Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim)

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mba2022 31-07-2022

Ben er heel blij mee, mooi formaat niet te klein niet te groot. 5 g zit er op voor beste verbinding. En 2 sims!

Anoniem 19-07-2022

Een super telefoon! Hij is snel, alles wat ik nodig heb staat erop. Veel geheugen. Goed geluid en combineert perfecr met mijn galaxy buds lite. Kortom ik ben er heel blij mee. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven!
Ik kom graag in aanmerking voor de samsung watch 4 zodat de beleving nog beter is samen met de galaxy buds lite die ik erbij heb.

DANIEL 22122002 12-07-2022

Niet alleen heeft het een hoge kwaliteit beeldscherm, de telefoon heeft ook een lange batterijduur. Echt een snelwerkende top apparaat, voor wat de prijs is!!!!

Anoniem 11-07-2022

Na drie maanden een Apple gepreerd.
Overgestapt naar Samsung.
Als of ik niet weggeweest ben. Geweldig.

Anoniem 11-07-2022

Is gemakkelijk te gebruiken en werkt erg soepel, ook zijn de foto’s die je ermee maakt erg scherp. Hij is daarintegen wel aan de grote kant en als je een bookcase hoesje eromheen doet past hij bijna niet in je broek maar daar kan ik wel mee leven.

Hayco 10-07-2022

Goed en helder beeld ook met de Samsung switch alles eenvoudig de apps mee te nemen en ook niet duur.

Marco B22 10-07-2022

Batterij gaat lang mee. Is Android dus werkt zoals Android.
Verder is niet draadloos opladen een gemis.

Anoniem 10-07-2022

Ik heb altijd een Samsung, bevalt uitstekend.

Bevalt uitstekend wil geen andere, makkelijk in gebruik ook als man al op leeftijd is zo als ik geweldig.

Mardina 10-07-2022

Mooie grootte, zeer scherpe foto's, handig in bediening, snel, echt een heerlijke telefoon, grote aanrader

Anoniem 10-07-2022

Super fijne telefoon, snel, goede baterij.

Fijne telefoon, moet wel vaak updaten in het begin maar leverd ook goede dingen op. Zeer mooie foto's door de goede camera.

Tom62 09-07-2022

Prima toestel voor een redelijke prijs

Mooi groot scherm, reageert zeerr snel, opladen snel (want nieuw). Ruim voldoende geheugen. Intuïtief te bedienen.

Anna23451 06-07-2022

Fijne telefoon, zeker als je Samung gewend bent. Het grote scherm vind ik persoonlijk heel prettig. Ik zou mensen zeker aanraden om deze telefoon aan te schaffen.

J Van Hoornaar 05-07-2022

Mooie en helder scherm makkelijk in gebruik

Prima prijs kwaliteit verhouding.
Camera is iets minder als de S serie maar voldoet nog steeds bij normaal gebruik

Anoniem 27-06-2022

Gebruik hem als zakelijk toestel. Mooi formaat, reageert snel en gebruiksvriendelijk. Camera is top.

Nlberg84 23-06-2022

Mooi model, lekker snel en goede batterij

Doet gewoon wat een goede telefoon moet doen, is mooi, snel en batterij gaat goed lang mee. In gebruik name was eenvoudig. Maakt goede fotos.

VKnipping 23-06-2022

Samsung A52 mooie smartphone met duo sim.

Mooie smartphone met duo sim waardoor je zakelijk en privé kunt combineren en je niet met 2 telefoons hoeft te lopen.
Gegevens, apps etc. eenvoudig overgezet van oude naar nieuwe telefoon.
Echt een aanrader!

Anoniem 23-06-2022

Het is een grandioos toestel uit de A serie. De A52 heeft ontzettend veel mogelijkheden en een perfecte camera aan boord. Ik zou niet anders willen en kan hem iedereen aanbevelen!

Boudy 22-06-2022

Hele makelijker en vriendelijke telefoon in de be

Deze telefoon kan ik iedereen aanraden
Zowel voor de jongere generatie als de oudere generatie
Redelijk in de prijs ook
En heel gebruiksvriendelijk

Anoniem 21-06-2022

Ik ben niet echt tevreden omdat de telefoon te vaak vastloopt door updates en bepaalde bedrijfssoftware die geplaatst is op deze gsm

LvBreemenJansen 19-06-2022

Fijne telefoon, snel en praktisch

Dit is een fijne telefoon. Makkelijk in gebruik en zeer snel. Er kunnen mooie foto's mee gemaakt worden van goede kwaliteit.