Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim) op Kieskeurig.be.

stephbok 25-09-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Mooie telefoon met goede specs. Goede kwaliteit camera, ruime opslag, batterij gaat lang mee. Tot nu toe erg tevreden mee!

TheOne94 23-09-2021

Mooie grote telefoon met genoeg batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Mooie telefoon die groot genoeg is.
Het geheugen dat er in zit is super met genoeg mogelijkheden.
De camera is ook super voor mooie foto's.

Exactamundoo 20-09-2021

Hele fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Mooi en goedwerkend toestel, vijf goeie camera's en een goede geluidskwaliteit. Ook ben ik heel blij met de aanwezigheid van de headphone jack en de uitbreidbare geheugen optie.

Gerhard64 20-09-2021

Juiste prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Ik moest ff wennen aan de A72 na een S serie gehad te hebben, maar na ontdekkingsreis op de telefoon best veel features om aan te passen naar mijn smaak en gebruik. Na een week in huis te hebben, ben ik blij met mijn A72 en beveel hem dan ook van Harte aan!
Ik ben er Iig blij mee

JM Rosenboom 20-09-2021

geweldige telefoon de A72

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

de A72 een hele goede smart telefoon gemakkelijk in gebruik en een hele goede camera heel eenvoudig in te stellen, je kunt er alles mee doen tv kijken muziek luisteren. internetten en voor dat geld krijg je een hele hoop voor terug

Anoniem 20-09-2021

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Sinds kort de a72 de kwaliteit is zeer goed en batterij gaat lang mee .ik ben een intensieve gebruiker en kan 1.5 dag met de batterij

Annet643456u6 20-09-2021

Fijne telefoon, mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Telefoon werkt enorm fijn! Hij is aan de grote kant, maar daar wen je snel aan. De meerdere camera's zijn enorm fijn, vooral om op elk moment een mooie foto te maken. Prijs kwaliteit verhouding is perfect! Wil je een goede telefoon met een goede accu om mooie foto's mee te maken? Dan raad ik deze telefooj volledig aan!

Brenda21 20-09-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Geweldige telefoon. Had altijd de Samsung S serie, nu een keer voor de A serie gegaan. Stuk voordeliger en net zo goed. Mooie foto's.

Anouschka 19-09-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Heel fijn toestel. Maakt mooie foto's. Is redelijk snel.(kom van de s10) Alleen jammer dat apps soms blijft hangen. Zeker de moeite waard om te kopen

Anoniem 15-09-2021

Minpunt

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Tijdens het typen wil het scherm zo nu en dan letters niet opvangen. Tijdens snel typen pakt de telefoon de letters niet goed!

t**n@f**e.nl 29-08-2021

Goede middenklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een prima smartphone met goede camera's en een zeer schappelijke prijs/kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat als je er een extra geheugen kaart in wil doen er geen 2 simkaarten in kunnen.

Pluspunten

• Goede camera's

Minpunten

• Geen 2 nano sims icm een extra sd card

Anoniem 15-08-2021

Goed scherm en lange accduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Na eerder al de A50 gehad te hebben, nu voor de A72 gegaan. Het grotere scherm en de al positieve ervaringen haalden mij over om voor deze te kiezen. Het is een heerlijke telefoon

Anoniem 15-08-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Ik ben heel blij met performance van A72.
Ik kan met A72 Nederlands leren. Langdurige sarj. Volume, camera alles zijn perfect.

Jurjen 111 09-08-2021

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Op voorhand geloof ik de marketing verhalen over nieuwe producten niet echt.
Betreffende mijn nieuwe toestel, Samsung A 72, is er in alle aanprijzingen van Samsung betreffende dit toestel niets gelogen.
Mijn stoutste verwachtingen zijn overtroffen.

Flo 60 09-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Ik heb dit toestel maar net, maar ervaar nu al het gemak die dit toestel biedt.
Op de eerste plaats voor mij gebruiksvriendelijk voor alle leefstijden, ophalen gaat snel en na 2 dagen mag het weer op de lader.
Het maken van foto's en video's zijn in 1 woord geweldig zonder te overdrijven.

Waar ik in het begin aan moest wennen zijn de 3 knopjes aan de zijkanten voor geluid, aan/ uit enz.
Maar nu weet ik niet beter.

Ik had makkelijk 5 sterren kunnen geven, maar omdat ik t toestel voor mij nog nieuw is, wil ik nog zelf gaan ontdekken wat ik nog meer mee kan doen. Dan kan ik met recht en oprecht de 5 sterren toe kennen.

Kortom ik ben blij dat ik, met behulp van de medewerker van Vodafone, de beste keus ooit heb gemaakt.

Ellie56 03-08-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Ik gebruik hem nu een paar maanden . Hij bevalt hij goed en maakt hele mooie foto s nog beter als de s10 samsung . Dus voot mij geen andere ik zou de a72 iedereen willen aanbevelen en daar krijg je geen spijt van.

Anoniem 02-08-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Super telefoon. Van Huawei naar samsung. De prijs is redelijk maar jenkrijgt een hoop goeds. Allereerst een accu die gewoon echt lang mee gaat. Ten tweede super camera's...en ten derde... tis oud en vertrouwd Android. Draaid lekker, apps starten en sluiten snel. Militairen kan. Zeer tevreden ermee.

JSchol1 02-08-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Een hele mooie telefoon en makkelijk in gebruik er zitten een hoop functies op en je kan er hele mooie foto's mee maken door de geweldige camera een echte aanrader ik ben er zeer tevreden over

Bepkova 31-07-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Een paar weken in bezit. Toestel ligt makkelijk in de hand en heeft een mooi groot scherm. Met de switch app van Samsung was overzetten van alle data van het oude naar dit nieuwe toestel een koud kunstje. Het fototoestel geeft mooie fotos en leuk zijn ook de snapchat-achtige filters.
Erg tevreden over snelheid van het toestel en het gebruiksgemak. Blij dat ik dit toestel heb gekozen.

Upwexcy03440 30-07-2021

Heel erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

Alles werkt heel erg goed en intuïtief. Geen onnodig ingewikkelde programma's .
Voldoende mogelijkheden en ook snel .