Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Mc Best 20-08-2021

Snel en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Overgestapt (verplicht) van Apple naar Samsung, eerst met tegenzin maar nu deze meerdere weken in gebruik is bevalt hij prima. Zeker de camera werk top en de A52 is snel en betrouwbaar.

Gerdien 75 22-09-2021

Prima telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Een mooie telefoon, fijn formaat, makkelijk in de bediening en maakt schitterende foto's. Laadt snel op.

MelisG 22-09-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Ik ben echt heel erg blij met de Samsung A52. Het systeem werkt goed, is makkelijk in gebruik en maakt erg mooie foto's. Ik had een iPhone maar ben overgestapt naar Samsung en nog steeds heel blij mee.

Melanie1978 21-09-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Ik heb eigenlijk al jaren een Samsung telefoon. Vind het super fijnne telefoons. Elk nieuw model wordt steeds prettiger. Zo nu ook weer de Samsung galaxy A52. De telefoon ligt fijn in de hand. Maakt super scherpe en mooie foto's. Mooi overzichtelijk kwa indeling van alle apps. Ik ben er zeer tevreden mee. Echt een aanrader.

Diederik1970 21-09-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Beste Samsung ben blij dat ik de overstap gedaan heb van IOS naar Samsung Android. Ik had verwacht (op basis van vrienden) dat dit enorm wennen zou zijn. Dit is absoluut niet het geval. De telefoon is snel, duidelijk, goed vast te houden, mooier scherm. Kortom ben enorm blij met deze genomen stap. De aanschaf prijs is ook super goedkoop voor zo'n compleet toestel. Kortom een echte aanrader wat ik ook verder door geef aan mensen die mij hier om vragen.

Mark0501 21-09-2021

Top model voor gunstige prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Prima model waar alle functies functioneel zijn. geen overbodige knoppen maar doet waarvoor het bedoelt is. De prijs ervan is gunstig. Maakt erg mooie foto's en is erg makkelijk in gebruik. Top model voor een goede prijs.

Robuust en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Gewend aan de A50 is het een kleine stap naar de A52, maar een grote stap in opties en gebruiksgemak. Aan alle mogelijkheden is gedacht. Een prettige hulp en je kan er ook nog mee bellen!!

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Ik vind het een super telefoon. Heel helder en scherp scherm, prachtige foto's. Ook de snelheid is top.

Marijn0309 21-09-2021

Goede prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Het is een goede en snelle telefoon, veel geheugen en een goede camera. Het scherm is ook mooi groot en het ligt makkelijk in de
hand.

Samsung a52

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Ik vind het een hele goede telefoon die het goed doet. Hij heeft goeie cameras aan de voorkant en achterkant. Het is een fijne telefoon en de prijs is ook goed, als mensen niet veel te besteden hebben voor een goeie telefoon. Dan moeten ze de a52 halen

Jojo06 21-09-2021

Fijne telefoon voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Vroeger wou ik altijd de duurste en nieuwste telefoons maar sinds een aantal jaar overgestapt op de A serie. En net zoals de 51 is de 52 voorzien van alle gemakken. Ik gebruik hem zowel zakelijk als privé, het is een fijn formaat waardoor het beeldscherm erg fijn werkt in beide situaties. De camera opties zijn ook super, in mijn vrije tijd fotografeer ik graag en mijn Samsung A52 is hier een perfect voor als extra naast mijn spiegelreflex camera.

Van Druten 20-09-2021

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Fantastisch toestel. Zeker een aanrader.
Telefoon is snel. Ok heb al een aantal mensen getipt over dit toestel en verteld dat ik er zeker tevreden over ben

Maak hele scherpe foto's

Hij is sneller dan A50 maak hele mooie foto's en scherp
Ben er blij mee
Wilde een nieuwer soort dan A50 met niet te veel fratsen camera moest goed zijn
Inderdaad super mooie foto's

Anoniem 20-09-2021

Samsung merk is net als een goed huwelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Niet te groot. Design en geluid perfect voor mij. Accu gaat langmee. Foto's kan je perfect bewerken. Opslag capaciteit is voor mij ruimschoots genoeg

Jan m 63 20-09-2021

Vertrouwde Samsung kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Vertrouwde Samsung kwaliteit, met net die paar verbeteringen die een nieuwe generatie telefoons nodig hebben.

geweldige telefoon

ik ben super blij met de a52
ik ben helemaal weg van de camera en de prestatie´s van het toestelde a52 is snel en ik binnen no-time laad die een pagina, app of download die snel een film of foto
echt een super aanrader

Beertje1987 20-09-2021

Doet niet onder als S serie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Super mooi toestel. Doet niet onder als S serie maar dan goedkoper! Achter kant is plastic en geeft een goedkope uitstraling. Maar een leuk hoesje erom en het is top!

Rvga 20-09-2021

Mooie telefoon met goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Goede telefoon. Makkelijk te synchroniseren en zeer gemakkelijk in het gebruik. Zeer goede foto's. ..

Rob6971 20-09-2021

Zijn snelheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Ik had hiervoor een wat oudere. Maar deze is gewoon heerlijk snel. Echt een verademing om met deze bezig te zijn.

Mick294 20-09-2021

Goede koop

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

De galaxy A52 is een goed en fijn toestel zeker gezien de prijs. Hij is gebruiksvriendelijk en makkelijk in gebruik. Daarnaast is het een fijne grote en snel toestel. Zeker een aanrader voor mensen die een goed toestel willen voor een redelijke prijs.