Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome blue / (dualsim)

• Best Reviewed jul 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome blue / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Max24532 31-07-2022

Hele fijne telefoon, ook een goede prijs

Ik vind het een erg fijne telefoon, hij is niet te duur en toch kun je er alles mee wat je nodig hebt, de batterij gaat ook lang mee en de camera is ook prima. Ik vind hem echter wel wat aan de trage kant maar het is niet zo erg dat ik me er aan stoor. Kortom, goede prijs/kwaliteit verhouding! Ben er heel tevreden over!

RuudWe 30-07-2022

hele fijne telefoon

mooi en snel toestel, makkelijk te bedienen, simpel te installeren, overzetten data van oude samsung naar de nieuwe heel eenvoudig.

Pluspunten

• eenvoudig te installeren
  • mooi duidelijk beeld

Minpunten

• foutje in de installastie omschrijving

Marije09 29-07-2022

Fijne telefoon in het algemeen

De telefoon werkt heel fijn, het scherm is goed aanraakgevoelig. Ook de batterijduur is goed! Wat ik een minpuntje vind is dat de telefoon erg snel warm wordt, wat niet fijn aanvoelt. Over het algemeen ben ik echter zeer tevreden!

Anoniem 26-07-2022

Heerlijk makkelijk toestel!

De galaxy A52 is een top opvolger van mijn verouderde S7.
Heel makkelijk in omgang en alle functies zoals camera en opslag zijn perfect.
Dit is een blijvertje. Hier kan ik nog jaren plezier mee beleven.

Cinderel 25-07-2022

Ik ben blij met mijn zakelijke mobiele samsung! Prive heb ik er ook al een, wel een ander model.
Ik ben zeer tevreden, dus dat belooft veel werkplezier!

Anoniem 25-07-2022

De samsung A52 is een echte aanrader. Goede kwaliteit camera en in ieder geval voldoende opslag. Je kan erg lang met je batterij doen en laat ook nog eens snel op. WAT WIL JE NOG MEER?

Anoniem 24-07-2022

Heerlijk toestel, ik had de a51 hiervoor. Deze is toch weer iets uitgebreider. Ik maak graag foto 's en al die camera's van de a52 is toch wel heel tof. In het dagelijks gebruik ook simpel en uitgebreid. Kortom een toppertje!

Anoniem 23-07-2022

Great phone with good camera, good performance and slim size. Got it as free company phone, but happy to take all holiday photos.

Jenniferv15 18-07-2022

Geweldige snelle telefoon

Heb deze telefoon paar dagen gelden gekregen, de telefoon was makkelijk te instaleren en snel te gebruiken. Heeft een goede achter en voor camera.

Anoniem 18-07-2022

Mijn eigen configuratie

Geheel naar eigen stijl en wensen in te stellen op mijn voorkeur en stijl, de enige beperking is de fantasie

Wout62 15-07-2022

Samsung Galaxy A52 goede middenklasser

De Samsung Galaxy A52 heeft een OLED beeldscherm voor een haarscherm beeld (beter dan de 5G versie en aangezien 5G niets toevoegd...) Foto's, en video's van hoge kwaliteit en systeem werkt en reageert zeer snel.

Anoniem 15-07-2022

Super goeie telefoon

De telefoon is hoge kwaliteit en geeft goeie foto's hij kan ook zware apps handelen.
De 4 camera's zijn op hun eigen manier goed

Beenno 14-07-2022

Geweldige telefoon

Heb telefoon aangeschaft vanwege de ruime opslagcapaciteit. In gebruik ook erg vlot. Met name ook het geluid van de twee speakers bevalt goed

Anoniem 14-07-2022

Goed aangegeven handelingen.

Telefoon verloren, maar kon alle gegevens makkelijk weer terug krijgen door opgeslagen samsung account.
Geeft duidelijke meldingen!

Anoniem 13-07-2022

Zeer gebruiksvriendelijk en snel, mooie foto's

Ik zocht een telefoon voor privégebruik, niet te duur en zeer gebruiksvriendelijk. Ik kwam uit op de Samsung A52. Het installeren ging dankzij de app Samsung Switch heel eenvoudig. Het toestel ligt fijn in de hand,. Dankzij dit formaat beeldscherm zijn berichten en bijvoorbeeld.navigatie goed af te lezen, geen leesbril nodig. Het scherm is heel helder en scherp. Dat had ik niet verwacht in de prijsklasse. De accu gaat lang mee en opladen gaat snel. De foto's zijn van prima kwaliteit.

Anoniem 13-07-2022

Goede kwaliteit van de camera en het geluid. Ook leuke functies zo kun je zelf iets leuks kiezen voor op je display scherm

Phil460 13-07-2022

Goede zakelijk toestel!

Het toestel gebruik ik voor zakelijke doeleinden. Ik ben er zeer tevreden over. Het toestel is snel en beschikt over voldoende opslagcapaciteit. Al met al een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Anoniem 11-07-2022

Gaat niet snel leeg en laad snel op

Goede telefoon reageerd snel goed berijk water bestendig goede camera laad snel op en gaat niet snel leeg minpunt:hij heeft nog geen 5g

Eliska 11-07-2022

Hij doet 't super

Hij doet 't geweldig het scherm reageer goed de kwaliteit is hoog. Heb hem al weleens laten vallen niet eens een krasje aan over gehouden! Hij werkt fantastisch

Anoniem 11-07-2022

Fijne telefoon. groot helder scherm en fijne camera.
Ik had de 51 maar helaas die was stuk. de 52 is net zon fijn toestel.