Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome white

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome white op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 01-09-2022

De Samsung a 72

Ik ben geen groot wonder met smartphones ed. Maar de Samsung A72 is makkelijk in gebruik, maakt mooie foto's en video's. Ik kan er bijna alles meedoen waar ik evt eigenlijk een laptop of pc voor nodig zou hebben gehad.
Ook het bedieningsgemak is uitstekend. Voor mij geen ander meer dan een Samsung. Ik ben benieuwd naar zijn opvolger.

Roy Deugd 28-08-2022

Makkelijk in gebruik

Zeer makkelijk in gebruik! Maakt zeer mooie en scherpe foto's en video's. En gebruik hem ook voor me werk en komt daar helemaal tot zijn recht

Anoniem 25-07-2022

Prachtige telefoon met veel technische snufjes

Deze telefoon lijkt aan het begin niet zoveel mans. Nadat je hem gebruikt heb kom je toch tot de conclusie dat deze telefoon juist ongelooflijk veel mans is. Zeker weten aan te raden!

Janes 25-07-2022

Zeer goed en goed overzichtelijk beeld

Zeer goed en helder beeld goed handzaam formaat
Goede en snelle update
Snelle beeld wisseling
Zeer tevreden

Xyzab 10-07-2022

Fijne telefoon

Deze telefoon is erg prettig in gebruik. Door de vele opties en functies sluit de telefoon helemaal aan op jouw ritme en gebuiksvoorkeuren.

Wim kuijp 30-06-2022

Handzaam, prachtig uitgevoerd, alles er op , super

Mijn A72 is voor mij een perfect toestel, zo veel mogelijkheden, goede kwaliteit, betrouwbaar, accu houdt het heel lang vol, ik heb dit toestel al aan meerdere mensen getoond en geadviseerd. Ik weet dat een goede kennis het ook heeft aangeschaft, ik heb eerder van allerlei merken een toestel gehad en bij elk toestel was wel een nadeel, maar bij mijn Samsung A 72, heb ik nog geen nadelen ontdekt, een absolute aanrader!!

Peggy70 22-06-2022

Fijne telefoon, voldoet aan al mijn wensen...

Deze telefoon heeft een mooi groot scherm. Fijn voor mail, spelletjes, boek lezen of filmpjes kijken.
Het instellen en de bediening is makkelijk.
En dan de prijs, niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste. Ik ben heel tevreden.

Anoniem 23-05-2022

Zeer goede kwaliteit telefoon

Heel blij met deze Samsung,
Hoeft echt geen duur model te zijn om een goede kwaliteit telefoon te hebben.
Ook de.camera leverd geweldig scherpe foto s.
Al met al een aanrader

Anoniem 16-05-2022

Geweldige telefoon met veel mogelijkheden.

Ik ben heel tevreden over de Samsung galaxy A72. Er zitten heel veel mogelijkheden op. Je kan er ook geweldig mooie foto's mee maken door de hoge pixels.

Anoniem 13-05-2022

Samsung Galaxy a72

Ik Heb samsung galaxy a72 goed werkende telefoon waar je heel veel plezier van kunt hebben.dus heel goede telefoon;)

Anoniem 30-04-2022

Goede telefoon!

De A72 was mijn eerste keus nadat mijn A71 kapot was gegaan door waterschade. Geen spijt! Super snelle telefoon, zelfs met zware games. Ik ben een zware gebruiker maar de telefoon houdt dat een dag prima vol. Dik tevreden!

Angelroxy 01-04-2022

Mooi design

Al jaren grote fan van Samsung, nog nooit is een mobiel tegenvallen. Zo ook nu niet, het design is erg mooi, licht en de display erg scherp. De foto's die je maakt zijn dan ook van top kwaliteit, ik ben zeer tevreden en denk er geen moment aan om is een ander merk uit te proberen. Zeer zeker aan te raden!

Niekske1983 14-03-2022

Fijne telefoon

Ik heb altijd al Samsungs telefoons gehad en had hiervoor de Samsung A71. Vind van deze telefoon het scherm heel helder en het geluid is super telefoon is ook lekker snel.

Ilma 08-03-2022

Super snel, mooi uiterlijk, fijne telefoon

Na veel wikken en wegen voor de a72 gegaan. Ik ben voor deze telefoon gegaan omdat ik een goede camera zocht en niet de hoofdprijs wilde betalen. Dan ook erg tevreden over de kwaliteit van de foto's. Verder is de telefoon erg makkelijk te bedienen en super snel. Alles is simpel te bedienen en uitleg is niet nodig. Erg tevreden met deze telefoon en blij weer terug te zijn bij Samsung

Anoniem 08-03-2022

Een prachtig geheel.... Samen met de accessoires

Ik gebruik al jaren samsung! Ik hou gewoon van het merk! Zelfs de goedkopere toestellen zijn fantastisch! Voor iedere
portemonnee is er wel wat! Allemaal even functioneel.
Alleen de smartwatch nog nooit geprobeerd... Dat is nog een wens!

KarinR 08-03-2022

Geweldig samsung

Na de samsung A 70 nu de samsung a72, wat een top mobiel, doet niet anders voor dan de S serie.. ontzettend blij mee, nu de galaxy watch op mijn verlanglijstje, dan ben ik compleet..

Anoniem 01-03-2022

Ver boven verwachting.

Heel blij met deze aankoop. Hij is heerlijk snel, geeft hele mooie foto's en is ontzettend gebruiksvriendelijk.

Kneetch 28-02-2022

A72 doet niet veel onder aan het vlaggenschip van

Zoals de titel als zegt, wat een geweldige smartphone. Mooi groot beeldscherm, batterij groots 5000Ma en een grote opslag als je dat graag wilt. De prestaties zijn gewoon goed. Tevens de camera die gewoon goed is. Wat wil je nog meer,.! Super blij met mijn nieuwe A72 + een nieuwe beschermhoesje ( doorzichtig )

Anoniem 28-02-2022

Prima telefoon!

Maakt hele mooie heldere foto's, ook als je inzoomt. Bij de a71 werd het beeld heel wazig tijdens het inzoomen.
Makkelijk in gebruik.
De telefoon ligt wel wat zwaar in de handen.
En is wat langzaam met scrollen.
Ik raad deze telefoon zeker aan.

Karolina79 02-02-2022

Samsung A72

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nou, eindelijk heb ik mijn nieuwe telefoon Samsung A72. Ik ben echt blij mee, alles totnu toe werkt na behoren. Hij is wat groter dan mijn vorige Samsung (voor mij persoonlijk is dit beter en ik ben echt blij mee), er is ook meer mogelijk qua opslag van foto's en video's die ik ivm mij gezondheid moet maken.
Verder, qua uiterlijk is alles naar wens ook de installatie, overzetten van persoonlijke gegevens van vorige mobiele telefoon ging vrij snel en zonder problemen.
Dus in één word, voor mij is deze Samsung tot nu toe, perfect.