Samsung Galaxy A52 4G 256 GB / awesome black / (dualsim)

• JUL 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 256 GB / awesome black / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 24-06-2022

De Samsung galaxy A52 is een uitstekende telefoon, in deze prijs klasse. Batterij gaat lang mee, beeld is zeer goed. Genoeg ruimte voor bestanden/foto's ed. Ook fijn dat deze weer een duo sim verdragen kan. Het beeld met oa streamingsdiensten als netflix, is zeer goede kwaliteit. Niks is onscherp, en de telefoon is zeer snel. Foto's maken, daar kan iets verbetering in vergelijking met andere modellen. Niet heel goed, maar zeker ook niet slecht hierin! De batterij houd het bij mij (met normaal gebruik) ongeveer 1,5 dag vol. Bij weinig gebruik , kan dit toch tot wel 3 a 4 dagen duren.ik was zelf zeer aangenaam verrast met het geluid wat de telefoon produceert. Muziek is vrij hard, maar ook redelijk goed in kwaliteit.
Get touchscherm zit over bijna de gehele voorkant van de telefoon, wat erg prettig oogt.
Telefoon is niet zwaar en ook niet te groot. Toetsenbord is hierdoor makkelijk te bereiken met 1 hand.
Al met al, vind ik dit een zeer aangenaam toestel, en is het kopen van een mega duur toestel overbodig. Ook kan deze goed als bedrijfstelefoon gebruikt worden. Niet duur maar van alle gemakken voorzien!

Anoniem 23-06-2022

Geweldige telefoon, functioneel en makelijk.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De telefoon is gemakkelijk in gebruik, maakt mooie foto's en heeft een grote opslag voor foto's. Het design is ook mooi.

Anoniem 23-06-2022

Gebruikers gemak. Alleen het installeren en items overnemen van een andere telefoon heeft nogal war moeite gekost en duurde vrij lang, misschien lag
dat aan mijn onkunde,

Tijman 22-06-2022

Weer een top toestel

Wederom een top toestel met een betere camera dan de A50 .
Je kun hele gave bewerkingen doen op de fotos zoals portret met schets

Hansbastiaan 21-06-2022

Sterke Verbeteringen

Ik zal niet als eerste een nieuw model kopen, omdat ik elke keer tevreden ben, over het vorige model, in mijn geval de A20e. Nu op aanraden van andere fotograven deze A52 gekocht, omdat deze mooie scherpe foto's maakt, in combinatie met de snelle reactie tijd. Aangezien ik niet veel telefonneer, maar meer van app's gebruik maakt moet deze veilig zijn. De A52 heeft net meer veiligheidsmaatregelen voor bijvoorbeeld bankieren, zodat ik van deze telefoon weer intensief gebruik ga maken.

Anoniem 20-06-2022

Goed telefoon met veel opties

Telefoon heeft een groot en helder scherm. De baterry gaat lang mee. Video's en foto zijn van goede kwaliteit.

Anoniem 20-06-2022

Fijne telefoon en goede camera

Makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden en fijne camera.
Voldoende geheugen en leuk design. Ben er blij mee.

Coby H 20-06-2022

Gelukkig weer een samsung telefoon.

Even een uitstapje gehad naar een ander merk telefoon. Ik ben blij weer een samsung te hebben. Nu een Galaxy A52. Helder beeld en maakt goede foto's. Grote van het beeldscherm is perfect en heel betaalbaar.

Anoniem 19-06-2022

Super horloge gekocht

Eindelijk om naar een Samsung horloge na veel andere merken de juiste beslissing genomen om een super horloge aan te schaffen

Paul31 18-06-2022

Prettig toestel met een goede prijskwaliteit verhouding.
Goed afleesbaar scherm, voldoende snel en lekker veel opslagruimte.

Jos58 18-06-2022

Goed toestel. Mooi helder scherm. Batterij voldoende voor 1 dag. Kortom een fijn toestel voor een mooie prijs

Anoniem 16-06-2022

Toestel maakt super foto's heeft veel geheugen, is super snel. Ik had hiervoor een A40, wat een verschil.
Echt een aanrader!!

Charles R 16-06-2022

Fantastisch toestel

Intuïtief te bedienen en in te stellen. Werkt snel met fijn beeldscherm en geweldige geluid weergave voor deze prijscategorie.

GertS 15-06-2022

Alweer mijn vierde Samsung toestel, ben tot nu nog steeds tevreden. Dit toestel maakt zeer scherpe foto's. Helemaal perfect.

Cor Teeuw 15-06-2022

heel makkelijk in het gebruik

Ik heb niet alleen een Samsung Galaxy A52 gekocht voor mezelf maar ook 1 voor mijn vrouw. Ik heb ook een Samsung TV (BU 8000) gekocht. En waarom Samsung? Gewoon, omdat je dan zeker bent van goede kwaliteit.

Hany2406 15-06-2022

Een Samsung-fan, ik raad altijd aan om Samsung-producten te gebruiken en te kopen
..................

Jeroen Nels 14-06-2022

Niet verkeerd, niet fantastisch

Doet wat het moet doen, maar zoals gebruikelijk weer tientallen features waar niemand op zit te wachten, die eerst handmatig uitgeschakeld/verwijderd moeten worden voor zover mogelijk. Verder prima apparaat

Anoniem 14-06-2022

Hoog prijskwaliteit verhouding

Snel, grote accu, waterdicht is wat ik zocht en tegen een goede prijs heb gevonden. Tevens erg blij met de nieuwe features.

Zuza 13-06-2022

Ik ben zeker tevreden met de Samsung Galaxy A52, het is een prima telefoon en niet al te duur
Hij maakt mooie fotos en is snel.

Corss 13-06-2022

Galaxy A52; super telefoon, lekker snel

Telefoon ligt lekker in de hand en werkt goed. kwaliteit is zeer degelijk en telefoon reageert snel en soepel. kortom super telefoon