work

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ik heb al jaren ervaring met de galaxy series en deze overtreft weer zijn voorganger op alle fronten. Geweldige scherm met een geweldige camera! I love it.

Stenlie 14-09-2021

Geweldige telefoon qua prijs-qualiteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ben heel tevreden over dit product! Het scherm is groot en helder. De batterij gaat lang mee bij normaal gebruik en dit was voor mij een belangrijk aspect.

Kim O 13-09-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Ik had hiervoor een samsung a serie, nu gekozen voor een samsung galaxy s20 fe en wat een geweldige keuze is dit geweest. De telefoon is makkelijk in gebruik en een fijn formaat.

Linda55 05-09-2021

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

De telefoon ziet er mooi uit. De kleur donkerblauw is echt heel mooi. Fijn in gebruik, ook qua formaat.

Robinn07 04-09-2021

Vertraging

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / Marineblauw / (dualsim)

Telefoon 2x vertraging opgelopen via ben.nl. Hierdoor kwam ik niet meer in aanmerking voor de google nest. Door wat goede hulp toch nog mijn formulier in kunnen vullen zodat ik aanmerking kwam