Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Samsung Galaxy A52 4G 256 GB / awesome white / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 256 GB / awesome white / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 256 GB / awesome black / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 256 GB / awesome black / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white op Kieskeurig.be.

Oleksander78 19-11-2021

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Heel goed toestel, grote scherm, grote batterij. Handig voor lang gebruik. Goede prijs voor zulke prestaties

Amaya 06-10-2021

Veel verbetering echt super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Ik heb mijn Samsung a5 2017 vervangen voor een Samsung a72. Het was even wennen aan de grote van het scherm. Maar de beeld kwaliteit is stukke beter. Ook de camera kwaliteit super mooi. Ik zie nu teminste de details.zelf bij het invoeren blijven de pixels mooi en helder.heb deze telefoon nu 7 dagen o geveer in gebruik en heb met pas 2 x opgeladen, en ingebruikneming hem toch intensief. De vingerafdruk is even wennen omdat het zoeken was waar hij nu precies in het scherm zat maar eenmaal gevonden doet hij het prima. Ook een gezichtsherkenning ingesteld en tot m'n verbazing werkt deze uitstekend. Zelf als ik wissel van bril of m'n lenzen draagt maakt hij m'n telefoon open.dit zijn slecht een aantal punten die verbeterd zijn tov m'n vorige telefoon.ik ben er super blij mee en zou niet meer terug willen. Ook is de prijs van het toestel goed voor wat je er voor krijgt het toestel doet niet onder van de S serie. Top ben er erg blij mee

Sjaak B 29-11-2021

Fijn toestel met mooie specificaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Ben blij dat ik dit toestel heb aangeschaft. Ligt prima in de hand, maakt prachtige foto's, is supersnel, heeft een glashelder beeld en vooral de accuduur is fantastisch. Kortom, een aanrader.

Danavanw 26-11-2021

Fijne telefoon voor een leuke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Heel blij met de A72. Mooi groot scherm, leuke snufjes en een goede camera. De telefoon is snel en het scherm mooi helder.

HappyDees 26-11-2021

Erg tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Het is erg fijn werken met deze telefoon. maakt mooie foto's en goede kwaliteit. kan 2 dagen met mijn batterij doen en dan gebruik ik hem gewoon de hele dag door.
zeker een aanrader zelfde kwaliteit als de s line alleen dan net wat goedkoper

Wilboy19950 23-11-2021

Geweldige samsung galaxy a72

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

In een woord een geweldige telefoon. De vorige editie a71 heb ik ook in mijn bezit. De a72 is wat dikker. Je hebt echt een telefoon vast. Camera's is een enorme vooruit gang! Mooi design! In 1 woord geweldig!

Anoniem 22-11-2021

Erg Goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Samsung is gewoon top van de mobile foons op de moment en heb altijd Samsung gehad
hier voor de noot gehad en dit is een goede vervanger de a72

Anoniem 22-11-2021

Scherpe, mooie foto's, heldere kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

De foto's zijn scherp en helder, de batterij gaat goed lang mee, geluid is perfect. Tijdens het kijken van een serie, is de kwaliteit top. Echt waard voor je geld. Laad alles snel In een woord dus super!

Jootje77 21-11-2021

Galaxy A72, super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

De A72 is snel en schakelt snel en eenvoudig tussen programma's. Beeld en geluid zijn perfect. Foto's zijn ook heel mooi. Prijs kwaliteit verhouding is perfect. De A72 doet zeker niet onder voor de S-serie!

Lejah 21-11-2021

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Ik geniet van deze telefoon hij is lekker snel, een goeie grootte, en overal makkelijk te gebruiken.

Rebecca en Alien 18-11-2021

Erg blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Mijn vriend en ik hebben beide de Samsung A72 gekocht. We zijn er beide erg blij mee. Ik heb de blauwe kleur en hij heeft zwart. Ik vind de kleur echt mooi.

De mobiel werkt goed. En de camera is ook goed.

Fred vdB 18-11-2021

A72

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Prima toestel mooie vormgeving ,niet te zwaar en maakt ook nog eens mooie foto's. Volgende keer weer een Samsung .Heb ook al diverse andere producten van Samsung oa tv ,wasmachine,droger enz.

Anoniem 17-11-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Snel toestel, ik ber erg tevreden. Mijn voorganger was de A70. De A72 voldoet aan mijn eisen, een snel toestel, mooi design. Goede camera met 4 lenzen.

Jochum 16-11-2021

mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Heb nu een aantal dagen de Samsung A72. Royaal toestel en handig. Mooi scherm en maakt prima foto's. Ben er blij mee.

Anoniem 15-11-2021

Top beeldscherm. mooi desing. Een heel snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Ik vind er eigenlijk alles goed aan zoals wat ik in de titel al benoemde ook houd ik heel erg van de grote van het beeldscherm want dingen zoals het toetsenbord worden er groter van

Dorieke 15-11-2021

Mooie grote telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Zeer fijn toestel. Groot, helder beeld. Snel. Sterke batterij. Genoeg geheugen. Ik ben er zeer tevreden mee!

Anoniem 14-11-2021

Perfect for astro Photography

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

I am very satisfied with the Samsung galaxy A72 aspecialy when I use the camera during the moon photography...
My next phone will sure be the new version after 2 or 3 years or so...

Anoniem 14-11-2021

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

De helderheid van beeldscherm is mooi makkelijk in gebruik en de duur van de batterij is fenomeen,het is gewoon een heerlijk toestel die mij verrast heeft en ik ben blij dat ik dit toestel genomen heb.
Dus gewoon een super fijn toestel.

Anoniem 13-11-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Nog nooit zo'n mooi en makkelijk toestel gehad en wat een batterij wat doet die het lang en wat een duidelijk scherm.

Anoniem 12-11-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 256 GB / awesome white

Ik ben al een enthousiaste fan van Samsung producten en mijn laatste aanwinst voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.
Een heel fijn toestel en heel gebruiksvriendelijk.
Opladen gaat supersnel en de accu kan afhankelijk van het gebruik lang mee.
De camera,S overtreffen mijn verwachtingen.